Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Klimtox schreef:WietAlcohol
DMT
LSD
2C-B
2C-P4-FA
MDMA
6-APB
Ketamine3-MMCEtizolam
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Anonymous96 schreef:mdma, pep, 2c-b, wiet, sos, keta, 4-fa, mxe, hasj, oxacepam, temazepam, diazepam,
JongGeleerd schreef:Anonymous96 schreef:mdma, pep, 2c-b, wiet, sos, keta, 4-fa, mxe, hasj, oxacepam, temazepam, diazepam,
En hoe lang doe je hier mee?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:Half pakje sigaretten, halve fles champagne en een halve krat bier.
veryordinary schreef:Tomz0r schreef:Half pakje sigaretten, halve fles champagne en een halve krat bier.
Hmm, meer dan mij. Alhoewel ik je versla op de sigaretten
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:veryordinary schreef:Tomz0r schreef:Half pakje sigaretten, halve fles champagne en een halve krat bier.
Hmm, meer dan mij. Alhoewel ik je versla op de sigaretten
Jij zal wel van die menthol Kent extra light sigaretten hebben, dus denk dat ik je op nicotine alsnog versla.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten