Roberto2018 schreef:Lijntje getrokken van mijn cocaine, die ik heb gescoord van mjjn dealer.
Alleeen maar kwaliteit
Tuurlijk
OT: Dex van m’n lieve psychiater en whisky
Roberto2018 schreef:Lijntje getrokken van mijn cocaine, die ik heb gescoord van mjjn dealer.
Alleeen maar kwaliteit
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Roberto2018 schreef:Mijn dealer getrokken voor wat cocaine, alles wat ik gescoord heb is één lijntje.
Alleeen maar kwaliteit
verneukeratief schreef:Vinnie schreef:Ik misbruik nog steeds elke dag wiet
Neem je wel eens een AVD?
Marcel schreef:Ik moet werken vannacht, zo blijf ik tenminste creatief.
Jcutter schreef:Speed en ghb... Wordt weer tijd hiermee te kappen want ik vermoed dat ik binnenkort weer een urinecontrole krijg
Albert Einstein schreef:
618157 schreef:misbruik is een groot woord maar deze
ik zocht een cheap biertje en wou niet gelijk een halve liter was, bevalt prima.
verneukeratief schreef:618157 schreef:misbruik is een groot woord maar deze
ik zocht een cheap biertje en wou niet gelijk een halve liter was, bevalt prima.
Op je bolle ogen dat jij het op zatterdagavond bij een zo'n klein pilsje houdt
618157 schreef:verneukeratief schreef:618157 schreef:misbruik is een groot woord maar deze
Op je bolle ogen dat jij het op zatterdagavond bij een zo'n klein pilsje houdt
Heb er twee op
618157 schreef:je weet best hoe het zit verneukeratief
Proost ik zit aan flesje Heineken nu
of ja nu is die leeg alweer
verneukeratief schreef:618157 schreef:je weet best hoe het zit verneukeratief
Nee ik weet helemaal niet hoe het zit. Je doet alsof je altijd zo open bent, ja op seksueel gebied misschien. Maar het lijkt er nu op dat je een alcoholverslaving aan het verdoezelen bent. An sich niks ernstigs, ware het niet dat jij hier al jarenlang mensen voor aan het waarschuwen bent op dit forum
618157 schreef:verneukeratief schreef:618157 schreef:je weet best hoe het zit verneukeratief
Nee ik weet helemaal niet hoe het zit. Je doet alsof je altijd zo open bent, ja op seksueel gebied misschien. Maar het lijkt er nu op dat je een alcoholverslaving aan het verdoezelen bent. An sich niks ernstigs, ware het niet dat jij hier al jarenlang mensen voor aan het waarschuwen bent op dit forum
Je weet dus niet hoe het zit idd, ik zal weer open zijn dan, ik drink elke avond 1 flesje pils, maybe ben ik verslaafd dan ja, in het weekend pak ik er wel eens 2 ohhhh
maar goed dat dus.
alcohol is de duivel
bonghit schreef:het voelt heerlijk : maaaiets teveel drank en wiet moet zo echt wel astoppen pm vanavond niet stronken op de feestje AAN TE KOMEN aan de andere kant: i het heerlijk fuck it
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
bonghit schreef:Alcohol
verneukeratief schreef:bonghit schreef:Alcohol
En je zou vanavond pas beginnen
bonghit schreef:Alcohol
Albert Einstein schreef:
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast