supermario schreef:Nu we het toch over wijn hebben, ik heb op kerstavond veel cava gedronken. Als ik het goed begrijp dan zijn de vlamingen (of Belgen) cava-drinkers en de Nederlanders eerder rosé-drinkers.
endorr schreef:mxe , alcohol , 2c-p (wat ik overigens te lang vond duren , 24 uur..) en nog voor in lange tijd eens wiet gerookt.
Azymuth schreef:endorr schreef:mxe , alcohol , 2c-p (wat ik overigens te lang vond duren , 24 uur..) en nog voor in lange tijd eens wiet gerookt.
Wow dat is inderdaad wel lang. Hoeveel mg had je genomen? Denk je niet dat de mxe het geheel nog heeft verlengt? Kon je gemakkelijk slapen erna? Ik ben wel benieuwd naar de meeste 2c's, maar 24h dat begint toch al te tellen
vork schreef:Wat achterlijk van je, juist bij stoffen als 2c-p is een mg weegschaal heel belangrijk. Het verschil tussen een leuke trip en een slechte scheelt maar een paar mg. Logisch dat je 24 uur tript.
Al had je een normale afgewogen dosis genomen was het heel anders geweest. Het had heel anders kunnen aflopen.. En ik hoop niet dat andere mensen je debiele voorbeeld volgen en gewoon maar bommetjes maken.
En Azymuth: zolang je goed afweegt is dit een heerlijk middel die net iets langer dan LSD werkt. Mooie visuals en inzichten alleen hou wel rekening met een lichte bodyload zoals bij veel 2c's. Combineert erg goed met 4-fmp.
endorr schreef:Vriendelijk blijven mag ook nog hoor.
AgeOfLove schreef:endorr schreef:Vriendelijk blijven mag ook nog hoor.
²
Maar aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel gelijk. Toch maar eens investeren in een eigen 0.001 weegschaaltje? Zeker als je nog verder gaat experimenteren met de 2c'tjes en andere....
( Aanrader : http://dx.com/p/digital-precision-scale ... tion-10515 )
OT: Alcohol
vork schreef:Het is niet persoonlijk, lees mijn tekst nog een keer door.
Ik bedoelde dat je actie debiel en achterlijk was niet jij als persoon. Ik reageer zo fel omdat het om een stof gaat waar het flink fout mee kan gaan. Ik wil niet dat mensen jou eerst post lezen en dan denken: ow het kan dus toch zonder weegschaal. Als ik dat kan voorkomen is dat veel meer waard dan jouw respect.
OT: een lekker Marokkaans hasje.
MenaceToSobriety schreef:Ik zou ook aangevallen gevoeld hebben, was nogal een grove post.
Tomaat schreef:MenaceToSobriety schreef:Ik zou ook aangevallen gevoeld hebben, was nogal een grove post.
Ach komaan zeg.
"Je bent een kk debiel" --> Grove post
"Het was een debiele actie" --> Waarheid, niet genuanceerd geformuleerd
Zijn 2 heel verschillende dingen...
endorr schreef:Tomaat schreef:MenaceToSobriety schreef:Ik zou ook aangevallen gevoeld hebben, was nogal een grove post.
Ach komaan zeg.
"Je bent een kk debiel" --> Grove post
"Het was een debiele actie" --> Waarheid, niet genuanceerd geformuleerd
Zijn 2 heel verschillende dingen...
Ja we hebben 't ondertussen ook al door , 't eeft geen zin om hier nog dagen over voort te praten.
Dit is iets tussen mij en de andere persoon , en het was 'n misverstand.
Punt nieuwe regel , move on
MenaceToSobriety schreef:Ik zou ook aangevallen gevoeld hebben, was nogal een grove post.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
supermario schreef:mdmaen daarna veel ketamine
![]()
Kunnen er weer een tijdje tegen.
endorr schreef:mxe , alcohol , 2c-p (wat ik overigens te lang vond duren , 24 uur..) en nog voor in lange tijd eens wiet gerookt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten