Het enige wat ik ervan hoor is; "Je wordt er vaag van.", maar dat was mijn eerste ontmoeting met ketamine ook...
kaasje schreef:Opium achtige stof gefabriceerd uit maanzaad
Piotr schreef:Ff een kort vraagje over poppers, aangezien er geen officieel topic over is... Is het boeiend? Heeft het risico's (in combinatie)? Helpt het tegen mijn actuele verveling?![]()
Het enige wat ik ervan hoor is; "Je wordt er vaag van.", maar dat was mijn eerste ontmoeting met ketamine ook...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Rudolph schreef:kaasje schreef:Opium achtige stof gefabriceerd uit maanzaad
Bevalt die thee een beetje?
Fresh_Life schreef:ik probeer me pep te bewaren zodat ik er in het weekend van kan genieten
prototype schreef:Piotr schreef:Ff een kort vraagje over poppers, aangezien er geen officieel topic over is... Is het boeiend? Heeft het risico's (in combinatie)? Helpt het tegen mijn actuele verveling?![]()
Zelf nooit gebruikt.
Maar een klasgenoot zei dat je er heel eventjes een energiekick van krijgt
Lijkt me niet echt de moeite waard eerlijk gezegd
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Ochtend urine
JongGeleerd schreef:Ochtend urine
Piotr schreef:JongGeleerd schreef:Ochtend urine
Je moet iets als je geen pep hebt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Echt veel te veel alcohol eigenlijk.
Maar, ook wel weer tof
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten