Tomaat schreef:Ooit tijdens een nachtelijke wandeling gesnoven vanop het klepje van een brievenbus, we konden niets anders vinden...
Tomaat schreef:Ooit tijdens een nachtelijke wandeling gesnoven vanop het klepje van een brievenbus, we konden niets anders vinden...
Eko schreef:Ik gebruik de binnenkant van een metalen deksel als plateau, crush de kristallen met een houten jojo (lichtjes bolvormig, perfect ervoor). Ik maak vervolgens lijntjes met een kaartje van de Match (een supermarkt bij mi in de buurt), ongeveer 1/4 van de grootte van een bankkaart, en snuif het op met een snuifbuis.
Eko schreef:Zoals ik in mijn eigen snuiftopic vermeldde gebruik ik mijn klantenkaart van de Match (lokale supermarkt)
Het heeft 1/3 grootte van een bankkaart, dus perfect om lijnen mee te maken. Voor de foto verwijs ik naar bovengenoemd topic.
bonghit schreef:Hier mijn gereedschap:
Al eens aangeschaft bij wat herbal coke
bonghit schreef:Hier mijn gereedschap:
snuifduif schreef:Dit is mijn snuifgerei
Snuifbuisje
weegschaal die per 0.001 gram gaat
horlogeglas
spatel
Laboratorium spullen zijn ook handig voor drugs toepassingen
bonghit schreef:Al eens aangeschaft bij wat herbal coke
Eko schreef:Leuk dat m'n topic weer succesvol is
update langs mijn kant: ik heb (een tijd terug) 1 ding aangekocht om op feestjes keta te snuiven: een dollarbiljet.
Een briefje van 1$ dat nu altijd in m'n portefeuille zit, met als enige nut drugs te insuffleren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast