Pilletje schreef:Draai dan puur hé.of in 'n pijpje.
puur? heb ik eigenlyk nooit gedaan dat brandt toch niet, moet je eel de tijd aansteker tegenhouweeuh?
Pilletje schreef:Draai dan puur hé.of in 'n pijpje.
pammer schreef:Pilletje schreef:Draai dan puur hé.of in 'n pijpje.
puur? heb ik eigenlyk nooit gedaan dat brandt toch niet, moet je eel de tijd aansteker tegenhouweeuh?
pammer schreef:Pilletje schreef:Draai dan puur hé.of in 'n pijpje.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:pammer schreef:Pilletje schreef:Draai dan puur hé.of in 'n pijpje.
Puur in een pijpje, aansteken, paar keer goed hijsen en als je te lang wacht met hijsen idd weer aansteken. Ik rook altijd puur. Ik vind de effecten van nicotine niet lekker combineren met de effecten van thc...
OT: alcohol en een slechte pizza hawaii van de shoarma tent.
Irez schreef:Spiet, de oude zonde
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Delysid Vicious schreef:Shit, die dingen zijn altijd lastig. Werkten ze in dezelfde organisatie? (áls ze tenminste als groep bezig waren natuurlijk)
Delysid Vicious schreef:Enig idee wat de directe oorzaak is? (Specifieke veranderingen in onderzoek, groeiende aandacht voor speed bij de politie, plotselinge groei in de sector in het algemeen etc.)
Irez schreef:Beetje schade inhalen na m'n afwezigheid op df. En af en toe maak ik ze 's compléét in tijdens een gevechtje ;p 's Leuk genoeg!
En vrij toevallig. Ik doe't via een tussenpersoon, maar de 2 gram die we nu kregen is ook slechts tussendoor omdat er blijkbaar veel speeddealers opgepakt zijn. Vreemd, ik zie een link!
Irez schreef:Maar m'n tussenpersoon haalt z'n stuff uit NLZat in Heerlen op kot, nabij Maastricht.
En ik zie een link tussen mijn pepbron en de zijne, verder denk ik er niet echt over ;D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast