Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
xastur schreef:is dat niet bijna tegen een OD aan?
Maus schreef:Héél veel Dex
Albert Einstein schreef:
Zen schreef:Rilatine, temesta, paroxetine, weed, beetje bier(zeker niet teveel want anders overheerst dat) en af en toe een beetje seroquel om niet af te dwalen in paranoïa of zo.
Niet alles tegelijk natuurlijk maar lichte combinaties wel. Bv 1mg Temesta met daarna een jointje, lekker chill en aangenaam, effect is mild en houd lang aan, andere mensen merken het niet, ze kunnen wel is vragen of ge moe zijt maar dan zeg je gewoon ja, slecht geslapen.
Paroxetine is wel tricky, dit is een medicijn dat weken nodig heeft voor het begint te werken, je krijgt dan een rush van je volgende innames maar slechts 2 of 3 keer. Ik moet 20 mg per dag pakken van de dokter maar HEEL af en toe als ik denk dat het nodig is pak ik 40 mg, door dat slechts af en toe te doen werkt dat om nog een rush te krijgen.
Mijn psychiater weet dit en zegt dat ik dat mag doen, die rush geeft mij veel zelfvertrouwen en heb daar van mezelf tekort aan, op die manier kan ik me wel voorbereiden voor als ik weet dat het nodig is.
Ik weet niet zeker of mijn paroxetine schema onder misbruik valt aangezien mij dat wel echt helpt om door moeilijke momenten te geraken.
Zen schreef:Rilatine, temesta, paroxetine, weed, beetje bier(zeker niet teveel want anders overheerst dat) en af en toe een beetje seroquel om niet af te dwalen in paranoïa of zo.
Niet alles tegelijk natuurlijk maar lichte combinaties wel. Bv 1mg Temesta met daarna een jointje, lekker chill en aangenaam, effect is mild en houd lang aan, andere mensen merken het niet, ze kunnen wel is vragen of ge moe zijt maar dan zeg je gewoon ja, slecht geslapen.
Paroxetine is wel tricky, dit is een medicijn dat weken nodig heeft voor het begint te werken, je krijgt dan een rush van je volgende innames maar slechts 2 of 3 keer. Ik moet 20 mg per dag pakken van de dokter maar HEEL af en toe als ik denk dat het nodig is pak ik 40 mg, door dat slechts af en toe te doen werkt dat om nog een rush te krijgen.
Mijn psychiater weet dit en zegt dat ik dat mag doen, die rush geeft mij veel zelfvertrouwen en heb daar van mezelf tekort aan, op die manier kan ik me wel voorbereiden voor als ik weet dat het nodig is.
Bij een groep van 35 mannen die gedurende 5 weken paroxetine gebruikten steeg het percentage van spermatozoïde met gebroken DNA van 13,8 % naar 30,3 %. Het is nog niet duidelijk of de schade aan het DNA zich herstelt nadat er met het gebruik van paroxetine wordt gestopt.[6]
Andere bijwerkingen zijn aangeboren afwijkingen in het eventuele nageslacht.[7] Het gebruik van paroxetine tijdens de zwangerschap verhoogt het risico op een spontane abortus met 75%.[8]
Ook seksuele bijwerkingen kunnen tijdens gebruik optreden. Schattingen lopen op tot 70% voor de gebruikers van Paroxetine.[bron?] Voorkomende klachten zijn verminderd tot geen libido, erectiestoornissen, genitale gevoelloosheid en opwindingsproblemen.[9]
De mogelijkheid bestaat dat seksuele problemen ook na beëindiging van de medicatie blijven voortduren. Deze post-SSRI sexual dysfunction, zoals de aandoening wordt genoemd, kan enkele maanden of jaren duren en in enkele gevallen zelfs definitief zijn.
Drugslover43 schreef:Paroxetine is gewoon seroxat oftewel een antidepressivum uit de ssri familie. Dit is bepaald geen middel wat een Rush geeft, t herverdeelt gewoon de serotonine in de hersenen. Zelfs al slik je een hoge dosis xtc als je paroxetine gebruikt zal dit niet werken. Ik weet dit uit eigen ervaring, maar is ook uitgebreid in alle literatuur vermeld, wat iedereen op internet kan vinden.
Verder is paroxetine berucht om de ontwenningsverschijnselen wanneer men met het middel probeert te stoppen.[10]
Mensen kunnen heel ziek worden wanneer ze proberen het middel niet meer te nemen. Dat uit zich in stroomschokken door hoofd en lichaam en andere nooit eerder ervaren elektrische sensaties. Ook heftige en oncontroleerbare emoties treden vaak op bij te snel of verkeerd afbouwen en deze leiden mogelijk tot agressie of geweld.[11]
In 2013 is er op initiatief van een groep onderzoekers een project gestart om afbouwstrips voor paroxetine te leveren waarmee gebruikers geleidelijk en in heel kleine stapjes kunnen afbouwen en daarme de kans op een zeer ernstig en zelfs levensbedreigend ontwenningssyndroom kunnen minimaliseren.[12][13]
In Nederland wordt het psychiaters ontraden paroxetine aan kinderen voor te schrijven.[16] Vooral in de Verenigde Staten was dat jarenlang staande praktijk. Bij heranalyse van oude gegevens werd in 2015 achteraf vastgesteld dat het kans op zelfmoord bij kinderen en jong volwassenen sterk verhoogd is bij paroxetinegebruik. De fabrikant GSK zou gegevens hebben achtergehouden.[17][18] Het bedrijf betaalde in 2012 2,4 miljard euro aan schadevergoeding in deze en andere zaken en bood excuus aan, zonder verder de slachtoffers enige schadevergoeding aan te bieden of zich anderszins om hen te bekommeren.[19]
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
Druks schreef:Maus schreef:Nu 150 Mg
Godver ik ben jalooerssss
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten