Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » wo okt 06, 2021 10:04 am

stuiterbal schreef:Microdosering 1cp-lsd 20ug.

Heb die dosering in losse zegels momenteel, en voelt gewoon als normale LSD. Ik ben tevreden over het effect, jammer dat het zo duur is...


ik ben een heel groot LSD enthousiast

en hoor van iedereen dat geen verschil merkbaar is

maar ik merk telkens als er nieuw kristal is van de lsd25 per batch al onderling. verschil

dus lijkt het me toch sterk dat die 1P bv het effect zou hebben de puurste needepoint lsd die ik al had,
wat me opvalt zijn de doseringen mensen die amper getript hebben slikken 3OO microgram

hadden ze dit met pure lsd gedaan , ze hadden wellicht andere verhalen te vertellen

ik heb de indruk dat je bijna dubbel moet gaan doseren dat bv 3OO 1P nbeetje is zoals 150 van het klassieke spul
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » wo okt 06, 2021 10:07 am

Ja klopt ja, de potentie van 1p-lsd is ongeveer 38% tov lsd-25. 1p heb ik ook in huis, echter nog niet geprobeerd.

Wat ik nu probeer is 1cp-lsd (dus niet 1p), maar 1p heb ik ook in huis en kan ik een andere dag proberen. Het zou ongeveer even potent moeten zijn als 1p, maar ik zal het binnenkort komen te voelen en dan zal ik het ook delen. :)

Zowel 1cp als 1p LSD lijken een 'pro-dug' van LSD-25 te zijn (je lichaam zet het zelf om naar normale LSD). LSD-25 is verboden, maar 1cp en 1p LSD nog niet zo precies. Ik heb er gewoon 21% BTW over betaald haha. :P
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » wo okt 06, 2021 10:21 am

stuiterbal schreef:Ja klopt ja, de potentie van 1p-lsd is ongeveer 38% tov lsd-25. 1p heb ik ook in huis, echter nog niet geprobeerd.

Wat ik nu probeer is 1cp-lsd (dus niet 1p), maar 1p heb ik ook in huis en kan ik een andere dag proberen. Het zou even potent moeten zijn als 1p, maar ik zal het binnenkort komen te voelen en dan zal ik het ook delen. :)


hmmm en dan zeggen ze. bv dat die ald 52 ook niet te onderscheiden is van gewone acid?

het lijkt me toch allemaal heel erg sterk dat een drietal analogen allemaal hetzelfde effect gaan teweeg brengen.

laatst had ik 2 batches een paar zegels althans van 2 batches dalai lama zegels, van 250 microgram. de ene was visuele perfectie alles in 8K resolutie, hyper fluor kleuren echt zo goed of het kon

dan had ik van een ander ook dalai, die voelden aan alsof ze door een mongool gemaakt waren in een beschutte werkplaats ...jongens ik moest bijna huilen van hoe het kon, dan kwam ik weer woedend omdat ergens iemand moest zitten lachen dat hij zulk slecht spul verkocht had aan een idioot, en dan moest ik van pure ellende lachen, het was te belachelijk voor woorden

het hoogtepunt, is dat ik in de wolken een kop zag van een gigantische mongool die me zat uit te lachen alsof ik in zijn universum zat, ik heb met verve die acid afgekraakt, overal zag ik foutjes erin

en een andere vriend dan zag geen verschil?????

ik ben wel enorm visueel ingesteld, maar sommige mensen zijn wrs niet zo gefocust op hun perceptie of gewoon geen fijnproevers.

maar als er aan lsd qua puurte iets scheelt. voel ik dat instant.

ben jaren strontverwend geweest , met topspul , en nu door die rc's ligt de reguliere lsd markt plat,de rc'ss plus de microdoseringstrend heeft de oude garde van acid wizardss compleet platgelegd

dus kunnen ze maar beter zien dat die rc's goed zijn ,
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » wo okt 06, 2021 10:39 am

Ik heb jarenlang vaste bron gehad voor microdose druppels en hele sterke zegels echt spotgoedkoop ook. Was laatst ineens opgedroogd, en alle LSD die ik nu tegenkom is 2-3 keer zo duur.

Over ALd-52:

"Alexander Shulgin touches briefly on the subject of ALD-52 in the commentary section of LSD-25 in the book TiHKAL ("Tryptamines I have Known and Loved").[1] His writings are based on second-hand accounts which state that doses in the 50-175 µg range result in various effects that are not particularly distinct from LSD. His reports indicate that it produces less visual distortion than with LSD as well as less anxiety and tenseness, while also being somewhat less potent than LSD. Another report found the two substances to be indistinguishable." - https://psychonautwiki.org/wiki/ALD-52

Geen idee over deze, heb ze ook niet in huis.

Maar als 1p en 1cp een 'prodrug' zijn, verklaart dat wel de LSD ervaring, aangezien wat je uiteindelijk merkt ook gewoon LSD-25 is (weliswaar in lagere dosis dan wat je hebt genomen).

Net als bijv bij paddos en truffels. De psilocybine erin daar trip je niet op. Je lichaam zet het eerst om in psilocine voordat je ervan gaat trippen. Of net zoals dat als je tryptofaan neemt, je lichaam het omzet in 5htp > serotonine > melatonine, etc.

Ik ben geen biochemist, maar dat is hoe ik het begrepen heb. :) Zelf heb ik vele honderden dosissen LSD in me gehad varierend van 10 tot 1000+ microgram, en de enkele microdosis 1cp-lsd voelt tot nu toe gewoon vertrouwd aan.

Je perceptie en overtuiging zijn heel erg van invloed op je trip dus dat zou ik ook niet uitsluiten. ;)
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » wo okt 06, 2021 11:47 am

stuiterbal schreef:Ik heb jarenlang vaste bron gehad voor microdose druppels en hele sterke zegels echt spotgoedkoop ook. Was laatst ineens opgedroogd, en alle LSD die ik nu tegenkom is 2-3 keer zo duur.

Over ALd-52:

"Alexander Shulgin touches briefly on the subject of ALD-52 in the commentary section of LSD-25 in the book TiHKAL ("Tryptamines I have Known and Loved").[1] His writings are based on second-hand accounts which state that doses in the 50-175 µg range result in various effects that are not particularly distinct from LSD. His reports indicate that it produces less visual distortion than with LSD as well as less anxiety and tenseness, while also being somewhat less potent than LSD. Another report found the two substances to be indistinguishable." - https://psychonautwiki.org/wiki/ALD-52

Geen idee over deze, heb ze ook niet in huis.

Maar als 1p en 1cp een 'prodrug' zijn, verklaart dat wel de LSD ervaring, aangezien wat je uiteindelijk merkt ook gewoon LSD-25 is (weliswaar in lagere dosis dan wat je hebt genomen).

Net als bijv bij paddos en truffels. De psilocybine erin daar trip je niet op. Je lichaam zet het eerst om in psilocine voordat je ervan gaat trippen. Of net zoals dat als je tryptofaan neemt, je lichaam het omzet in 5htp > serotonine > melatonine, etc.

Ik ben geen biochemist, maar dat is hoe ik het begrepen heb. :) Zelf heb ik vele honderden dosissen LSD in me gehad varierend van 10 tot 1000+ microgram, en de enkele microdosis 1cp-lsd voelt tot nu toe gewoon vertrouwd aan.

Je perceptie en overtuiging zijn heel erg van invloed op je trip dus dat zou ik ook niet uitsluiten. ;)


zelf ben ik geen overtuigd neo shulginist

bewonder de man voor zijn experimenteerdrift en pihkal tihkal

maar heel veel vrij neurotoxische middelen die voor mij de roes niet waard zijn,

bv mdma zijn empathy vind ik een vreselijke drug,

kapotschamen doe ik me man van wat ik daar allemaal op uit kraam dat staat zo ver van wie ik ben, die liefdesbetuigingen en mentale door pijppartijen die je naar je vrienden geeft

op zich niks mis mee, maar ik vind het valse liefde
doorzichtig, zeker in contrast met de kater dan nadien

ook kon ik op den duur door die roes zien , lsd is dan eerder de echte love drug mits je een paar keer goed jezelf erop bent tegengekomen

een ego doodje her en der, en dan als je de acidgoden tevreden gestemd hebt en je balletjes gewikt en gewogen zijn, begint het genot met lsd

maar je moet wel eerst af en toe op blote voeten over hete kolen lopen

maar eens je al je angsten erop hebt gezien, al je duistere kanten kent,

dan is het pure onvoorwaardelijke liefde, dan zie je de wereld volgens mij zoals hij echt is in de hoogste frequentie.
ervaar jij dan ook napret in de week achter je lsd trip
de kleine cadeautjes die het universum je dan schenkt om te tonen dat je terug in tune bent met het universum
het ruisen van de wind en het klotsen van de golven alles mooi synchroon met je hartslag en ademhaling , volledig in het NU
behoefteloos , voldaan?
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » wo okt 06, 2021 11:56 am

Tsja, verhaal over LSD klinkt allemaal wel herkenbaar :P

MDMA kan erg nuttig en helend zijn ook. Ik ben voor het eerst uit de kast gekomen naar bekenden onder invloed. Ik heb makkelijk voor het eerst over traumas kunnen praten. Op manieren dat ik dat nuchter niet zou hebben gekund, en AL HELEMAAL niet aan LSD, wat mijn nervositeit voor zulke dingen alleen erger maakt.

Het stuurt je wel meer, ja. Ik herken absoluut dat de LSD ervaring meer vanuit jezelf lijkt te komen en wel echt je eigen persoonlijkheid versterkt, zeker in contrast met een MDMA ervaring. Maar dat maakt voor mij persoonlijk MDMA geen nutteloos of kwaad middel. Met de juiste dosis en omstandigheden kan het je veel bieden. Mijn eerste mdma ervaring (lage dosis) introduceerde daadwerkelijk voor het eerst een gelukgevoel in mijn leven wat ik eerder niet voelde. Dat ik niet bang hoef te zijn. Dat alles OK is. En dat niet iedereen me kwaad wil doen, maar ik gewoon fijn kan praten en gezellig kan zijn en me zelfs gewenst en geliefd kan voelen. Het bracht mijn zwaar depressieve hersenen in een staat die mij liet zien dat geluk wel echt bestond, op een manier dat ik die kennis ook in mijn nuchtere leven kon meenemen. En ik ben ook erg tevreden met dat ik eerst in aanraking ben gekomen met MDMA voordat ik LSD heb gedaan.

Ik ben ervan overtuigd dat ik de les van MDMA nodighad om een eerste LSD trip goed te kunnen navigeren en landen. Tegenwoordig neem ik net als jij liever psychedelica, 2 jaar geleden voor het laatst lage dosis M gedaan en ik voel de behoefte ook nieteens meer. Neemt niet weg dat ik er wel veel aan heb gehad. Ik voel me niet geroepen het af te kraken. :)
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » vr okt 08, 2021 3:21 am

stuiterbal schreef:Tsja, verhaal over LSD klinkt allemaal wel herkenbaar :P

MDMA kan erg nuttig en helend zijn ook. Ik ben voor het eerst uit de kast gekomen naar bekenden onder invloed. Ik heb makkelijk voor het eerst over traumas kunnen praten. Op manieren dat ik dat nuchter niet zou hebben gekund, en AL HELEMAAL niet aan LSD, wat mijn nervositeit voor zulke dingen alleen erger maakt.

Het stuurt je wel meer, ja. Ik herken absoluut dat de LSD ervaring meer vanuit jezelf lijkt te komen en wel echt je eigen persoonlijkheid versterkt, zeker in contrast met een MDMA ervaring. Maar dat maakt voor mij persoonlijk MDMA geen nutteloos of kwaad middel. Met de juiste dosis en omstandigheden kan het je veel bieden. Mijn eerste mdma ervaring (lage dosis) introduceerde daadwerkelijk voor het eerst een gelukgevoel in mijn leven wat ik eerder niet voelde. Dat ik niet bang hoef te zijn. Dat alles OK is. En dat niet iedereen me kwaad wil doen, maar ik gewoon fijn kan praten en gezellig kan zijn en me zelfs gewenst en geliefd kan voelen. Het bracht mijn zwaar depressieve hersenen in een staat die mij liet zien dat geluk wel echt bestond, op een manier dat ik die kennis ook in mijn nuchtere leven kon meenemen. En ik ben ook erg tevreden met dat ik eerst in aanraking ben gekomen met MDMA voordat ik LSD heb gedaan.

Ik ben ervan overtuigd dat ik de les van MDMA nodighad om een eerste LSD trip goed te kunnen navigeren en landen. Tegenwoordig neem ik net als jij liever psychedelica, 2 jaar geleden voor het laatst lage dosis M gedaan en ik voel de behoefte ook nieteens meer. Neemt niet weg dat ik er wel veel aan heb gehad. Ik voel me niet geroepen het af te kraken. :)


Bedankt om mij zo helder je kijk hier op te vertellen,

uiteraard reageerde ik vooral over mijn eigen beleving, ik was een slachtoffer van de rave cultuur vroege jaren 2000

Toen er minder voorlichting was over gebruiksfrequentie, de hoeveel mg per kg lichaamsgewicht enz

vertrekkend vanuit de plaats waar jij je toen mentaal bevond en dat in contrast met de hoge pieken van geluk die MDMA kan geven en ja ik herken het wel, dat opbiechten op mdma.

dat je dat achter de rug had door de MDMA heeft er natuurlijk wel een kantelmoment van je leven mee verweven. Het is bij jou een middel die gepaard gaat met een transitie in de positieve zin.

als ik dan kijk naar mij, ja ik heb enkel opgebiecht dat ik eens in de cherry moon met mijn mond open op mijn eerste keer pep dan nog naar die blote wijven van rotterdam terror corps stond te kijken en dat dat tafereel die stripster dusdanig ontroerde dat ze haar vinger in haar kut stak en daarna in mijn mond. jongen jongen als 16 of zeventienjarig jongentje leek ik wel aangeraakt door een fee.
dusja dat zijn een gans ander soort opbiechtingen natuurlijk .

alsook om nog meer nuancering te brengen bij mijn eerder inderdaad vrij afbrekende houding tov mdma imisbruik ...22 zware pillen had ik eens genomen op een weekend. ben wel groot maar als vedergewichtje toen kon dat wel de fatale keer geweeest zijn.(niet nadoen )

ook vond ik dat je er zo verdrugst uitziet op mdma , zeker als je met de trein ofzo reist of ergens int openbaar komt, ja zo'n kop kun je niet wegsteken. daar hield ik ook al niet van.
ik schuimde in die periode discotheken af. wat een verschijning was ik toen zeg
hoeveel meer noord franse wijven ging ik niet op mijn palmares gehad hebben als ik niet steeds zo'n tienpillenkop had in louche discotheken aan de belgisch franse grens...

dan die katers , het heeft me vooral heel diep in de belgische clubscene gelokt die toen non stop liep van donderdagavod tot woensdagmorgen.Iedereen reed toen van club naar after , dan ging weer een club open , de legendary mondays in de extreme dat zat nog stampvol op dinsdagmorgen iedereen volledig spaced.. veel onderwereldfiguren...die tijden man man

alsook heb ik eens door mdma kristallen, gehad dat ik moest zeiken en er precies iets of wat van dat spul in mijn pisbuis bleef haperen. had geen druppel meer uit te pissen?.
het brandde vreselijk ik dronk en dronk en dronk om toch maar dat restant eruit te kunnen pissen.
de langste tien minuten van mijn leven jongen ...

nja fan zal ik nooit worden neen doch ene keer een jaar of acht geleden had ik een leuke candyflip. heb ik staan zingen en dichten en dansen en springen , ^prachtig had de candyflip dosering perfect genaild . maar ja het eindigde weer in kotsen..
sinds die zware periode in clubs en afterclubs ... braak ik bijna al bij de geur ervan

maar voor iemand die in jouw situatie zat (ik was begonnen met paddo's) kan ik mij wel inbeelden dat het hielp ja.
voor ptss mensen in therapeutische sessies als ze er alles uithalen zal het zeker ook nuttig zijn?

dus ik breek het zeker nief af voor iedereen , het vibet gewoon niet met mijn persoonlijkheid.

ja op LSD complexe zaken gaan uitpraten of opbiechten , zal zeker moeilijk worden..soms keer ie naar binnen en vind je net de woorden niet is zelfs een gouden regel van de lsd goeroe leary, probeer het niet uit te leggen of analyseren op de moment zelf, daar dient de dag nadien voor.alls je probeert te lullen erop verstoor je de flow

echter daags of de week nadien komt die nagloei dan , en is die week de plaats waar de magie gebeurt.

nee neem bij mij sporadisch LSD gebruik weg en er was al lang geen waterval meer, of met een getattooeerde traan misschien , die een jaartje of 20 in de cel zat
met een harmonica en mijn tam ratje kronkeltandje
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » vr okt 08, 2021 12:03 pm

Haha een niersteen wegwerken terwijl je aan de m bent klinkt heel erg naar, ik zou alleen daarvan al getraumatiseerd zijn. :P

Gezien je persoonlijke ervaring met mdma snap ik zeker je perspectief op het middel. :) Lekker blijven trippen aan de acid man. Het heeft ook een ontgiftende werking op je lichaam, zolang je niet in de stress schiet is het gewoon hartstikke gezond ook nog. :D
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » vr okt 08, 2021 10:04 pm

Leffe Blond biertje, en een bong hit Gorilla Glue met wat kanna extract erbij.

Roesje. :love:
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Frissa » za okt 09, 2021 6:11 am

heroine
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » za okt 09, 2021 3:43 pm

Net wat leftovers gegeten met een zootje wietboter erdoorheen :D

Zo onderweg naar Noisia Invites met 2x 20mg amfetamine capsules en 1x 25mg 2C-D, plus 2 canisters met Gorilla Glue wiet voor in m'n vape. :)
Laatst bijgewerkt door stuiterbal op za okt 09, 2021 3:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » za okt 09, 2021 3:50 pm

bromazepam, vreten en bijrusten.

en op mijn lamme kloten in mijn hangmat bij dit lekker herfstzonnetje !
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Frissa » za okt 09, 2021 9:25 pm

waterval schreef:etizolam, honden knuffelen en wijn drinken.

en op mijn lamme kloten opmijn bank bij dit lekker herfstmaantje!
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Partypipo » zo okt 10, 2021 2:32 am

Bier, pep en wiet
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » zo okt 10, 2021 10:48 am

stuiterbal schreef:2x 20mg amfetamine capsules en 1x 25mg 2C-D, plus 2 canisters met Gorilla Glue wiet voor in m'n vape. :)

Dit was zo fijn! 2e Pep capsule nieteens gepakt want de ervaring was al perfect. Ben heel benieuwd hoe 2C-D gaat zijn in combinatie met andere middeltjes. M'n ervaring van gisteravond heb ik in het 2C-D topic gezet: 2c-s/2c-d-the-basics-t347-60.html#p869045

Vandaag 150mg ketamine in capsule oraal. Ontspannen en bijkomen, beetje rekken en strekken.

Ben nog te lui geweest om een neusspray te maken en snuiven doe ik niet meer, maar ga ik binnenkort wel naar kijken want om telkens 3 keer zoveel te moeten pakken voor hetzelfde effect is toch wel beetje duur. :#:
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » zo okt 10, 2021 12:15 pm

stuiterbal schreef:Vandaag 150mg ketamine in capsule oraal. Ontspannen en bijkomen, beetje rekken en strekken.

Van gedachten veranderd en een neusspray gemaakt. Nu ongeveer 40 a 50mg ketamine nasaal. Heerlijk. :grin:
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor waterval » zo okt 10, 2021 4:55 pm

Een glaasje kutvocht van Indonesische hoeren met maanzaadjes in. Aanradertje, wel duur. Een afrodisiacum die je zo manisch en praatziek maakt als een kooi op hol geslagen papegaaien !
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor zannypopper » vr okt 15, 2021 11:30 pm

Bier, bromazepam en tramadol
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Frissa » za okt 16, 2021 12:47 am

php x hero
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Perry » za okt 16, 2021 10:59 pm

uh oh
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor zannypopper » zo okt 17, 2021 6:33 am

Bier, Bromazepam, alprazolam, wiet & tramadol
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Kip » ma okt 18, 2021 1:07 am

6-apb
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Wietsmoker » do okt 21, 2021 2:01 pm

Bergje wiet, jeweetwel
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor stuiterbal » vr okt 22, 2021 12:38 am

Afgelopen weekend weer amfetamine en 2c-d maar dan in thuis setting met 4 vrienden over de vloer. 's Nachts toen dat allemaal was uitgewerkt met iedereen overgegaan op de ketamine neusspray tot die op was. :D

Momenteel: spacecake omdat ik vanwege mn keelontsteking niet kan roken :keta:
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor zannypopper » vr okt 22, 2021 2:01 am

Bromazepam, tramadol & vodka-fanta
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Kip » wo okt 27, 2021 5:27 pm

Speeeeed

Edit: Blijkbaar word ik gestalkt, hoi x
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Savage » wo okt 27, 2021 10:23 pm

Kip schreef:Speeeeed
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Eko » vr okt 29, 2021 12:13 am

ket, veel te veel ket, en ik voel er geen reet van
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor 25tolife » vr okt 29, 2021 12:26 pm

100mcg fentanyl pleister, 2mg clonazepam
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Berichtdoor Perry » vr okt 29, 2021 4:41 pm

Savage schreef:
Kip schreef:Speeeeed
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron