Arthur King schreef:Niks, ik heb de afgelopen dagen nergens behoefte aan, is wel goed voor m'n tentamens. 11 juli weer knallen!
nls schreef:Arthur King schreef:Niks, ik heb de afgelopen dagen nergens behoefte aan, is wel goed voor m'n tentamens. 11 juli weer knallen!
Awtsch, das laat, is dat normaal zo in NL of niet? Hier in B op de unief hebbe we ten laatste 1 juli gedaan. Anyway, succes nog!
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
muz1k schreef:Ik denk dat ik zometeen lekker wat GHB ga nuttigen + jus d'orange
Peukie erbij en lekker in het zonnetje cruisen!
Delysid_Vicious schreef:lolnoob schreef:Één heel klein bonghitje wiet, maar ik ben er al best wel lekker stoned van. Was haze trouwens.
Dit om mijn vakantie te vieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, van een bonghit? Wat voor wiet is dat dan?
Delysid_Vicious schreef:LSA
Delysid_Vicious schreef:PoisonDrink schreef:Delysid_Vicious schreef:LSA
Al moeten kotsen?
Nope. Maar alles voelt een beetje traag. Ik merk het vooral autitief though. XD
Delysid_Vicious schreef:lol, hoezo dat?
EDIT: geen hele bak kersen eten.
Delysid_Vicious schreef:Drientje schreef:Of misschien zo meteen al!
Dat is altijd interessant, poepen als je tript.
Sadist
edit: 100e post!
Delysid_Vicious schreef:Drientje schreef:Waarom sadist? Ik geniet altijd wel van die rare gedachte kronkels.
Hey, dit zat net nog in mijn lichaam, ik wist niet eens hoe het eruit zag of rook en nu is het ineens poep.
Mmmm, gisteren zag het er lekkerder uit toen het erin ging.
Raar hoe zoiets normaals ineens als vies gezien kan worden.
Omdat je het allemaal zo vrolijk zei. Ik ga morgen maar eens kijken of ik dat laatste stuk begrijp. Intussen zijn dit soort dingen: "I tried making sense of it, and then I realized I should be trying to make sense as to why I was even trying to make sense." nog even logischer.
Delysid_Vicious schreef:PoisonDrink schreef:Al moeten kotsen?
Nope. Maar alles voelt een beetje traag. Ik merk het vooral autitief though. XD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten