Druks schreef:waterval schreef:fijngemalen kerstballenglas , ja je moet wat en nog steeds puurder dan de meeste coke.
Welkom terug
wie is het?
zal je als je een kerstbal in je aars doet hardgaan, pluggen die zooi argggg
Druks schreef:waterval schreef:fijngemalen kerstballenglas , ja je moet wat en nog steeds puurder dan de meeste coke.
Welkom terug
waterval schreef:Klinkt leuk
Maar Door mijn gebruik heb ik al heel droge keutels gedropt.
En men beweerd dat je aars...maar duchtig gereinigd is met tp als je wrijft en nbeetje bloed waarneemt.
Tenzij je zo'n Japans toilet hebt.
Maar mijn vraag nu ...zal het pluggen van het kerstballen glas mij dan geen overdadig littekenweefsel geven in die erogene zone ?
Of kicken meiden op littekens
Prettig kerstfeest frog en peace ok. ?
Dat van die coke was geen aanval op jou
618157 schreef:Druks schreef:waterval schreef:fijngemalen kerstballenglas , ja je moet wat en nog steeds puurder dan de meeste coke.
Welkom terug
wie is het?
zal je als je een kerstbal in je aars doet hardgaan, pluggen die zooi argggg
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
snuifduif schreef:Nee Moonlight had niet zo'n schrijfstijl
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
snuifduif schreef:Nee Moonlight had niet zo'n schrijfstijl
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:snuifduif schreef:Nee Moonlight had niet zo'n schrijfstijl
Er zijn maar weinig mensen bij wie ik echt niet door de verhalen heen geworsteld kom op DF geweest en Moonlight was er daar ook één van, dus vandaar
verneukeratief schreef:Sinds wanneer is maandag een vrije dag ?
bonghit schreef:verneukeratief schreef:Sinds wanneer is maandag een vrije dag ?
Had vrij genomen vanwege king of core
verneukeratief schreef:bonghit schreef:verneukeratief schreef:Sinds wanneer is maandag een vrije dag ?
Had vrij genomen vanwege king of core
Heftig feestje geweest zeker dat je nog een dagje extra moest bijkomen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten