Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Weekend festival..

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Weekend festival..

Berichtdoor Reno010 » do aug 18, 2016 8:52 pm

Goedenavond,

Hoogstwaarschijnlijk is het al vaker gevraagd door mensen, Maar wat is nou het verstandigst om te gebruiken?

Op me vorige weekend festival had ik de vrijdag alleen gedronken, zaterdag 4f gedaan en zondag pep.
Op de afterparty kakte ik helemaal in van de 4f, en lichte hallucinaties (hoge dosering), en zondag was ik niet voorruit te branden met de pep. Overigens goed spul, op 71 procent laten testen.

Nu wil ik eigenlijk dit weekend de vrijdag weer drinken, en dan de zaterdag pep doen. Zodat ik de afterparty makkelijk vol hou. En dan de zondag 4f doen..

Wat denken jullie dat verstandig is? Overigens zowel zaterdag als zondag de nodige biertjes gedronken :beer:

Groetjes Reno
Reno010
Newbie

Re: Weekend festival..

Berichtdoor SpeedY » do aug 18, 2016 8:58 pm

het is het meest verstandigst om op zaterdag drugs als xtc/4fa/6apb te doen en zondag pep.
dit omdat pep nogal lang werkt en ook lang in je bloed blijft zitten, waardoor het schadelijker is als je de dag erna drugs als xtc/4fa/6apb gebruikt.

de vrijdag doe je goed
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Re: Weekend festival..

Berichtdoor Snater » do aug 18, 2016 9:58 pm

Ik drink inderdaad ook altijd op de vrijdag, lekker even het terrein verkennen en zuipen.
Zaterdag òf pep òf iets als mdma/4f/6apb, verder neem ik standaard een benzootje mee om dus de zaterdag gewoon te kunnen slapen.

Zondag raak ik na wat biertjes en een jointje vanzelf wel in fissa sferen, dus vaak is drinken prima of een enkel nak pep als ik echt instort, maar daar blijft het dan bij.
Snater
Bewuste Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs