Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tips voor oud en nieuw?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Shroom » zo nov 27, 2011 9:59 pm

Heya,

Omdat ik dit jaar oud en nieuw echt explosief wil meemaken, ga ik hier om jullie adviezen, ideeën en tips vragen.
Zelf had ik ook al een beetje nagedacht hierover... maar nog niet goed genoeg... :kleuter: .. nee, ik kom er gewoon even niet uit eigenlijk.
Op oudjaarsdag komt een groep vrienden naar mij om oud en nieuw te vieren, ik gok dat die ergens vroeg in de middag aankomen, dan begint het natuurlijk met een lekkere blow. Maar dan...
Het lijkt me geweldig om met oud en nieuw bijvoorbeeld helemaal op paddo's te trippen, alleen zal er door vrienden wel veel gedronken worden, ik had al in gedachte dat te beperken maar het zal vast meer worden dan een glaasje champagne. Maar nou lijkt het me dat alcohol + paddo's niet echt gaat werken... dus ik bedacht me dat misschien wat coke me overeind kan houden tijdens een paddo trip met alcohol... maarja, dan zit ik alweer op 4 drugs, wiet -> alcohol -> paddo's -> coke... Of mijn maagje dat leuk gaat vinden.. denk ik niet.

Maargoed... ik zit dus een beetje met het probleem van de alcohol en paddo's, eventueel i.c.m. coke en sowieso met wiet maar die wiet maak ik me het minst zorgen over.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met soortgelijke situaties?

Adviezen, tips, ideeën e.d. zijn allemaal welkom.
Avatar gebruiker
Shroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Einstein » zo nov 27, 2011 10:06 pm

Geen coke erbij doen, daar schiet je echt niks mee op, vermoed ik. Beter keta of zo, of precies om 12 uur een ballon lachgas 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Shroom » zo nov 27, 2011 10:24 pm

Einstein schreef:Geen coke erbij doen, daar schiet je echt niks mee op, vermoed ik. Beter keta of zo, of precies om 12 uur een ballon lachgas 8-)

Geen coke, kan ik mee leven, ben er niet aan verslaafd gelukkig, alleen dacht ik misschien wel handig tegen de moeheid van paddo's + alcohol.

Keta kan ik niet zo 1,2,3 aan komen, en zo'n doe-het-zelf project heb ik niet zo'n zin in, behalve dan voor paddo's die kweek ik graag :P

Lachgas heb ik geen ervaring mee.
Ik zat zelf ook nog te denken aan Salvia roken ipv Paddo's te doen, aangezien dat een vrij korte uitwerking heeft, en het direct inslaat, maar dat maakt mij meestal ook zo duf/passief, geen zin om dingen te ondernemen. En aangezien ik een lange nacht voorspel... wil ik niet dat ik om 2u 's nachts omval van de slaap. Ik weet verder ook niet hoe Salvia is icm Alcohol...
Avatar gebruiker
Shroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Einstein » zo nov 27, 2011 10:43 pm

Haha, salvia zou ik hiervoor al helemaal niet aanraden. Lachgas is leuk :love: Als je dat zou kunnen regelen zou dat echt hetgene zijn wat ik zou adviseren, in combinatie met psychedelica dan. 10 seconden voor nieuwjaar die ballon inademen en je hebt een knallende start van 2012 8-)
Hoe je alcohol en paddo's verder doeltreffend kan combineren weet ik ook niet zo goed. Zelf had ik gewoon gekozen tussen de twee, óf mezelf klem zuipen, óf paddo's en lachgas.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Tisjeboy » zo nov 27, 2011 11:04 pm

Ik zou er persoonlijk niet snel voor kiezen om paddo's te nemen met oud en nieuw. Ik zou eerder coke, pep of pillen doen, dan kun je nog een beetje feesten!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Einstein » zo nov 27, 2011 11:08 pm

Hangt er maar net vanaf wat voor feestjes je leuk vindt, natuurlijk :P Psychedelische feestjes hebben ook wel wat, zeker met spectaculaire dingetjes als lachgas, maar echt uit je dak gaan is er dan misschien niet echt bij inderdaad.
Ach ja, oud en nieuw met de lamme filosofiebrigade is ook wat waard 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Shroom » zo nov 27, 2011 11:26 pm

Einstein schreef:Hangt er maar net vanaf wat voor feestjes je leuk vindt, natuurlijk :P Psychedelische feestjes hebben ook wel wat, zeker met spectaculaire dingetjes als lachgas, maar echt uit je dak gaan is er dan misschien niet echt bij inderdaad.
Ach ja, oud en nieuw met de lamme filosofiebrigade is ook wat waard 8-)


Juist :) en als ik kijk naar vorig jaar, gaan we toch niet alleen maar springen en dansen op de muziek, echter eerder super chilled door de wijk lopen onder invloed van van alles en iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen!
Vorig jaar was er dus alleen wiet en alcohol in de huis, en een berg vuurwerk dan, we gaan sowieso niet naar de clubs dus er valt wat dat betreft niet veel te beleven met coke e.d.

Maargoed, ik hou het met oud en nieuw dus op wiet, paddo's en misschien lachgas.
En ik neem gewoon de eerste portie paddo's om 8 uur (avond eten doe ik wat vroeger of gewoon niet, er zullen ook genoeg oliebollen zijn als avond eten) dan om 10 of 11 uur nog een portie erboven op, en dan Lachgas om 1 voor 12. :woeh:
Avatar gebruiker
Shroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Einstein » zo nov 27, 2011 11:36 pm

Juist :love: Een goede zaak. Ik heb eigenlijk best zin om je voorbeeld te volgen, ook maar weer eens wat gaan organiseren voor oud en nieuw :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Tisjeboy » zo nov 27, 2011 11:51 pm

Haha klinkt allemaal best mooi. Begint mij ook te kriebelen, oud en nieuw is altijd wel dik :grin:. Hoor al wat feestjes langs komen welke wel mooi zijn! In ieder geval knallend het nieuwe jaar inluiden!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Maddog » ma nov 28, 2011 1:10 am

champagne en hajsoliebollen (:D)

dan met hasjboter en poedersuiker een topping maken voor de oliebollen

Roomboter smelten een eetlepel hasjboter erdoor, en dan net zoveel poedersuiker erdoor dat t een beetje vloeibaar bljjft. hier de oliebollen in dippen en laten drogen
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Intoxication » ma nov 28, 2011 1:14 am

:hulde: :hulde:
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Immo » di nov 29, 2011 3:17 pm

Paddo's en alcohol zijn overigens prima te combineren hoor.
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Davinci » di nov 29, 2011 3:33 pm

Candyflip
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Karhu » di nov 29, 2011 4:36 pm

liters alcohol.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Perry » di nov 29, 2011 7:22 pm

Xeloc schreef:liters alcohol.

Ik neem aan liters alcoholische drank?... Anders leef je niet meer helemaal volgens mij :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Cropp » di nov 29, 2011 11:20 pm

JongGeleerd schreef:
Xeloc schreef:liters alcohol.

Ik neem aan liters alcoholische drank?... Anders leef je niet meer helemaal volgens mij :kleuter:

Nee man, fikkie bouwen! :#:

Ik zou pillen freten, pep snuiven, goed zuipen en gaan hakken :rock:
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Dissendium » di nov 29, 2011 11:34 pm

Cropp schreef:Ik zou pillen freten, pep snuiven, goed zuipen en gaan hakken :rock:


Dát ^
Laatst bijgewerkt door Dissendium op di nov 29, 2011 11:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Taxi. » di nov 29, 2011 11:35 pm

Zit ook nog te twijfelen tussen het verpesten van mijn lever of het verpesten van mijn serotoninespiegel :beer:

Ik denk het eerste omdat er waarschijnlijk weinig mensen zijn die een snoepje met me mee smullen...

OT: Met Paddo's het nieuwe jaar in ? Ik zeg: DOEN :kleuter:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Jack Daniels » di nov 29, 2011 11:47 pm

ik zou mezelf kapot zuipen. alleen lekker zuipen en misschien een beetje coke erbij. geen pep.. want dan ben je 2 januari nog bezig met nieuwjaarsdag
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Maddog » wo nov 30, 2011 12:47 am

De hele dag beetje muziek lekker hard aan. mag dan. de stalen buis ingraven, deze keer 2 meter, daar gewoon met astronauten lege bierblikjes lanceren :D record is 20 meter, maar dat was een vol blikje met een widowmaker eronder.

Laatst bijgewerkt door Maddog op wo nov 30, 2011 12:52 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Oppepper » wo nov 30, 2011 12:51 am

Ik heb me vandaag bedacht dat ik onder invloed van ketamine wil zijn. :kleuter:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Baksteen » wo nov 30, 2011 1:00 am

Mij lijkt oud & nieuw wel leuk om voor het eerst coke uit te proberen. Vooral omdat er die avond waarschijnlijk toch wel (veel) bier gedronken wordt door mij en mn kameraden en dan lijkt pillen me niet echt chill.

Coke & bier met een paar vrienden bij iemand thuis en dan de straat op lijkt me dan wel weer tof om te doen tijdens oud & nieuw.
Laatst bijgewerkt door Baksteen op wo nov 30, 2011 1:01 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Baksteen
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: di nov 01, 2011 9:05 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Antifa » wo nov 30, 2011 1:01 am

Zou persoonlijk dan kiezen voor iets als 2C-B, omdat het naar mijn ervaring wel kan met een biertje erbij (of champagne :P ) en ook goed te doen is wil je naar een feestje gaan of iets dergelijks.

Denk dat paddo's veel leuker zou zijn, maar iets al 2c-b is misschien wel een veiligere optie voor de situatie 8-) Hoe dan ook het zal wel een leuk oud en nieuw worden
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Truththeories » wo nov 30, 2011 3:46 pm

Wat wij willen doen met een stuk of 8 mensen, is per 2 mensen een andere drug. So that would be 2 mensen met LSD, 2 met Truffels, 2 met LSA (waarschijnlijk) en 2 mensen die nog iets anders nemen.
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Shroom » wo nov 30, 2011 4:54 pm

Antifa schreef:Zou persoonlijk dan kiezen voor iets als 2C-B, omdat het naar mijn ervaring wel kan met een biertje erbij (of champagne :P ) en ook goed te doen is wil je naar een feestje gaan of iets dergelijks.

Denk dat paddo's veel leuker zou zijn, maar iets al 2c-b is misschien wel een veiligere optie voor de situatie 8-) Hoe dan ook het zal wel een leuk oud en nieuw worden

Hmmm Ja daar zeg je me wat, zo had ik er nog niet over na gedacht.. vuurwerk afsteken met een paddo IQ van 15 lijkt me niet echt ... slim dus, maar genoeg babysitters die mij van rare stunts kunnen weerhouden! Dus dat komt wel goed denk ik toch eigelijk, maar ik moet wel ff wat maten van te voren inlichten om met betrekking tot vuurwerk ff goed op mij te letten xD
Avatar gebruiker
Shroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Taxi. » do dec 01, 2011 12:00 am

Truththeories schreef:Wat wij willen doen met een stuk of 8 mensen, is per 2 mensen een andere drug. So that would be 2 mensen met LSD, 2 met Truffels, 2 met LSA (waarschijnlijk) en 2 mensen die nog iets anders nemen.


Zou dan niet voor de LSA gaan, de mensen die daarvan zullen nemen zullen zeer waarschijnlijk minder heftig trippen als de rest. Overigens lijkt het mij ook niet leuk als er 2 mensen een uur of 4 eerder uitgetript zijn dan anderen (Shrooms vs LSD). Als ik jou was, zou ik dan met zn alle hetzelfde nemen en dan kiezen voor Paddo's of LSD.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Pilletje » do dec 01, 2011 12:46 am

ik pep of coke. Ben er nog niet uit.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Trippie » do dec 01, 2011 12:49 am

Ik ga mijn geliefde combinatie van LSD en MDMA nogmaal bovenhalen.
Ik hoop dat de ene maand tussen voor MDMA gebruik genoeg zal zijn... Ik vrees van niet.

Hoedanook wordt leuk, hopelijk onvergetelijk zoals deze zaterdag
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Tomaat » do dec 01, 2011 10:56 am

coke en sloten alcohol en wiet. Bring em oooooooon :woeh:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Tips voor oud en nieuw?

Berichtdoor Truththeories » do dec 01, 2011 5:12 pm

MushRockker schreef:
Truththeories schreef:Wat wij willen doen met een stuk of 8 mensen, is per 2 mensen een andere drug. So that would be 2 mensen met LSD, 2 met Truffels, 2 met LSA (waarschijnlijk) en 2 mensen die nog iets anders nemen.


Zou dan niet voor de LSA gaan, de mensen die daarvan zullen nemen zullen zeer waarschijnlijk minder heftig trippen als de rest. Overigens lijkt het mij ook niet leuk als er 2 mensen een uur of 4 eerder uitgetript zijn dan anderen (Shrooms vs LSD). Als ik jou was, zou ik dan met zn alle hetzelfde nemen en dan kiezen voor Paddo's of LSD.


Paddo's zijn nogal lastig om aan te komen, in ieder geval niet via de conventionele weg (lees: smartshops). Plukken lijkt me nogal riskant, dus dat is ook geen optie.
We beginnen waarschijnlijk toch pas rond een uur of 9/10, dus ik denk dat de mensen die LSA hebben niet eens zo heel veel eerder klaar zijn met hun trip.
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron