Trippie schreef:"Zeg nooit nooit" is nu dus je nieuwe motto.
Waarom was je trouwens anti?
Eigenlijk vooral omdat ik vaak op feestjes LSD deed, vooral in het begin en dan vond ik mensen op MDMA echt vervelend; vaak zeiden ze geen zinnig woord en zagen dr ook helemaal verrot uit en toen kreeg ik er gewoon een hele vieze associatie mee. Ook het idee van je serotonine opmaken stond me niet aan, niet eens zo zeer dat het 'schadelijk' zou zijn maar het leek me gewoon niks voor mij. Toch kreeg ik recent zo'n idee van 'lijkt me eigenlijk toch wel leuk om hier bij m'n vriend binnen met hem MDMA te doen ofzo, gewoon omdat t iemand is bij wie ik me sowieso enorm op me gemak voel en ook iemand met wie ik wel meer geëxperimenteerd heb, o.a. met ghb en opiaten enzo en toen kreeg ik steeds meer zo'n gevoel van 'ja waarom eigenlijk niet? Heb iets van 27-28 drugs geprobeerd, zelfs tot en met shit als fentanyl, maar toch sprak MDMA me nooit echt aan. Ik weet nu wel beter

Dat was echt geweldig, super intens en lekker en leuk en empatisch en liefdevol enzo, echt wel een van men favoriete drugs herinneringen ofzo, over enkele maanden sowieso nog een keer

Denk zelfs dat t meteen na één ervaring drugs top 5 ofzo wel haalt

Wat een vette shit echt

Op dit moment trouwens ghb en hasj.