Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Tails schreef:Wake and bakezo familie zien dat wordt grappig
Roos schreef:ik heb in mijn eentje een joint gerookt in de tuin buiten terwijl mijn ouders bij famile zijnze maakten me wakker maar ik voelde me zo rot van de xtc gisteren dat ik heb gezegt dat ik ziek was
![]()
het jointje dat ik rook wekt wel weer een beetje dat goede gevoel opvan gisteren! ik voel me nu wel weer fijn alleen vind ik het wel lullig van mijzelf
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Roos schreef:ik heb in mijn eentje een joint gerookt in de tuin buiten terwijl mijn ouders bij famile zijnze maakten me wakker maar ik voelde me zo rot van de xtc gisteren dat ik heb gezegt dat ik ziek was
![]()
het jointje dat ik rook wekt wel weer een beetje dat goede gevoel opvan gisteren! ik voel me nu wel weer fijn alleen vind ik het wel lullig van mijzelf
![]()
Piotr schreef:Roos schreef:ik heb in mijn eentje een joint gerookt in de tuin buiten terwijl mijn ouders bij famile zijnze maakten me wakker maar ik voelde me zo rot van de xtc gisteren dat ik heb gezegt dat ik ziek was
![]()
Prima toch? Ik kan me geen betere day after voorstellen dan je ouders die het huis verlaten terwijl je zelf gewoon jointjes kan roken.
Als je aan die verplichtingen toch niet kan voldoen door een kater kan je net zo goed thuis chillenMoonshine08 schreef:Hoezo? Ik kan mij het schuldgevoel maar al te goed voorstellen als je familieverplichtingen hebt
JongGeleerd schreef:Als de familie echt het beste met Roos voor zou hebben zouden ze het jointje voor haar betalen.
Het deed haar beter voelen toen ze zich kut voelde!
Miss E schreef:Kratom + een beetje alcohol
Multitude schreef:Sumatriptan, migrainemedicijnen dus![]()
![]()
Gelukkig werken ze wel redelijk, alleen flink misselijk en lam, maar bijna geen pijn.
Multitude schreef:Sumatriptan, migrainemedicijnen dus![]()
![]()
Gelukkig werken ze wel redelijk, alleen flink misselijk en lam, maar bijna geen pijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten