ozodom schreef:en met leveren bedoel ik dan telkens (zoals jullie wel weten5+1 maar vind er wel niks grappigs meer aan, IK SCHREEUW ECHT OM HULP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ozodom schreef:iik heb niet zo veel variatie maar op het moment 5g coke, nog voor 2 j-tjes, en nog maar recentelijk alprazolammeke of 2 om toch eens te kunnen slapen. zit in een zelfdestructieve fase, besef het ook, al is het omdat dit de derde keer non stop levering is, ben dus al effe (pakt 10 dagen ong, who cares ? ikikikikikikik, want ben alleenstaande moeder van een tweeling (meisjes) van 12 en dit al gedurende 10 jaar ken coke nog niet zo lang (4'j) ben een rationeel mens dat al van jongs af haar plan moet trekken en dan nog veel mensen tegen haar heeft die het haar allemaal niet gunnen wat ze vandaag heeft, en is het moe om te vechten. ik doe het ook omdat ik pissed ben, zoiets van 'jullie willen het zo, jullie kunnen het krijgen, boor me dan maar de grond in, ik help zelf wel een handje mee maar wat ben ik mijn kids aan het aandoen ? ozodom !
doq schreef:Favorieten: MDMA, MDA, Coke (alleen in combi met alcohol EN mdma/mda), Pep, Mephedrone (Liefst met alcohol)
Mwah: Wiet, Coke (zonder combi met alcohol EN MDMA), truffels, ketamine, amp
Nooooit weer: Kratom (zonde van me geld), Paddo's (bad trip, haha nooit weer, sissy ben ik he),
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
knolselderij schreef:krat biers
4 pillen
gram pep
paar punten sos
damn junkenhuis
Dr.Gonzo schreef:doq schreef:Favorieten: MDMA, MDA, Coke (alleen in combi met alcohol EN mdma/mda), Pep, Mephedrone (Liefst met alcohol)
Mwah: Wiet, Coke (zonder combi met alcohol EN MDMA), truffels, ketamine, amp
Nooooit weer: Kratom (zonde van me geld), Paddo's (bad trip, haha nooit weer, sissy ben ik he),
Dude!!![]()
Wat heb je nu thuis liggen aan drugs??
Niet wat je allemaal al hebt opgesnoven of gerookt, dat moeten wij weten voor de volgende drugsmeet..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast