door marco93 » zo jun 19, 2011 8:00 pm
Ik ben nu 17 jaar, ik begon toen op mijn 15de met alcohol, toen was me vader bang dat ik van de wereld ging, hij zei dat ik een of ander jubileum had ofzoiets ik zeg wat is dat? hij beweerde dat ik bijna in coma lag. me vader zij voor dat ik begon met drinken: 1kwart conjac en 3kwart cola, dat is me 2x ofzo gelukt daarna begon ik wel al aangeschoten teworden, het werd altijd maar erger: aan het einde deed ik bijna alleen nog pure conjac en klein beetje cola, maar toen wist ik al niks meer. Eerlijk gezegd: alci is best wel oke.
Maar het is niet altijd leuk, me ouders waren alcoholisten, en ik als 5jarig kind zat er vroeger tussen.
Mijn vader is goed ervan afgekomen, mijn moeder is overleden toen ik 6 was, De exacte reden weet ik eigenlijk niet in iedergeval wel door de alcohol, En hartstilstand.
in die tussen tijd waren nog toestanden met me vader en die kon me niet meer verzorgen omdat die door alci in coma viel.
In die tussentijd ben ik bij me pete tante gaaan wonen, vanaf me 10de woon ik er nu.
Zei is ook alcoholist geweest en heeft een tijd nodig gehad voor aftekicken, dat was mislukt, ze gingen haar alci verstoppen voor mij en haar man, en ging liegen tegen ons dat ze niks meer had gebruikt.
toen ik ouder werd zo tegen: 14 begon ik gewoon teroken, nader hand waren veel vrienden van me die wiet deden roken, Ik wou het eens proberen omdat iedereen zei dat het chille was, en ik geef eerlijk toe het werkt ook als je harddrugs hebt gehad en de dag erna heb je een dikke afkakker, dan draai een joint en je bent meteen ervan af, joint is het beste voor als je een afkakker hebt of als je de dag kapot bent omdat je harddrugs hebt gebruikt.
tot me 16de heb ik niks anders gebruikt, toen ging ik ieder weekend opstap, ik ging dingen uitproberen omdat ik nieuwschierig was.
Eerlijk gezegd durvde ik eerst niet omdat ik bang was dat ik bleef hangen, maar dat was dus niet zo, ik begon toen als eerste met speed, ik vatte het een beetje te heftig op en ik was eraan verslaafd, niet lang 3weken ofzo, in die tussen tijd ben ik niet naar school gegaan, ik deed veel spijbelen om thuis tekunnen space.
Eerlijk gezegd wens ik niemand toe wat ik heb gehad, speed is de grootste rotzooi wat bestaat,
ik ging iedere dag zeker voor 5 euro halen als begin, de eerste x had ik zoveel gebruikt dat ik in een hallucinatie trip kwam, nou heij ik denk als je teveel speed hebt gehad, en je ziet dingen op de grond lopen die er niet zijn, of je hebt overal jeuk omdat je denkt dat diertjes over je lopen
ik was eigenlijk af aan het draaien, ik ging toen in één uur 4x douche omdat ik die zogenaamde beestjes voelde. ik ben in ongeveer 2 a 3 weken 10 kilo afgevallen, ik merkte dat ik verslaafd was, na een tijdje kwam ik op de speed thuis me tante zag meteeen dat ik iets had gebruikt.
na speed ben ik andere dingen gaan doen, en ik moet zeggen het is niet goed maar ik vond het beter, ik had geen vriendin meer en dus ging ik ieder weekend op stap, een mattie en ik gingen eens op de pille we gooiden ons 1ne of 2 en we waren heftig aan het space, maar naar verloop van tijd moet je meer pillen slikken voor iets tevoelen dus ik en die jongen gingen telkens meer pillen halen, ik had me zelf niet in de hand, aan het begin was het nog leuk op de pillen maar al een paar maanden later ging ik op de blue, dat was geen succes want ik voelde me echt alsof ik out ging maar dat gebeurde niet, toen ik hoorde dat er crystal meth in zat heb ik meteen gezegd oprotte.
Toen heb ik blue kunnen regelen zonder crystal meth en die kwam me wel goed, maar ik had telkens meer nodig, en als ik nu op stap zou gaan dan heb ik niet meer 2 of 3 nodig maar dan ga ik rond de 8 haal ik altijd standaard, met 2 blue, maar betekent niet dat ik alles ga gooien,
ik wil telkens harder proberen tespace maar ik ga het risico niet aan , als ik zo door ga moet ik 20 pillen slikken voor iets tevoelen.
De pillen die ik meestal had of deed gebruiken waren:
Roze 3hoekjes: ookwel het 3hoekige pilletje met het dode kruisje erop genoemd.
er zit ongeveeer 180mg mdna in dus met andere woorden: voor tekunnen spacen, hallucineren, of trippen ligt eraan hoe de persoon zich voelt.Ik heb 1 x in me hele leven gehad dat ik down was, en toen ik een pil slikte dat ik nog erger down werd,ik zat in een cdiscotheek en iedereen zie je los gaan en ik ga kapot omdat ik down ben, zorg dus dat je altijd goede zin hebt als je iets van pille gebruikt anders kan het verkeerd aflopen.
3hoekige roze pillen met dode kruisjes zijn goed genoeg voor me als ik er 3 of 4 gooi tegelijk zit ik heftig los tegaan, je legt ook makkelijker connectie maar mensen gaan je anders behandelen omdat ze zien dat je hebt gebruikt dat is minder, terwijl je gewoon vriendelijk wilt zijn en gewoon wilt feesten
Verder heb ik nog van pille gebruikt:
Groene nr 1's die vond ik kut had der 3 van gegooid voelde maar een half uur iets. (120MG)
dolfijntjes daar ging ik lekker van los, op de dancevloer kreeg ik alle aandacht, en het boeide me
echt helemaal niks. (aantal mg is onbekend)
motorola's daar gingen veel mensen van los, maar toen ik het gebruikte voelde ik niks dus die pak ik niet meer (Aantal MG is onbekend)
Toyota's zelfde als motorola's alleen is deze 3x zo hard dan een motorola (Aantal MG onbekend.)
Q-bass:die vond ik wel grappig:P (aantal MG'S': 80, 120, 150, 180)
En wel nog meer.
Toen was ik snel uitgekeken en ging ik nog meer andere dingen proberen, zoals truffels ik moet eerlijk zeggen: truffels was wel een leuke ervaring ik zat met vrienden in het bos en kreeg hallucinaties , als je echt wilt hallucineren of trippen moet je of truffels pakken
(als raad geef ik je mee: ik wou het zo eten lukte niet, tussen een botherham ook niet,
toen d8 ik flikker het tussen een frikandell speciaal toen ging het met moeite als ik het al ruik bbegin k over me nek tegaan, toen probeerde ik trip chocola mensen zeiden dat je grote kans had op blijven hangen in je space,
ik durvde aan de andere kant niet echt maar toch had ik het gedaan, ik kreeg trip acties, aan het begin vond ik het wel leuk, maar paar minuuten was ik in me eigen wereld vertrokken, ik had echt een dikke trip die dag door die chocola maar voor de zekerheid heb ik het erna niet meer gedaan.
Toen is het ergste begonnen: ik kwam in aanraking met coke.
Ik wist er niet veel van af tot ik hoorde dat vrienden van mij het ook deden, en het me hadden uitgelegd, toen ik hoorde dat COKE of SOS verslavend was begon ik tetwijfelen.
Ik wist toen al iets meer en wilde het proberen, de eerste x toen ik deed raakte me keel
verdoofd was best raar gevoel maar lette er niet op, als je ook nog eens extra wilt dat je tanden en tandvlees verdoven: pak dan een beetje sos op je vinger en smeer het uit op je tanden en tandvlees, ook kun je het sealtje aflikken en dan raakt je tongg verdoofd.
Van alles wat ik tot nu toe gebruikt heb vind ik COKE het beste ookal is het enorm verslaafd, als ik sos snuif voel ik me best op me gemak, je kunt beter sos snuiven ergens dan merk je meteen dat je energierijk word, je moet lopen en kunt niet blijven zitten of staan, en het verlangen word steeds meer, als je dan teveel gaat gebruiken kan het zijn dat je dan verslaafd raakt en telkens meer nodig hebt dan ben je : Geestelijk verslaafd.
Coke is duur omdat het zuiver spul is.
Meestal is de prijswaarde:
dan Als je goeie coke wilt hebben betaal je minimaal 35 tot 60 euro per gram.
ik gebruik het zelf ook, niet dat ik verslaafd ben kan nog altijd stoppen wanneer ik zelf wil, daar gaat het zich niet om, maar ik bedoel er mee tezeggen als je coke gaaat gebruiken, weet wat je gaat doen en wat je tewachten staat.
Pak niet teveel in één x dat zou verkeerd kunnen aflopen,
De werking wat COKE ook heeft is dat je onoverwinnelijk bent dus met andere woorden: je voelt je zo sterk , als iemand na je toe komt en slaat je neer sta je gewoon weer terug op alsof je niks voelde.
Hoe meer COKE jij gebruikt hoe strakker je staat, en hoe overwinnelijker je bent.
en hoe hard je ervan kunt space
Ohjaa: MDNA Crystallen heb ik ook gehad, vond ik ook vet heb ik 1x gedaan, maar dat moet je likken en meteen een slok erna drinken, want het is een vieze smaak, ik moet altijd een paar vingertopjes pakken voor dat ik me echt voel gaan, of space, en het gevoel dat niemand je wat kan maken is bij MDNA veel groter dan bij COKE.
Waarom ben jij aan drugs begonnen:
-Alleen thuis (hele lange tijd).
-Geen regels.
-Niet naar school gaan (hele lange tijd).
-Genoeg vrijetijd om het allemaal uit teproberen.
Nog een advies: DOE HET GEWOON NIET!
En als iemand vragen heeft dan hoor ik het wel.
Groetjes marcoo.