Huggybear²³ schreef:Wiet/hasj, alcohol en.... mdma
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Druks schreef:Dopamientje schreef:Alcohol en tijdens een moment van zwakte 4 hijsen van een joint. Ik ging daarna naar bed en werd helemaal paranoia. Nog nooit zo bizar erg zitten spacen (lees: gek worden). Allemaal vage gedachten schoten met 120km per uur door mijn hoofd, dingen als 'er zat coke door die joint heen'. Ik begon dus bijna te ijlen. Stekkers van de koelkast en vriezer er uit getrokken omdat ik helemaal gek werd van het geluid.
Ik kan hier ook maar 1 conclusie uit trekken: extra motivatie om het niet meer te doen.
Holy shit lolololol
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Matheson schreef:Hasj en alcohol met Dopamientje, doe ik ook nooit meer
Tomz0r schreef:Matheson schreef:Hasj en alcohol met Dopamientje, doe ik ook nooit meer
Dus jij had die wiet hem aangesmeerd?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast