No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Hoe hypocriet kan je zijn. Klagen over je wiet gebruik en vervolgens de hele apotheek voor je meenemen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
daywalker schreef:Druks schreef:Hoe hypocriet kan je zijn. Klagen over je wiet gebruik en vervolgens de hele apotheek voor je meenemen...
Ik ben trots dat ik nu gestopt ben met wiet roken en neem geen valium meer
daywalker schreef:Deze boodschap is o.a. voor Poseidon, die typte dat ik hem zuchtig maakte naar valium, omdat ik valium hier had getypt, of was dat gewoon voor de grap?
Poseidon schreef:daywalker schreef:Deze boodschap is o.a. voor Poseidon, die typte dat ik hem zuchtig maakte naar valium, omdat ik valium hier had getypt, of was dat gewoon voor de grap?
Nee het was geen grap Ivo. Nu moet ik mezelf met wijn en hasj drogeren![]()
Jammer dat Daywalker zo ver weg woont. Anders gingen Bert & Ik verkleed nu als narcotica-rechercheurs huiszoeking bij hem doen
Pascal schreef:MDMA werkt eindelijk uit.
Dr.Gonzo schreef:Pascal schreef:MDMA werkt eindelijk uit.
Nu pas?![]()
Preksie schreef:ketm ine
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten