Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Heeft iemand hier ervaring met 4-FA + Methylone + 2C-D?
Ik wil dit doen tijdens hardbass en zat te denken aan 160mg 4-FA met een re- dose van 50-80mg Methylone en 20-25mg 2C-D.
Is dit een goede dosis?
Edit:
Denk nu:
T+0: 160mg 4-FA
T+1 / 1,5: 80- 100mg Methylone
T+4: 25mg 2C-D
Prototype schreef:Bij HB 20mg 2C-D genomen na 180-190mg 4-FA + 130mg Methylone.
Ik bleef echt achterlijk lang op plateau hierdoor, zeker 2 uur nadat mijn mede feestgangers zeiden dat ze geen M gevoel meer hadden van de 4-FA.
De lichtshow werd ook extra kleurrijk, maar geen echte visuals gehad.
Zeker interessant spul als je lang hard wil gaan.
Dopaminded schreef:Waartegen ik bij 2C-C (buiten het overweldigende md-gevoel) de patterns, face morphing en dergelijke visuals heerlijk vond op hogere dosering, moet ik zeggen dat ik wel verliefd ben op de color shifting en het gekende 'alles ademt' van 2C-D
Italiano schreef:Interessante info spikeycloud! Heb wel eens 2C-D gedaan maar nog nooit zoals door jou omschreven. Binnenkort maar eens verder experimenteren!
spikeycloud schreef:Dopaminded schreef:Waartegen ik bij 2C-C (buiten het overweldigende md-gevoel) de patterns, face morphing en dergelijke visuals heerlijk vond op hogere dosering, moet ik zeggen dat ik wel verliefd ben op de color shifting en het gekende 'alles ademt' van 2C-D
De kleuren worden inderdaad erg mooi op 2C-D dat valt mij ook de laatste tijd op. Pak geen hoge dosissen dus dingen ademen zie ik niet. Lijkt me ook niet echt relax met uitgaan.
Dopaminded schreef:spikeycloud schreef:Dopaminded schreef:Waartegen ik bij 2C-C (buiten het overweldigende md-gevoel) de patterns, face morphing en dergelijke visuals heerlijk vond op hogere dosering, moet ik zeggen dat ik wel verliefd ben op de color shifting en het gekende 'alles ademt' van 2C-D
De kleuren worden inderdaad erg mooi op 2C-D dat valt mij ook de laatste tijd op. Pak geen hoge dosissen dus dingen ademen zie ik niet. Lijkt me ook niet echt relax met uitgaan.
Zekers, gewoon al dit forum, in essentie, will never be the same again after 2C-D...
(Blaauwww...'ig. Enzo )
Betreffende 2C-D tijdens het uitgaan, waarom lijkt het je niet echt relax?
Omdat je liever niet te veel van je perceptie naar willekeur ziet golven? Of eerder fysiek zoals de bodyload, je energiepeil, e.d. ?
Persoonlijk werd ik 1 keer volledig overwelmd tijdens 't feesten, maar dat was dan op 2C-C.
Hierbij was m'n bodyload het eerste uur retehard (het sero-broeiseltje vanbinnen dan, misselijkheid o.i.d. had'k geen last van).
En aangezien mijn energiepeil blijkbaar een spontane passie voor diepzeeduiken had ontwikkeld, jah... Daar hang je dan
(Geweldig nachtje gehad nog wel, eens ik weer rechtstaand m'n ogen kon openhouden )
Bij 2C-D krijg ik persoonlijk redelijk veel energie, althans toch voor een 2C'tje naar mijn ervaring.
(2C-B, BK-2C-B nog erger en 2C-C is gewoon een zetelplakker voor mij. De anderen staan nog steeds op m'n bucketlist )
Anderzijds trip ik in het algemeen gewoon veel minder op 2C-D, dan op 2C-C.
Ik heb al adembenemende 'visuals' gehad op 2C-C, waartegen 2C-D nagenoeg altijd beperkt blijft tot het mooie kleurenaanbod.
Op een zeker moment, tijdens avondje home alone op 2C-C: spontaan print-screentje
Wat foto's aan't overlopen op m'n newsfeed tijdens het 'uitbollen' van de trip..
Tot ik even bleef stil staan bij een foto. Damn, vergeet ik nooit meer die avond!
Adembenemend, hoe een alledaagse facepic (mooie meid weliswaar ) plots helemaal tot leven kan komen
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten