chris309 schreef:Flunitrazepam 1mg om te testen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:koffie en een glas rode wijn dat nog van vannacht op tafel stond. Zonde om het bloed van Christus te verspillen.
fanatikzor schreef:Gister 2gram kristal geklapt nog steeds![]()
Snuifkut schreef:Vandaag hoge dosis XTC gebruikt (paarse granaat). Die ervaring was echt heel erg mooi. XTC is echt wel mijn ding. Als ik ooit kap met gebruik, is XTC vooral de drug die ik ontzettend ga missenWat een ziekelijk geniaal spul is dat. Het maakt mij menselijker. Op de comedown ben ik flink aan de speed gegaan. Dat is overigens bijna op. Daarna ga ik aan de coke & later die dag aan de slaappillen
chris309 schreef:Snuifkut schreef:Vandaag hoge dosis XTC gebruikt (paarse granaat). Die ervaring was echt heel erg mooi. XTC is echt wel mijn ding. Als ik ooit kap met gebruik, is XTC vooral de drug die ik ontzettend ga missenWat een ziekelijk geniaal spul is dat. Het maakt mij menselijker. Op de comedown ben ik flink aan de speed gegaan. Dat is overigens bijna op. Daarna ga ik aan de coke & later die dag aan de slaappillen
Gewoon een vraag, waarom de coke na de speed en mdma ipv meteen die slaappillen pakken en pitten en de coke bewaren voor een andere situatie?
fanatikzor schreef:Gister 2gram kristal geklapt nog steeds![]()
knolselderij schreef:koffie tot de max
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Snuifkut schreef:..Elvis Presley is geniale muziek tijdens een benzo roes
chris309 schreef:fanatikzor schreef:Gister 2gram kristal geklapt nog steeds![]()
Wat voor kristal?
chris309 schreef:Saai, voelt hetzelfde als 10-15 mg diazepam.
Ik ben ook geen benzo liefhebber gebruik het alleen maar na dex om te kunnen slapen.
Echter hoorde ik zoveel horrorverhalen dat ik 1 mg getest heb, maar niets bijzonders, denk alleen dat het gevaarlijker is omdat het simpelweg meer geconcentreerd is.
Voor de rest the usual; lome gevoel, tevreden als een spinnende kater, maar ikzelf vind dat saai
Valium > Flunitrazepam als GHB > GBL, pak maar eens dezelfde 5 ml gbl ipb 5 ml ghb dan merk je het ook wel
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
King schreef:Elke keer als ik ritalin pak schijt ik bekant in m'n broek.
OT: Ritalin
@: WC
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast