fanatikzor schreef:en nog wat mdma kristallegies. a la bruine basterd suiker. teveel thuis liggen om vanaf te blijven ;o
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:Die gevonden pill is vaag spul...lijkt wel hele chille metth. werd toch net wat op gefoktf heb er ene dizaepam bijgeomen,![]()
Moeyt oook kappen met pijpen hasj derbij want anders ga ik straks shoarma & etc kopen en word ik weer te vet![]()
Best flippen want 4 frcandlkes speciaal zouden der wel in gaan
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Aan de ene kant vet respect voor je dat je gevonden shit durft op te eten. [...]
Basshoven schreef:ILoveMDMA schreef:Aan de ene kant vet respect voor je dat je gevonden shit durft op te eten. [...]
![]()
![]()
Eerst altijd lopen roepen tegen de newbies op het forum dat het zo belangrijk is om altijd te weten wat je slikt en dat testen zo belangrijk is, en als een oud lid met enige populariteit op het forum zich dan aan zoiets vergrijpt krijgt ie een dikke respect.
Niks tegen jou hoor Poseidon, wil geen oordeel vellen over je daad want naast dat ik het ietwat careless vind laat het me koud - ben zelf heel wat achtelozer met mezelf omgesprongen in het verleden - vind alleen dat soort opmerkingen van "respect" en "cool" en dat soort dingen net iets te kindergarten naar mijn smaak.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Basshoven schreef:ILoveMDMA schreef:Aan de ene kant vet respect voor je dat je gevonden shit durft op te eten. [...]
![]()
![]()
Eerst altijd lopen roepen tegen de newbies op het forum dat het zo belangrijk is om altijd te weten wat je slikt en dat testen zo belangrijk is, en als een oud lid met enige populariteit op het forum zich dan aan zoiets vergrijpt krijgt ie een dikke respect.
Niks tegen jou hoor Poseidon, wil geen oordeel vellen over je daad want naast dat ik het ietwat careless vind laat het me koud - ben zelf heel wat achtelozer met mezelf omgesprongen in het verleden - vind alleen dat soort opmerkingen van "respect" en "cool" en dat soort dingen net iets te kindergarten naar mijn smaak.
Basshoven schreef::grin: ik snap je
Ooit nog geweten wat er in dat sealtje zat?![]()
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pieter210 schreef:Hasjmelk, ongeveer 0,3 gram Ice hasj, 13:29 uur
, 14:42 uur
MDMArvin schreef:Nu niets maar ik verlang naar hele kannen vol koffie koffie koffie koffie
Klimtox schreef:Hele kannen vol koffie koffie koffie koffie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten