Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs misbruik je op dit moment?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » do jul 27, 2017 6:49 pm

Pep :snort: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor xastur » do jul 27, 2017 8:25 pm

benzo's dokters voorschrift en rc
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Jmths » vr aug 04, 2017 11:31 pm

xastur schreef:is dat niet bijna tegen een OD aan?

Jcutter is sterker dan het leven. :smokin:

Maus schreef:Héél veel Dex :woeh:

Heb eenzelfde potje gekregen met 2,5mg tabletjes van een vriend die het niet gebruikt en ze ook gratis krijgt. :shock:

Betaal iets van 45,- voor 4 weken dex hier in Vlaanderen en dan loop je ook nog eens structureel tussen hulpverleners (wat ook geld kost) en apotheek te vliegen, betere zorg mijn bips.. :s

OT: Kratom
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor xastur » za aug 05, 2017 12:02 am

benzos vele door elkaar en hele dag door.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » wo aug 09, 2017 9:51 pm

:roll2: wiet
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » za aug 12, 2017 4:26 pm

Pep :snort: :rock: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor xastur » vr aug 18, 2017 8:14 pm

benzo en alcohol eem beetje
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Zen » vr aug 18, 2017 8:37 pm

Rilatine, temesta, paroxetine, weed, beetje bier(zeker niet teveel want anders overheerst dat) en af en toe een beetje seroquel om niet af te dwalen in paranoïa of zo.

Niet alles tegelijk natuurlijk :grin: maar lichte combinaties wel. Bv 1mg Temesta met daarna een jointje, lekker chill en aangenaam, effect is mild en houd lang aan, andere mensen merken het niet, ze kunnen wel is vragen of ge moe zijt maar dan zeg je gewoon ja, slecht geslapen.

Paroxetine is wel tricky, dit is een medicijn dat weken nodig heeft voor het begint te werken, je krijgt dan een rush van je volgende innames maar slechts 2 of 3 keer. Ik moet 20 mg per dag pakken van de dokter maar HEEL af en toe als ik denk dat het nodig is pak ik 40 mg, door dat slechts af en toe te doen werkt dat om nog een rush te krijgen.

Mijn psychiater weet dit en zegt dat ik dat mag doen, die rush geeft mij veel zelfvertrouwen en heb daar van mezelf tekort aan, op die manier kan ik me wel voorbereiden voor als ik weet dat het nodig is.

Ik weet niet zeker of mijn paroxetine schema onder misbruik valt aangezien mij dat wel echt helpt om door moeilijke momenten te geraken.
Zen
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 6:40 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Drugslover43 » di sep 12, 2017 3:35 pm

amfetamine
Dexamfetamine
4-fluoramfetamine
Alles door mekaar dus, en nog voel k mij erg relaxed op t moment. Wat erg vreemd is als je bijna een gram verschillende amfetamine gebruikt.
Ik wilde graag een stoot energy.
Krijg tegenwoordig meer energie van de Oxycodon dan van de pep
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » zo sep 17, 2017 6:25 pm

kush wiet..
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Drugslover43 » zo sep 17, 2017 9:15 pm

Zen schreef:Rilatine, temesta, paroxetine, weed, beetje bier(zeker niet teveel want anders overheerst dat) en af en toe een beetje seroquel om niet af te dwalen in paranoïa of zo.

Niet alles tegelijk natuurlijk :grin: maar lichte combinaties wel. Bv 1mg Temesta met daarna een jointje, lekker chill en aangenaam, effect is mild en houd lang aan, andere mensen merken het niet, ze kunnen wel is vragen of ge moe zijt maar dan zeg je gewoon ja, slecht geslapen.

Paroxetine is wel tricky, dit is een medicijn dat weken nodig heeft voor het begint te werken, je krijgt dan een rush van je volgende innames maar slechts 2 of 3 keer. Ik moet 20 mg per dag pakken van de dokter maar HEEL af en toe als ik denk dat het nodig is pak ik 40 mg, door dat slechts af en toe te doen werkt dat om nog een rush te krijgen.

Mijn psychiater weet dit en zegt dat ik dat mag doen, die rush geeft mij veel zelfvertrouwen en heb daar van mezelf tekort aan, op die manier kan ik me wel voorbereiden voor als ik weet dat het nodig is.

Ik weet niet zeker of mijn paroxetine schema onder misbruik valt aangezien mij dat wel echt helpt om door moeilijke momenten te geraken.

Paroxetine is gewoon seroxat oftewel een antidepressivum uit de ssri familie. Dit is bepaald geen middel wat een Rush geeft, t herverdeelt gewoon de serotonine in de hersenen. Zelfs al slik je een hoge dosis xtc als je paroxetine gebruikt zal dit niet werken. Ik weet dit uit eigen ervaring, maar is ook uitgebreid in alle literatuur vermeld, wat iedereen op internet kan vinden.
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Drugslover43 » za sep 23, 2017 2:03 pm

Misbruik niets op t moment, hooguit ietsje teveel Oxy.
Gisteren wel aardig wat van me voorraad dexamfetamine misbruikt, dus nu voor straf een aantal dagen geen Dex !
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor The Stoner » za sep 23, 2017 4:33 pm

Wiet elke dag, al vind ik het geen misbruik :grin: :stoned:
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Jmths » ma nov 13, 2017 10:33 pm

Zen schreef:Rilatine, temesta, paroxetine, weed, beetje bier(zeker niet teveel want anders overheerst dat) en af en toe een beetje seroquel om niet af te dwalen in paranoïa of zo.

Niet alles tegelijk natuurlijk :grin: maar lichte combinaties wel. Bv 1mg Temesta met daarna een jointje, lekker chill en aangenaam, effect is mild en houd lang aan, andere mensen merken het niet, ze kunnen wel is vragen of ge moe zijt maar dan zeg je gewoon ja, slecht geslapen.

Paroxetine is wel tricky, dit is een medicijn dat weken nodig heeft voor het begint te werken, je krijgt dan een rush van je volgende innames maar slechts 2 of 3 keer. Ik moet 20 mg per dag pakken van de dokter maar HEEL af en toe als ik denk dat het nodig is pak ik 40 mg, door dat slechts af en toe te doen werkt dat om nog een rush te krijgen.

Mijn psychiater weet dit en zegt dat ik dat mag doen, die rush geeft mij veel zelfvertrouwen en heb daar van mezelf tekort aan, op die manier kan ik me wel voorbereiden voor als ik weet dat het nodig is.

Klinkt op zich nog wel als schappelijke doseringen zolang je het maar niet de rest van je leven blijft gebruiken. Ik kan me voorstellen dat het stimulerende van methylfenidaat en paroxetine je slaapkwaliteit wel eens zouden kunnen verstoren, al is het enkel je REM slaap (geheugen consildatie). De Temesta en cannabis werken enkel korte termijn om te helpen met in slaap vallen maar alles dat omhoog gaat komt op de lange termijn ook naar beneden, slaapproblemen op de lange termijn zouden al snel een probleem kunnen worden na verloop van tijd.
Ik wens je echter natuurlijk het beste en hoop dat het meevalt, zie dit enkel als positief bedoelde uitwisseling van gedachten.

Bij een groep van 35 mannen die gedurende 5 weken paroxetine gebruikten steeg het percentage van spermatozoïde met gebroken DNA van 13,8 % naar 30,3 %. Het is nog niet duidelijk of de schade aan het DNA zich herstelt nadat er met het gebruik van paroxetine wordt gestopt.[6]

Andere bijwerkingen zijn aangeboren afwijkingen in het eventuele nageslacht.[7] Het gebruik van paroxetine tijdens de zwangerschap verhoogt het risico op een spontane abortus met 75%.[8]

Ook seksuele bijwerkingen kunnen tijdens gebruik optreden. Schattingen lopen op tot 70% voor de gebruikers van Paroxetine.[bron?] Voorkomende klachten zijn verminderd tot geen libido, erectiestoornissen, genitale gevoelloosheid en opwindingsproblemen.[9]

De mogelijkheid bestaat dat seksuele problemen ook na beëindiging van de medicatie blijven voortduren. Deze post-SSRI sexual dysfunction, zoals de aandoening wordt genoemd, kan enkele maanden of jaren duren en in enkele gevallen zelfs definitief zijn.

Blijkbaar van wat ik lees zijn er vrij sterke indicaties dat paroxetine tot impotentie kan leiden, ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent en ik wil je natuurlijk niet teveel schrik aanjagen maar een waarschuwing leek mij wel op zijn plek, persoonlijk zou ik graag nog eens kinderen willen krijgen. Heeft je psychiater hier iets over gezegd?

Ik vroeg me af wat voor soort rush Paroxetine je gevoelsmatig geeft, bijna alle antidepressiva hebben een amfetamine basisskelet in hun structuur zitten, denk je dat het hiermee tot bepaalde hoogte vergelijkbaar is? Of zijn er ook verschillen en zo ja welke?

Er wordt wel gezegd dat benzodiazepines zoals lorazepam (merknaam: temesta) (een relatief vrij sedatief/bedwelmend benzodiazepine van aard) vaak wordt gebruikt om en bijwerkingen van antidepressiva tegen te gaan, heb je het gevoel dat dit voor jou ook het geval is of is er een andere meer overwegende reden voor gebruik van het ontspanningsmiddel Temesta?

De methylfenidaat (/'Ritalin) samen met de paroxetine lijkt me een vrij stevige combinatie aangezien ik vermoed dat de effecten tot bepaalde hoogte gelijk zijn en stapelen, komt dit overeen met je ervaring hiermee?

Excuses voor alle vragen, tegenwoordig ben ik me meer aan het verdiepen in antidepressiva en ben benieuwd wat andermans bevinden hiermee zijn.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » ma nov 13, 2017 11:12 pm

Wiet en morgen 6 uur er weer uit misbruik dus
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Jmths » ma nov 13, 2017 11:15 pm

Drugslover43 schreef:Paroxetine is gewoon seroxat oftewel een antidepressivum uit de ssri familie. Dit is bepaald geen middel wat een Rush geeft, t herverdeelt gewoon de serotonine in de hersenen. Zelfs al slik je een hoge dosis xtc als je paroxetine gebruikt zal dit niet werken. Ik weet dit uit eigen ervaring, maar is ook uitgebreid in alle literatuur vermeld, wat iedereen op internet kan vinden.

Zeker weten? Mijn ervaring is dat veel wetenschappelijke artikelen toch niet altijd even eerlijk zijn wat betreft antidepressiva en vrijwel altijd vanuit farmaceutische instanties (indirect) gefinancierd zijn. Mijn ervaring met 2 soorten antidepressiva deed met sterk denken aan methylfenidaat/Ritalin en amfetamine. Duidelijke kaakspanning, opgejaagd gevoel, veel energie, geen eetlust, moeite met slapen, etc.

Na 5 dagen Venlafxine gebruik (een van de meest voorgeschreven antidepressiva) trok ik het niet meer en beëindigde ik mijn kleine experiment. Dit ondanks ik al jaren de bijwerkingen van methylfenidaat en andere amfeamine analogen prima kan verteren.

Amfetamine analogen met relatief sterke serotonine activiteit (denk bv. aan MDA) hebben vaak ook tot bepaalde hoogte 5HT2 / psychedelische activiteit, iets waarover je in wetenschappelijke artikelen vrijwel nooit iets zult terug vinden. Farmaceutische bedrijven kunnen zelf bepalen welke wetenschappelijke informatie ze publiceren en welke de prullenbak in verdwijnt.

Om het maar even plat te stellen, psychedelica geven aan een depressief persoon kan soms drastisch uitpakken.
Het gebruik van antidepressiva en het verband met zelfmoord is een vrij controversieel onderwerp, los van de onrust en in stroomversnelling zetten van een negatieve gedachtegang kunnen de directe bijwerkingen (verlies eetlust, fysieke onrust en slaapproblematiek) wellicht ook mensen tot impulsief handelen aanzetten.

Verder is paroxetine berucht om de ontwenningsverschijnselen wanneer men met het middel probeert te stoppen.[10]

Mensen kunnen heel ziek worden wanneer ze proberen het middel niet meer te nemen. Dat uit zich in stroomschokken door hoofd en lichaam en andere nooit eerder ervaren elektrische sensaties. Ook heftige en oncontroleerbare emoties treden vaak op bij te snel of verkeerd afbouwen en deze leiden mogelijk tot agressie of geweld.[11]

In 2013 is er op initiatief van een groep onderzoekers een project gestart om afbouwstrips voor paroxetine te leveren waarmee gebruikers geleidelijk en in heel kleine stapjes kunnen afbouwen en daarme de kans op een zeer ernstig en zelfs levensbedreigend ontwenningssyndroom kunnen minimaliseren.[12][13]

In Nederland wordt het psychiaters ontraden paroxetine aan kinderen voor te schrijven.[16] Vooral in de Verenigde Staten was dat jarenlang staande praktijk. Bij heranalyse van oude gegevens werd in 2015 achteraf vastgesteld dat het kans op zelfmoord bij kinderen en jong volwassenen sterk verhoogd is bij paroxetinegebruik. De fabrikant GSK zou gegevens hebben achtergehouden.[17][18] Het bedrijf betaalde in 2012 2,4 miljard euro aan schadevergoeding in deze en andere zaken en bood excuus aan, zonder verder de slachtoffers enige schadevergoeding aan te bieden of zich anderszins om hen te bekommeren.[19]


Een vriend zat in de opvang voor benzodiazepine gebruik, hij pleegde zelfmoord overduidelijk met voorbedachte rade maar de instanties bleven voet bij klem stellen dat het een ongelukje was. Een opvang wil simpelweg niet geassocieerd worden met zelfmoord en er is een vrij controversieel debat gaande rond benzodiazepines of deze nou wel of niet tot zelfmoord aanzetten.

In Europa wordt het merendeel van het aantal zelfmoorden, vooral onder vrouwen in verband gebracht met benzodiazepine gebruik. De afkickverschijnselen zijn sterk mentaal van aard, persoonlijk ben ik er van overtuigd dat de benzodiazepine afkick de voornaamste reden was dat deze vriend zichzelf van kant heeft gemaakt tijdens zijn verblijf in de afkickkliniek.

Benzodiazepines en antidepressiva zijn misschien heel andere substanties maar om te benadrukken dat grote gevestigde instanties vrij vaak in verband worden gebracht met liegen en achterhouden van belangrijke informatie wat heeft geleid tot aanzienlijke gezondheidsrisico's onder zieke mensen met hebzucht als motivator.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » wo nov 15, 2017 4:44 pm

Pp wiet
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » do nov 16, 2017 4:52 pm

Veel pep :snort: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » do nov 16, 2017 5:19 pm

Nu 150 Mg :love: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » do nov 16, 2017 5:29 pm

Druks schreef:
Maus schreef:Nu 150 Mg :love: :rock:


Godver ik ben jalooerssss :mad:

Hier helaas in Groningen, anders: join the club, ik trakteer 8-) :snort: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » zo nov 19, 2017 2:04 am

Alcohol en wiet :rock:
Laatst bijgewerkt door bonghit op za nov 25, 2017 11:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Maus » di nov 21, 2017 9:00 pm

Ritalin :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » do nov 23, 2017 7:07 pm

Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Scotsa » vr dec 22, 2017 3:51 pm

Wiet en ritalin, Vind het nog een lekkere combi ook
Dit is wel zeer persoonlijk.
Ik heb mezelf redelijk in de hand in terms van een badtrip.
Sorry voor mijn grammatica. Zit nu ook lekker te gaan ^^
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » vr dec 22, 2017 10:10 pm

Aan de wiet, maar morgenvroeg wil ik met de 11 uur sneltrein naar leeuwarden :roll2:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor MrMDMA » zo dec 24, 2017 9:50 pm

Amfetamine, Alcohol, base coke, cocaïne hcl en oxazepam :para:
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Kikkerr » ma dec 25, 2017 12:36 am

Een imho verdiend glas cola cognac, en wat benzo's
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor Petrovic » ma dec 25, 2017 1:04 am

Zelf gemaakte Tripel. :beer:
Avatar gebruiker
Petrovic
Wipkip Specialist
Moderator
Offline
 
Posts: 7023
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 9:12 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor bonghit » ma dec 25, 2017 4:35 pm

Is dat misbruik: 55 min voor dat bezoek komt wat bpong hits :roll2: :grin:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Welke drugs misbruik je op dit moment?

Berichtdoor waterval » ma dec 25, 2017 7:34 pm

fijngemalen kerstballenglas , ja je moet wat en nog steeds puurder dan de meeste coke.
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron