Einstein schreef:Het probleem lijkt me niet dat LSA eerder afgelopen is dan de andere stoffen, eerder dat de mensen die LSA nemen waarschijnlijk meer zullen kotsen dan trippen.
Paddo's en truffels zijn verder zo goed als hetzelfde, dus je kan in het bericht van MushRockker ook "truffels" in plaats van "paddo's" lezen.
Truththeories schreef:Einstein schreef:Het probleem lijkt me niet dat LSA eerder afgelopen is dan de andere stoffen, eerder dat de mensen die LSA nemen waarschijnlijk meer zullen kotsen dan trippen.
Paddo's en truffels zijn verder zo goed als hetzelfde, dus je kan in het bericht van MushRockker ook "truffels" in plaats van "paddo's" lezen.
Ik heb LSA nu een keer of 10 gedaan denk ik, en ik ben er nog nooit misselijk van geworden.
Ah, ik dacht al zoiets. Maar gezien het feit dat ik het in mijn post had over truffels, en hij paddo's noemde, ging ik er vanuit dat hij echt paddo's bedoelde.
Delysid Vicious schreef:Een paar vrienden gaan aan de xtc en ik overweeg een candyflip. (Met natuurlijk een standaardsupply lachgas en een berg wiet.) We zitten dan in een huis met dakterras, dus goed uitzicht en een beperkte gelegenheid om brokken te maken.
Delysid Vicious schreef:Een paar vrienden gaan aan de xtc en ik overweeg een candyflip. (Met natuurlijk een standaardsupply lachgas en een berg wiet.) We zitten dan in een huis met dakterras, dus goed uitzicht en een beperkte gelegenheid om brokken te maken.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
pammer schreef:Vorig jaar had ik wat geblowd enkele uren voor 00:00-spectakel.. Dan 10 minuten voor 00:00 veeeeel vodka enzo gedronken ik was toen 30 minuten fucking zat maar dat was snel over? Dan rond 01:00 ging het minder ik moest lopen enzo dus ik was weer nuchter.
Ben blij dat alles goed ging werd niet eens misselijk toen ik zo zat was
Ik gebruik liever alcohol enzo en niet te hard op oud en nieuw ik wil echt niet slechtgaan ofzo en nog redelijk controle over men eigen want slechtgaan op oud&nieuw is stom.
Einstein schreef:Ik heb eigenlijk wel zin om precies op 0:00 een hit DMT te nemenZal wel weer praktisch onhaalbaar zijn als ik ergens naar een feest ga, heb ook geen zin om in mijn eentje te oud en nieuwen
Einstein schreef:Lachgas an sich vind ik toch niet heel boeiend, dan moeten er psychedelica of in ieder geval andere drugs doorHet hangt er een beetje van af waar ik ga feesten, mocht het knallen plaatsvinden met mijn plaatselijke junkkameraden, dan zal er natuurlijk flink uitgepakt worden, maar waarschijnlijk wordt het weer een of ander zuipfeest waar verder alleen wiet te vinden is.
Dopey schreef:Mijn advies? Stuiter waar jij zin op heb.
Special K schreef:Einstein je gaat me toch niet zeggen dat je op oud&nieuw toch niet minstens aan de LSD gaat ?..![]()
Einstein schreef:Special K schreef:Einstein je gaat me toch niet zeggen dat je op oud&nieuw toch niet minstens aan de LSD gaat ?..![]()
Geen flauw idee, vorige keer prima vermaakt met enorm veel alcohol al zat ik toen niet echt in die tripmiddelen. Misschien blijf ik dit keer wel nuchter ofzo, dat zou ook wel een bazenconcept zijn, maar waarschijnlijk ben ik daar teveel een watje voor.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten