Einstein schreef:O ja, dat had ik gelezenNiet echt handig, hehe. Zoiets zou mij ook kunnen overkomen, behalve dat ik geen keta doe op feestjes. Bijna 1 gram is wel echt ziek trouwens
I was doing 1 gram lines, that's how I roll.
Einstein schreef:O ja, dat had ik gelezenNiet echt handig, hehe. Zoiets zou mij ook kunnen overkomen, behalve dat ik geen keta doe op feestjes. Bijna 1 gram is wel echt ziek trouwens
Lip schreef:Nee, maar ik ben dan ook niet zo'n spast dat ik helemaal onder zit.
Eko schreef:Vraagje aan de regelmatige snuivers:
Als er wat van je gebruikte product op je bovenlip plakt, in je snor hangt, op je neus, of... en na een keertje wrijven dwarrelt het poeder netjes terug op je snuifplateau/spiegel/whatever... Maak je er dan opnieuw een lijn van om te her-snuiven?
snuifduif schreef:Als mensen voor het eerst snuiven moet je ook altijd zeggen: "niet uitademen hé?"
En dan zeggen ze 'Ik ben niet zó dom hoor' en vervolgens vliegt de halve lijn door de kamer als ze het proberen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:
Hoezo buisjes of opgerold geld?
duplicity schreef:
snuifduif schreef:duplicity schreef:
Grap is op de vorige pagina al gemaakt met t zelfde plaatje
snuifduif schreef:duplicity schreef:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:snuifduif schreef:duplicity schreef:
Huh ? Grap ? En sorry, ik lees niet elk pagina van elk topic vooraleer ik iets post.
Eko schreef:Vraagje aan de regelmatige snuivers:
Als er wat van je gebruikte product op je bovenlip plakt, in je snor hangt, op je neus, of... en na een keertje wrijven dwarrelt het poeder netjes terug op je snuifplateau/spiegel/whatever... Maak je er dan opnieuw een lijn van om te her-snuiven?
Lip schreef:Dat zit dan wel snor.
Hertzblut schreef:Het liefst snuif ik van een hard en recht oppervlak, zoals een bureau, pasje of desnoods een speelkaart. Als snuifbuis gebruik ik meestal een stukje papier van hooguit 10x10 cm die ik tot een kokertje heb gerold. Met geld snuiven vind ik vies en ik snuif niet vaak genoeg om een snuifbuis of iets dergelijks aan te schaffen. Als er geen oppervlak en/of papier voorhanden is, dan snuif ik met behulp van een sleutel rechtstreeks uit het zakje.
missem schreef:ik durf wel eens coke te snuiven uit dat putje tussen duim en pols als je je hand opspant, handig als je vlug even wat wilt bijpoederen op plekken waar je niet makkelijk een lijn legt..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast