Poseidon schreef:2cb.. heb de pillen dankzij die toffe godenzoon hier al liggen maar eerst een toffe chick zoeken die dat samen met me aandurft
Josef doggystyle Maria, hou eens op met de goedkope gevlei

Poseidon schreef:2cb.. heb de pillen dankzij die toffe godenzoon hier al liggen maar eerst een toffe chick zoeken die dat samen met me aandurft
Kockar schreef:enkel en alleen..............................DMT
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Klimtox schreef:DMT.
En om een of andere vage reden: Datura
Albert Einstein schreef:
Basshoven schreef:Synthetische mescaline
Ahote schreef:Basshoven schreef:Synthetische mescaline
waarom synthetische?
Klimtox schreef:Oude stammen geloofden juist dat het kotsen een soort van reiniging van je lichaam is. Ik vind dit wel iets moois hebben eerlijk gezegd.
Albert Einstein schreef:
Basshoven schreef:Zou jij liever de natuurlijke variant hebben?
JongGeleerd schreef:Kotsen boeit mij nooit zo en ik moet van alles altijd wel vrij snel kotsen, maar dan voel ik me altijd wel prima
King schreef:JongGeleerd schreef:Kotsen boeit mij nooit zo en ik moet van alles altijd wel vrij snel kotsen, maar dan voel ik me altijd wel prima
Tenzij je juist net niet moet kotsen. Dan zit het de hele tijd in de weg.
JongGeleerd schreef:Daar zijn vingers voor
Ahote schreef:Basshoven schreef:Zou jij liever de natuurlijke variant hebben?
Ja, ik zou mij eerst goed inlezen en dan proberen de extractie zelf uit te voeren indien mogelijk (uit de cactus). Anders gewoon hopen dat de neveneffecten meevallen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ahote schreef:Basshoven schreef:Zou jij liever de natuurlijke variant hebben?
Ja, ik zou mij eerst goed inlezen en dan proberen de extractie zelf uit te voeren indien mogelijk (uit de cactus). Anders gewoon hopen dat de neveneffecten meevallen.
Dan ben je evenveel geld kwijt of moet je jaren wachten op je cactus, en moet je er ook nog eens werk insteken. Dan kan je net zo goed de stof zelf kopen...
Einstein schreef:HahahahaAch, deze discussie is informatiever dan het topic zelf, dus boeiend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast