25tolife schreef:Hier bier baclofen en wiet. Iets teveel baclofen misschien
Heeft die baclofen recreatieve waarde? Zie het je hier best vaak posten, ben wel benieuwd

OT: Meer shag

25tolife schreef:Hier bier baclofen en wiet. Iets teveel baclofen misschien
Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
Dreuge schreef:Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
geen fles wijn???
Bier schreef:Dreuge schreef:Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
geen fles wijn???
Ja, dat ook, was ik gewoon vergeten erbij te zetten...
Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
Dreuge schreef:ik zou echt ff rustig aan doen gek dit gaat echt de verkeerde kant op
Dopamientje schreef:Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
Nou wat een lijst. Vrij vertaald: je dagelijkse medicatie, een joint, homeopathische slaapshit, oxazepam en promethazine.
Bier schreef:Dopamientje schreef:Bier schreef:Ritalin, nicotine, passi flora, avena sativa, lagin, crg, thc, oxazepam en promethazine...
Nou wat een lijst. Vrij vertaald: je dagelijkse medicatie, een joint, homeopathische slaapshit, oxazepam en promethazine.
Meer dan één joint...
Dopamientje schreef:
Nou nou. Vertel deze mannetje hier niet wat veel blowen is, want dat heb ik ook gedaan. En guess what, ik heb het weekend voor ik gestopt ben er nog 4 gram doorheen gejaagd. Bijna 2 de dag voor het stoppen. Dus.
Stop maar met aanstellen.
Bier schreef:Dopamientje schreef:
Nou nou. Vertel deze mannetje hier niet wat veel blowen is, want dat heb ik ook gedaan. En guess what, ik heb het weekend voor ik gestopt ben er nog 4 gram doorheen gejaagd. Bijna 2 de dag voor het stoppen. Dus.
Stop maar met aanstellen.
Blowen is lekker.
Bier schreef:Maar wie zegt dat ik dat wil?
Mijn vraag is; als ik dagelijks blow, een fles wijn leegdrink, krijg ik dan last als ik een weekje stop, of kan ik het beter nu afbouwen tot zaterdag, of kan ik beter op het laatst nog ff wa extra nemen??
Dopamientje schreef:Bier schreef:Maar wie zegt dat ik dat wil?
Mijn vraag is; als ik dagelijks blow, een fles wijn leegdrink, krijg ik dan last als ik een weekje stop, of kan ik het beter nu afbouwen tot zaterdag, of kan ik beter op het laatst nog ff wa extra nemen??
Afbouwen? Je bent geen alcoholist hoop ik. Gewoon een laatste dag nemen waar je er flink tegenaan gaat, lekker comazuipen en daarna cold turkey.
Bier schreef:Dopamientje schreef:Bier schreef:Maar wie zegt dat ik dat wil?
Afbouwen? Je bent geen alcoholist hoop ik. Gewoon een laatste dag nemen waar je er flink tegenaan gaat, lekker comazuipen en daarna cold turkey.
Wanneer ben je alcoholist volgens jou?
Dopamientje schreef:
Weet ik veel.
Waarschijnlijk als je geen plezier in drinken en het alleen doet om je minder zielig te voelen.
Bier schreef:Dopamientje schreef:
Weet ik veel.
Waarschijnlijk als je geen plezier in drinken en het alleen doet om je minder zielig te voelen.
Ik heb wel plezier in drinken, maar drink vaak ook om de stress te vergeten en me niet zo te hoeven vervelen...
MDMC schreef:Laat dat nou net de reden zijn waarom jij slecht bezig bent.
Dopamientje schreef:True. Maar stoppen is helemaal niet zo moeilijk.
Bier schreef:MDMC schreef:Laat dat nou net de reden zijn waarom jij slecht bezig bent.
Wat moet ik dan op het moment?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten