Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Slechte ervaringen dealers

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor MDMC » wo sep 21, 2011 6:00 pm

FlashKip schreef:tot nu toe 1x wat gekocht en zeer tevreden:) Hij wist dat ik er de ballen verstand van had dus had me zo troep kunnen verkopen. Had er allerlei samples bijgedaan en bv bananenmilkshake om met pep te mixen zodat het aangenamer is.
Tot nu toe goed spul en voor een mooie prijs:) Het was ook niet echt een langsloop deal maar rustig even in een shop gaan zitten, uurtje gepraat en allerlei uitleg gekregen om risico's te voorkomen. Ik kan me geen betere verkoper wensen :D

Dit is wel een schopje waard...


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor TheSmurfs » wo sep 21, 2011 10:38 pm

Nooit slechte ervaringen tot nu toe

1e Dealer was een goede vriend van mij. Dus daar sowieso geen problemen.
Toen was ik echt net nieuw. Alleen wat expirimenteren met speed. Altijd goed spul gekregen.

En nu super betrouwbaar. Geen gezeik. Eerst pillen kiezen, dan in een zakje, en dan pas betalen.
Komt altijd opdagen. Zelfs om 4 snachts nog als het moet. En nog geen slecht pilletje kunnen ontdekken.
Avatar gebruiker
TheSmurfs
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: di sep 20, 2011 6:23 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Chaincells » wo sep 21, 2011 11:05 pm

Aaltje schreef:Een gram speed gekocht, was inderdaad een gram, inclusief gripzakje, pony pack en bijgevoegd rietje was het samen precies een gram.

Een keer met de trein naar Delft gegaan en toen kwam dat ze niet opdagen. Voor niets gereisd én geen keta. Dat was lame


Ponypack = 0,73gram en 'klein' gripzakje al 0,44gram :smokin:
Chaincells
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 1:32 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor ryder11700 » ma sep 26, 2011 5:52 am

vorige week eerst 2 uur zitten wachten omdat er iemand langs zou komen en toen alsnog zelf moeten gaan halen
i'm the urban spaceman baby i've got speed
i've got evereything i need

i don't need plesure i don't feel pain
if you were to knock me down i'd just get up again
ryder11700
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 153
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:00 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor FRESH » ma sep 26, 2011 9:32 am

Hier ook alleen maar goede ervaringen eigenlijk :-) Nog nooit slechte gehad (gelukkig!)
FRESH
Offline
 

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor phil_ monday » wo sep 28, 2011 10:30 am

Heb een keer een grote hoeveelheid speed gekocht en echt tot een goede prijs gekomen (zeker winst voor dealer),ik rook de speedgeur enorm,het was een bol(letje),van zon 80-90 gram .Maar achteraf bleek dat het voor x %,veel iig, versneden was met pure caffeine,.

Diezelfde gast verkocht ook pep die altijd nat was,ik bedoel té nat,expres nog wat water bijdoen,om het gewicht te doen stijgen,zo zette hij mij en anderen ook in t zak.
N gast was 5 g komen kopen,maar kwartiertje later stond ie terug met een boom van een vent en weegschaaltje, bleek t maar 3,8 te zijn. Gast zei dat dat kwam omdat de pep nu droog was,maar hij heeft toch mooi een nieuw pakketje 5.0 mogen afleveren.

Verder heb ik eigenlijk geen slechte ervaringen met dealers,mn coke was altijd van uitstekende kwaliteit,nee,buiten die gast waren andere dealers vaak heel correct
phil_ monday
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 9:46 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Cropp » wo sep 28, 2011 7:16 pm

Exceptional Insight schreef:
Toasts schreef:Waarom post je dit verhaal dan hier? :conf:

Free mdma :love: :woeh:

Als je een weekendje aan de speed in de planning had, zijn twee pillen van één of andere vage gozer een schrale troost, lijkt me.

De slechte ervaring was dat ik meer dan een half uur in de vrieskou op die psychoot heb staan te wachten, die pep was vaste prik en die pillen kregen we erbij.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor edblok2 » za okt 29, 2011 11:01 pm

Svstoned schreef:Een stomme eikel van een snob die zowiezo al veel geld heeft maar nooit genoeg had zette dagelijks tientallen mensen in de zak tot de dag dat hij door de mand viel en 150 namen vernoemde, maar enkele dagen later was hij weer aan het dealen (zakzetten).

Ik vroeg 'm eens als hij me iets kon fixen hij vertelde me dat hij me 3gr kon geven voor 25€ aan 8€/gr, daarbij zei ik dat hij moet leren tellen want dat komt op 24€ maar omdat ik geen eikel als hem ben ging ik niet over die ene euro vallen.

Toen ik aankwam gaf hij me een bescheten baggie van ongeveer 2gr volgens mij, vervolgens haalde ik mijn weegschaal boven en het kwam op 1.8 gr en ik vertelde hem heel koel en normaal dat hij het maar moest uitrekenen hoeveel ik hem dus moest (in geen geval de volledige 25€ en hij begon te zagen en allerlij excuses te verzinnen, nu had hij 2 homies bij hem anders had ik zen kop ingeslaan.
Kwas niet bang van die 2 homies maar kheb geleerd uit ervaring als je iemand aanvalt maak dan dat niemand het ziet.
Ik heb dan gezegd dat ik zen wiet niet meer hoefde en gooide het zo ver mogelijk weg over struiken in een weide en toen reed ik terug weg.

Enkele dagen later besloot iemand met wie ik redelijk close ben om een baggie te kopen van die eikel, maar hij stuurde iemand anders erop af omdat die andere persoon nog iets te regelen had met diezelfde eikel dus was het niet echt nodig om 5 km te rijden voor niks, want die andere persoon kwam zowiezo naar onders achter dat hij zijn dingen in orde had gebracht met die eikel.

Toen kwam dus die andere gast met een baggie terug, zou moeten 3gr zijn was 2.2 gr (en er zat 0.5 gr takken in, losse takken lol)
Meteen ging die in de zak gezette persoon naar het ander dorp naar het huis van de eikel en hij belde aan, die eikel was er niet mee gesteld en na wat fuss gaf die eikel die persoon een volledige nieuwe 3gr bag en hij vroeg zijn oude bag terug waarbij die persoon hem negeerde en terug wegging met zijn baggie.

Tja alle dealers zijn eigenlijk eikels en zakzetters hier lol.... ik heb nog nooit een dealer (en ik heb wekelijks een nieuwe omdat ze toch altijd gesnitched worden door andere eikels) gehad die dus niet met zijn/haar bags sjoemelt.
Maar als je op je plaats staat krijg je altijd (of toch meestal) zonder al te veel gezaag of problemen je shit terug, soms krijg je er zelf extra... ik begrijp dealers echt niet.

Nu koop ik nog zelden wiet van een straat dealer tenzij het 4gr of meer is voor 30€, al maken ze je dan wijs dat het 5gr is maar omdat ik toch zelden wiet koop op straat en meestal toch genoeg krijg ga ik niet mijn energie verspillen om nog die halve gram terug te krijgen omdat de bags die je hier op straat koopt meestal toch onder de 3gr zijn.

Uit de laat zeggen 50 paffers die ik goed ken zitten er maar 3 tussen die effectief kunnen zien of er al dan niet te weinig in een bag zit.
Ze kopen dan 3.5 gram bags ofzo en zijn zeer content als ze het krijgen, dan terwijl de dealer er nog bij staat zeg ik dat hij geript is en dat die zak maar bijvoorbeeld 2.8 is en als we het dan wegen heb ik altijd gelijk. (meestal maakt de dealer zich dan snel uit te voeten, tenzij hij een grote bek heeft)
Mensen worden hier altijd in de zak gezet dat ze denken dat 2.5gr 3gr is... ze kunnen het verschil gewoon niet meer zien.

En dan maar zwijgen over gelakte wiet, wiet met zand, wiet gedrenkt in zoutwater, wiet met ijzerschilfers, gevaporized wiet, enz...

Als je bijvoorbeeld 25 of 50 gram koopt dan is er ook altijd wiet te weinig, meest gebruikte excuus is dan van oh ja die wiet was nog redelijk nat toen ik het verdeelde dus het is niet moeilijk dat er nu een paar dagen later een paar gram mist.
Das al goed voor mij maar als je dan 6€/gr vraagt dan moet je niet fucking beginnen zeveren.



Edit: Kheb eens een grap uitgehaald met een goeie maat van mij, we zaten ergens in de bosjes te smoken en zonder dat hij het doorhad raapte ik allerlij verdorde droge bladeren van de grond en rolde er een joint van, ik stak de kop in brand en inhaleerde de rook niet maar smaakte het wel een beetje en het was goor.
Mijn maat heeft hem halverwege opgepaft toen ik 'm vroeg of het een lekkere was waarop hij antwoorde van; ja jis wel lekker maar het heeft een speciaal smaakje.
Ja ik kon me niet meer inhouden en ik begon hevig te lachen en toen vertelde ik hem wat ik had gedaan, anders ging ik 'm helemaal laten oproken XD
:stoned:


Edit: In een coffeeshop eens 5gr amnesiah gekocht en normaal bekijk ik de wiet altijd en als het niet goed te zien is vraag ik als het mogelijk is om even te ruiken.
Maar ik had haast (voor de allereerste keer) dus ik stopte de zak snel in men zak en zette terug koers naar huis, toen ik thuis kwam bleek het 5gr buitenkweek te zijn, die gaat voor 25€ en ik had 50€ betaald.
Maar voorheen kocht ik eens 3gr power plant en ik kreeg 5gr amnesiah mee en 10€ teveel wisselgeld in dezelfde shop. (deze keer was de bediende mega mega mega stoned)

In een andere coffeeshop dan had ik eens 5gr purple gekocht voor 15€ ofzo en ik kreeg 5gr amnesiah mee :D (eerste en enige keer dat ik zeer goedkope wiet zoals purple kocht)

Ze doen er dus niet om als ze perongeluk de verkeerde wiet mee geven zo te zien.
Ik denk gewoon dat heel soms eens een bag tussen de verkeerde wiet komt te zitten, heb je geluk dan krijg je meer voor je geld anders is het andersom.



jij bent echt een dikke vette mongool :lol:
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor spacelord » ma okt 31, 2011 2:26 am

Laatst wiet gekocht waarvan de as tot half de joint steenhard bleef staan als een stijve in volle glorie. De assen gaven veel zwarte vuiligheid. Ik denk met pesticiden bewerkt. Kreeg er massieve hoofdpijn van en heb de rest op een feesje doorverkocht.
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Tripmeister » za nov 05, 2011 12:29 am

Net dacht ik 10 gr speed te kopen bij een gozer die ik ooit ergens had gevonden.
Gozer liet me een zakje ruiken waaraan ik soort van chemische geur rook die een beetje op speed leek.
Daarna moest ik achter hem aan lopen een steegje in en toen heb ik betaald. Kwam thuis net en kwam erachter dat ik een zakje kaas heb gekregen. Kaas is wel lekker btw:P

Blijkbaar heeft hij tussen het ruiken en betalen het zakje verwisseld ofzo :mad:
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor edblok2 » za nov 05, 2011 12:18 pm

PWND! :lol:
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 06, 2011 10:15 pm

Cropp schreef:Voor speed, we stonden daar met z`n 2e te wachten dus kregen we 2 xtc pilletjes van hem, om het goed te maken.


Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor herejezus » zo nov 06, 2011 10:21 pm

:lol: :lol:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Aaltje » ma nov 07, 2011 6:34 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor TRAVOLTA » ma nov 07, 2011 8:34 pm

geen slechte ervaring nee, vandaag zelfs zonder dat ik ervan wist bij alle zakjes wat extra's drbij gedaan :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Doc » wo nov 23, 2011 4:33 pm

Nooit slechte ervaringen gehad,

Tot ineens je dealer stopt, contact gezocht met mijn tweede "back-up" dealer is ie ook gestopt...

Dus mijn slechte ervaring met dealers is dat ze geen vaste winkels zijn...

dan maar zo naar de coffeeshop
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Saikedellik » vr dec 09, 2011 6:24 pm

Een dealer die mijn LSD verkocht voor 200mics per zegel, 100 euro voor 10 zegels. Getest, bleek 55mics te zijn.. Mn eerste slechte ervaring, maar ik twijfel of de dealer zelf wist hoe sterk ze waren.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Maddog » za dec 10, 2011 2:32 am

Hoe rijker en netter gekleed de handelaar. hoe meer hij aan je verdient.

Ik koop liever dingen van een oude hippie in een groen half psychedelisch geverfd volkswagenbusje dan van iemand met een bmw7 serie en alles van goud en diamanten heeft wat hij maar kan dragen.


dat is mijn ervaring.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Pilletje » ma dec 12, 2011 1:05 pm

Dit is al meer dan een jaar geleden maar ooit stopten al mijn pep dealers (4) op hetzelfde moment.
(2 waren er gepakt door oom agent, 2 andere zijn toen gestopt omdat die het hadden gehoord van de anderen.)

Tja, heb toen wel snel nieuwe dealer gevonden hoor. :D
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Dopey » ma dec 12, 2011 1:08 pm

Tripmeister schreef:Net dacht ik 10 gr speed te kopen bij een gozer die ik ooit ergens had gevonden.
Gozer liet me een zakje ruiken waaraan ik soort van chemische geur rook die een beetje op speed leek.
Daarna moest ik achter hem aan lopen een steegje in en toen heb ik betaald. Kwam thuis net en kwam erachter dat ik een zakje kaas heb gekregen. Kaas is wel lekker btw:P

Blijkbaar heeft hij tussen het ruiken en betalen het zakje verwisseld ofzo :mad:

:lol: :lol:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Cropp » di dec 13, 2011 6:59 pm

Dopey schreef:
Tripmeister schreef:Net dacht ik 10 gr speed te kopen bij een gozer die ik ooit ergens had gevonden.
Gozer liet me een zakje ruiken waaraan ik soort van chemische geur rook die een beetje op speed leek.
Daarna moest ik achter hem aan lopen een steegje in en toen heb ik betaald. Kwam thuis net en kwam erachter dat ik een zakje kaas heb gekregen. Kaas is wel lekker btw:P

Blijkbaar heeft hij tussen het ruiken en betalen het zakje verwisseld ofzo :mad:

:lol: :lol:

Dat had ik niet gepikt, dat gaat niet om 3 tientjes maar dit is echt een laffe daad.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Dopey » di dec 13, 2011 7:29 pm

Maar de kaas was wel lekker.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Poseidon » di dec 13, 2011 8:32 pm

Hij wil geen junks als clientele. Kan dus maar 2x per week wat komen halen en moet zorgen dat ik in shape blijf. Zou dit ook als een zege op kunnen vatten.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor PaarseVoet » wo dec 14, 2011 3:15 pm

Ooit voor een zak buddha haze (25g?) naar gent geweest, nieuwe dealer (het lag hier toen nogal droog,versterking politiemachten etc...)

prijs/wiet verhouding was goed en goeie paf maar er hing daar een vreemd sfeertje. Ik moest bij hem thuis een kwartier wachten voor de wiet wat ik doorgaans niet zo een probleem vind. Maar in die tijd begon hij te praten over heel zijn dealverleden. Ik zat daar, de eerste keer dat ik die man ooit zag en ik wist na een halfuur waar zijn planten stonden, hoeveel hij verkocht, dat hij coke gebruikt, waar zijn geld ligt :roll: ... je weet wel, van die mensen die niet kunnen stoppen met praten en alles er dan maar uit flappen.

De 2de keer zag ik wat restantjes poeder onder zijn neus hangen,heb er niets van verteld :grin: Mocht de wietjes testen, het was mooi weer...tot die malloot opeens zijn airsoftpistool bovenhaalde. In het begin echt vet, maar hij begon op zijn kat opeens te schieten, dat arme beest :p Kwartier later kwamen er 3 vrienden van hem toe van die johhnytypes.

Week later hoorde ik van een vriend dat hij is overvallen...door mensen met airsoftpistolen :woeh: :lol: dat krijg je dan van aan iedereen te vertellen waar alles staat en ligt.
Avatar gebruiker
PaarseVoet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 3:40 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Einstein » wo dec 14, 2011 10:33 pm

Haha, wat een clown :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Doc » do dec 15, 2011 4:59 pm

Delysid Vicious schreef:Er is er weer een opgepakt. :mad: :mad: :mad:


echt irritant he
dan moet je het via via via regelen en duurt het meteen dagen of soms zelfs week voordat je iets hebt :mad:
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Ozil1988 » di maart 27, 2012 6:42 pm

Dopey schreef:Maar de kaas was wel lekker.



Als je wilt heb ik hele goeie kwaliteit speed :mrgreen:

Doe maar privebericht sturen als je interesse hebt
Ozil1988
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo maart 18, 2012 11:19 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Dissendium » di maart 27, 2012 6:51 pm

Ozil1988 schreef:
Dopey schreef:Maar de kaas was wel lekker.



Als je wilt heb ik hele goeie kwaliteit speed :mrgreen:

Doe maar privebericht sturen als je interesse hebt


banbanbanban.
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Ivo » di maart 27, 2012 7:56 pm

Ozil1988 schreef:
Dopey schreef:Maar de kaas was wel lekker.



Als je wilt heb ik hele goeie kwaliteit speed :mrgreen:

Doe maar privebericht sturen als je interesse hebt

:wave:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Slechte ervaringen dealers

Berichtdoor Maddog » di maart 27, 2012 11:55 pm

dit is dus weer zo'n slechte ervaring :lol:
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten

Royal Queen Seeds banner