karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Janno schreef:Ik vind 2c-d verweg de beste phen. Neem orale dosissen van 125 mg en dat gaat wild.
King schreef:Vind het wel wat te prijzig....
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Piotr schreef:20mg?
Heb zelf geen ervaring met 2c-d, maar met bijvoorbeeld 2c-c lijkt 30mg me niks extreems, dus het zal met 2c-d ook wel meevallen.
JongGeleerd schreef:Piotr schreef:20mg?
Heb zelf geen ervaring met 2c-d, maar met bijvoorbeeld 2c-c lijkt 30mg me niks extreems, dus het zal met 2c-d ook wel meevallen.
Slecht argument, 20mg 2C-E is een hoge dosis
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Wat een geniale drugs!
Halve Android genomen, 3 kwartier later de andere helft.
Toen een uur of 4 na de pillen, ik zat heerlijk energiek en praterig te zijn nog van de mdma, maar niet meer hard te gaan, 25 mg 2c-d gedropt. Tijdsbesef was al snel weg, dus geen idee hoe lang het duurde voor het werkte. Maar voelde me gewoon weer als mdma hardgaan voor een paar uur!
En ik kreeg er lichte visuals van. Met ogen dicht spacete ik echt naar andere plekken en had ik gesprekken met mensen, ogen open hadden Miss E en onze kleinste grote vriendin ineens allemaal zonnetjes en patronen met schmink op hun gezicht zitten.
Dus: dubbel zo lang hard gaan als van alleen mdma, visuals en dat zonder extra veel hersencellen kapot te maken!
Geweldig!
En in verhouding voel ik me heel erg goed nu.
Helderder dan toch maar stiekem de max dosis mdma overschrijden en helderder dan na een nacht niet slapen door speed en ook helderder dan na een nacht veel te veel alcohol.
Ik ga nooit meer mdma doen zonder 2c-d. Mdma is geniaal en jammer dat het maar een paar uur per 3 maanden kan. Nu kan het twee keer zo lang!
JongGeleerd schreef:Kijk wat je doet Pipo!
Je helpt die jongen aan de drugs!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten