Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Oizo schreef:Elke dag iets gebruiken zou ik niet aanraden, zelfs niet met rilatine.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:DMAA
Dit is voor mij de perfecte drug om op te studeren. 's Ochtends 1 pilletje nemen en ik kan 8 uur aan een stuk werken voor school. Het voelt hetzelfde aan als studeren met een lijntje pep, maar veel minder destructief. Ik kan er ook gewoon perfect mee eten en slapen.
Pep (dex) werkt bij mij ook, maar dan mag je enkel lage dosissen nemen zodat je zeker goed eet en slaapt. Het is doenbaar voor een korte periode maar zeker niet aan te raden.
Lavalamp schreef:Ivo schreef:DMAA
Dit is voor mij de perfecte drug om op te studeren. 's Ochtends 1 pilletje nemen en ik kan 8 uur aan een stuk werken voor school. Het voelt hetzelfde aan als studeren met een lijntje pep, maar veel minder destructief. Ik kan er ook gewoon perfect mee eten en slapen.
Pep (dex) werkt bij mij ook, maar dan mag je enkel lage dosissen nemen zodat je zeker goed eet en slaapt. Het is doenbaar voor een korte periode maar zeker niet aan te raden.
Volgende keer dat je die dingen bestelt mag je me iets laten weten, lijkt me handig om achter de hand te hebben.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
san am schreef:Zou je die link ook naar mij willen sturen? Kan ook wel wat extra concentratie gebruiken.
Ivo schreef:DMAA
Azymuth schreef:san am schreef:Zou je die link ook naar mij willen sturen? Kan ook wel wat extra concentratie gebruiken.
De link stond gewoon in zijn bericht hoor
http://www.bodylab.nl/Applied-Nutriceut ... 0-caps-743
Ranko schreef:Hmm, maar eens proberen dan. Dat pep snuiven om te studeren is ook niet altijd slim. Zeker niet omdat ik als ik dat doe vast en zeker teveel neem. Wat is de grens ongeveer bij +- 70% pep?
dr octagon schreef:mijn dealer heeft me ooit gratis een aantal pilletjes gegeven waarvan ik niet meer weet wat het was. ik weet wel nog dat het een soort sport-doping was. als je één pilletje nam, was je vermoeidheid weg voor de volgende x aantal uren en draaiden je hersenen op een verhoogd toerental.
Poseidon schreef:Minder dope gebruiken en goed, lang slapen doet ook wonderen.
Weet niet of je het vaak bont maakt, maar intensief drugsgebruik, incusief alcohol tanken, brengt het concentratie-vermogen dikwijls terug naar een bedroevend niveau.
Bertje schreef:Poseidon schreef:Vandaar dat jij het zo belachelijk slecht deed bij die hoer
Poseidon schreef:Bertje schreef:Poseidon schreef:Vandaar dat jij het zo belachelijk slecht deed bij die hoer
Ik zakte toch al in de deur-opening in elkaar mallert.
Gelukkig heeft de sterke, viriele dude die me mee trok naar die verderfelijke buurt voorkomen dat dat vrouwtje de flappen uit mijn portmenee weggriste.
Fijne man. Kon je echt op vertrouwen als je samen iets ging doen.
Azymuth schreef:san am schreef:Zou je die link ook naar mij willen sturen? Kan ook wel wat extra concentratie gebruiken.
Inhale schreef:Azymuth schreef:san am schreef:Zou je die link ook naar mij willen sturen? Kan ook wel wat extra concentratie gebruiken.
Dat is geen DMAA toch? dat staat in iedergeval niet bij de samenstelling.
SjaakT schreef:Ivo, kan jij daadwerkelijk leren op DMAA? Ik zelf ervaar echt ontiegelijke nerveusiteit en euforie/zorgelozeheid, maar mijn gedachtes dwalen ontzettend af. Heerlijk spul om op te trainen en daarna nog na te spacen, maar om te leren echt niet in mijn beleving.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten