Bertje schreef:Medische heroïne
Rups schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen onder invloed van bijv. Keta of tripmiddelen op het internet gaan zitten. Wil je dan niet veel liever van je trip genieten?Heb zelf echt nooit behoefte om op t i-net te zitten als ik iets op heb, dan is de wereld om me heen veel interessanter..(op visuele tripfilmpjes op youtube na
)
Preksie schreef:Rups schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen onder invloed van bijv. Keta of tripmiddelen op het internet gaan zitten. Wil je dan niet veel liever van je trip genieten?Heb zelf echt nooit behoefte om op t i-net te zitten als ik iets op heb, dan is de wereld om me heen veel interessanter..(op visuele tripfilmpjes op youtube na
)
Ik maakte de post nadat ik net wat genomen had, daarna ben ik lekker op bed gaan liggen en genieten. Moet wel toegeven dat ik een paar heb geprobeerd om iets op internet te doen, maar na veel ketamine is dat weer te moeilijk.
Rups schreef:Preksie schreef:Rups schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen onder invloed van bijv. Keta of tripmiddelen op het internet gaan zitten. Wil je dan niet veel liever van je trip genieten?Heb zelf echt nooit behoefte om op t i-net te zitten als ik iets op heb, dan is de wereld om me heen veel interessanter..(op visuele tripfilmpjes op youtube na
)
Ik maakte de post nadat ik net wat genomen had, daarna ben ik lekker op bed gaan liggen en genieten. Moet wel toegeven dat ik een paar heb geprobeerd om iets op internet te doen, maar na veel ketamine is dat weer te moeilijk.
Lol, probeer maar iets te typen op MDMA. Werd bijna agressief omdat het niet lukte
But alright, nee dacht echt dat je gewoon goed onder invloed was ipv. t net te hebben ingenomen. That explains a lot
Rups schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen onder invloed van bijv. Keta of tripmiddelen op het internet gaan zitten. Wil je dan niet veel liever van je trip genieten?Heb zelf echt nooit behoefte om op t i-net te zitten als ik iets op heb, dan is de wereld om me heen veel interessanter..(op visuele tripfilmpjes op youtube na
)
Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten