Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:325 mg benzo fury + 1 xtc pilletje
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:DonnieDarko1979 schreef:Eerste keer mxe.
Tot nu toe een lichte buzz in mijn hoofd van 25 mg.
Dus nog maar een capje van 25 mg erbij gegooid.
Ben benieuwd of dat meer effect heeft.
Gaat het wel lekker deze nieuwe drug? Ik zit zelf ook aan een eerste ervaring met een nieuwe drug en ik vind het hemels!
Ot: 325 mg benzo fury! Leeeeekkkkkkeeeeerrrr!
DonnieDarko1979 schreef:ILoveMDMA schreef:DonnieDarko1979 schreef:Eerste keer mxe.
Tot nu toe een lichte buzz in mijn hoofd van 25 mg.
Dus nog maar een capje van 25 mg erbij gegooid.
Ben benieuwd of dat meer effect heeft.
Gaat het wel lekker deze nieuwe drug? Ik zit zelf ook aan een eerste ervaring met een nieuwe drug en ik vind het hemels!
Ot: 325 mg benzo fury! Leeeeekkkkkkeeeeerrrr!
In eerste instantie viel het tegen, omdat ik er meer van had verwacht.
Toen ik in bed ging liggen veranderde de ervaring wel. Dus ja, het ging wel lekker eigenlijk![]()
Volgende week vrijdag een feestje en zit te twijfelen om de 4-fa of de 6-apb maar eens te testen.
Jij vond de 6-apb dus wel erg ok zie ik.
Is het niet wat veel (325 mg) voor een eerste keer?
Miele schreef:325mg is echt tering veel. Ik heb 5-apb en 6-apb gebruikt in hoeveelheden van 125mg en 160mg, en dat was altijd genoeg om lekker hard te gaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Pilletje schreef:850mg tramadol, 100mg codeine, 2Mg xanax, 2mg lormetazepam, 24mg bromazepam, 20mg diazepam, 10mg prazepam, 2,5mg lorazepam, 2mg clonazepam. (1 van die 2 valiumpjes was vanochtend voor het werkt)
En om mezelf een beetje goed te praten, ik heb morgen en overmorgen vrijaf en dit is een van de eerste keren dat ik ZO veel tramadol neem. Normaal hou ik het bij 200mg (voorgeschreven dosis)
+thc (standaard)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast