Oh, en als het echt heel erg is en ik zit toevallig bij m'n ouders dan jat ik de Drum shag van m'n moeder. Ik kan echter totaal niet draaien, dus dat ziet er altijd hilarisch uit.
Jamess schreef:Frog schreef:Rook zelf bijna altijd Marlboro.
Maar aangezien roken fucking duur is, en ik vaak rook achter laptop en dan helemaal niet bewust rook is dat eigenlijk super zonde en word te duur.
Beter pak ik dan een "sjekkie"
Kan de smaak steeds meer waarderen hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik minder bevredigt ben en gewoon iets mis als ik Marlboro peuk rook.
En ik het best wel tokkie vind staan
Rook Samsoms Original taste (halfzwaar was dat vroeger ) in combi met mascotto groen of Rizzla oranje , waarom iedereen dat rood noemt snap ik ook niet![]()
Welke shag roken jullie en raden jullie mij aan in combi met welke vloei?
Niet langskomen met Javaanse jongens dat vind ik niet echt te roken.
Probeer drum eens of camel shag ( niet de camel voor klikpeuken , gewoon shag )
Frog schreef:Jamess schreef:Frog schreef:Rook zelf bijna altijd Marlboro.
Maar aangezien roken fucking duur is, en ik vaak rook achter laptop en dan helemaal niet bewust rook is dat eigenlijk super zonde en word te duur.
Beter pak ik dan een "sjekkie"
Kan de smaak steeds meer waarderen hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik minder bevredigt ben en gewoon iets mis als ik Marlboro peuk rook.
En ik het best wel tokkie vind staan
Rook Samsoms Original taste (halfzwaar was dat vroeger ) in combi met mascotto groen of Rizzla oranje , waarom iedereen dat rood noemt snap ik ook niet![]()
Welke shag roken jullie en raden jullie mij aan in combi met welke vloei?
Niet langskomen met Javaanse jongens dat vind ik niet echt te roken.
Probeer drum eens of camel shag ( niet de camel voor klikpeuken , gewoon shag )
Drum geprobeerd al van de week, wat viel me dat tegen.
Weet niet of het pakje kut was of dat de shag van Drum altijd zo is vandaag de dag.
Een grote samengeperste baal, met heel veel kleine stukjes, schag was zeiknat, en veel te in elkaar geperst.
Rookte niet lekker, halverwege het pakje toen ik eenmaal niet alles uitmekaar moest trekken was het enorm veel houtachtige strukjes en gruis.
Herinner me van vroeger dat Drum voor kwaliteit shag stond, dit was bocht.
Smaak was wel oke.
Heb nu een Pakje Gauloises zwaar bevalt me best voor af en toe.
Samson shag vind ik ook erg lekker.
van de week weer is wat nieuws proberen, Tigra zou ik wel willen om de verpakking en het verhaal achter het Tigra meisje
Is Kijken of dat te bestellen is of te vinden in NL.
endorr schreef:Ik heb een documentaire gezien dat nederlanders express naar België komen voor hun tabak , omdat het bij ons goedkoper is.
Dus dat geld niet alleen voor lucky strike.
En nogthans vind ik belgië al duur genoeg voor sigaretten.
endorr schreef:Ik vind het hier in België toch ook alles behalve goedkoop , ik weet dat mijn vader telkens opnieuw zegt dat in zijn tijd een pak sigaretten 20 frank kostte , een halve euro dus.. de staat doet veel te veel winst op een pak sigaretten. En dan nog steeds in het rood draaien , waardoor ze het nog opslaan en nog en nog tot de bevolking het zat is en hun eigen tabak begint te maken.
Ik heb het overwogen een tabaksplant te kopen , maar je moet rekening houden dat er allerlei producten op tabak zitten zodat de tabak niet uitdroogt , en ik zou geen idee hebben waar je die producten kunt kopen (ik weet dit nu ook omdat ik stage heb gelopen in een tabaksverwarkings bedrijf)
zeitgeist schreef:Ik heb toch een voorkeur voor Belgam 21 tabak: zeer zeer licht van smaak, ideaal voor tussen een joint of om gewoon zonder wiet te roken.
MarkBeest schreef:Van Nelle
Einstein schreef:Moet je wel lichte shag hebben, anders proef je alleen tabakAls ik shag heb is het meestal Javaanse Jongens De Luxe, maar die is eigenlijk te zwaar voor jonko's.
Marsnel schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten