door bertusbrandhof » vr feb 15, 2013 12:48 am
Ik ging s met een chick samen ff op visite bij maatje en zn vrouwtje.ik was al 8wk gestopt met alles(pakte eerder alles)zelfs met tabak voor t eerst in carriere.wij op de citta en vlak voor we dr waren lekke band.achter als altijd.stukje lopen.daar gekomen besloten te blijven pitten daar.iedereen chill beetje drinken en smoken van mijn heerlijke dikke oogst haze van bij me pa achter uit de tuin.WOW!ja,en toen kreeg ik voor de eerste trek in die 2mnd tering!maar ik wou niet toegeven aan tabak,alc en superhaze.eigelijk had ik allang toegegeven aan die zak met zo'n 2000doornappelzaadjes die daar in de keukenla lag.paar weken teru lang de spoorlijn weg gehaald.maar goed ik ging ze eten.ik wist al ruim 15jr alle verhalen.imbecielmaker genoemd ergens in afrika.een ritueel.om je op je 13e man te maken, als je er onbeschadigd uit komt!ik nam er eerst stuk of 30.ongeduldig.nog maar30. 15min voorbij voel niks.schijt joh we houden van trippen,gaan gewoon!ik neem dus maar gewoon een handje vol gelijk. zeker paar100.BAM!mijn hart vibreert eng.ik wil 112 bellen.kan niks meer.ik sta met al me vrienden paddos van de stoep te plukken.droge bek!moet maar kan niet pissen.we lopen. totaal geen besef dat ik deed trippen.rozedonuthond.draakjes van vuur.lord of the ringswereld rechts van me.zegt er opeens een kerel links op de stoep;kijk, ik heb hier een apparaatje en als ik die tegen mijn lichaam druk ben ik onzichtbaar.kerel je bent gek denk ik.hij drukt dat dingetje zo klein als sleutel tegen zich aan en WTF!!ik schrik me de tyfus he!onzichtbaar!ik kijk naar mijn maatjes.die ratten hebben ook zo een apparaatje!onzichtbaar!ik zoek verborgen cameras.leip!ze zijn er weer.ik praat tegen chris.kijk m aan. gvd! onzichtbaar.tís niet leuk meer.naar wordt het.voel me veraden!ik verstop me ongezien achter een bouwkeet.waar blijven ze?duurt me te lang loop naar ze toe.alleen dat chicky waarmee ik was gekomen liep er nog nu.vaag.ik moet naar het ziekenhuis de andere kant op zegt die kut ineens,en jij rechtdoor naar station.loop alleen.rare kleurloze grijsgroene wereld trouwens!tering heb nog nooit zoveel geld in mijn zakken gehad.basecoke halen dus.was toch in de buurt.ik rookte ook al hele tijd sigaretten.nooit gerookt eerder vieze dingen.zware.ik kocht wel 20 bolletjes rose basecoke.veilig in mijn zak doen dacht ik.ik liet wat vallen.kut precies onder zo een boom vol roze bloemen,heb je echt aan de hommelseweg in arnhem.ik zag ieder blaadje voor een bolletje aan!achteraf gezien zeker paar uur daar voor lul gestaan!ik ga verder met wat ik in mijn zak heb.moet roken..naar station lopen en over 3kwartier thuis pijp vullen!BASEN WAS IK MEER DAN JAAR VANAF! ik doorlopen.kom bij station eindelijk. met al die vreemde schepsel en onbegrijpelijke shit gezien door de kieren van de bodem van een supermarktmandje paar100meter diepe driedimensionale wereld onderweg schoot t niet op.ik ben dus in supermarkt geweest.maar nu station.nieuwe trap.jezus wat een treden.honderden.met een afstand tussen de treden varieerend van 30 tot 50cm.poeh ben kapot maar op perron..wtf sporen veranderd!moet aan de overkant zijn.kut dat wordt trein missen.uur verder,gebroken,gortdroge strot,maar aan de overkant.neeee!!dit kan niet"Ede wageningen" op t vertrektijdenbord net als aan de kant waar ik net was staat er en andersom miijn bestemming aan die kant weer!ik lees het glashelder,alles stond stil in deze trip niks draaien en vervormen.grijs,koud,onbetrouwbaar.ik word gek moet vocht hebben hoe kom ik thuis!?ik heb nog maar 1 bolletje wit.mijn zakken van mijn trainingsbroek af gescheurd want ik voelde er bolletjes in zitten.1 tussen mijn vingers nog.kan er niet meer tegen..ga mensen vragen of zij t begrijpen.mensen fukken met me en worden onzichtbaar of sturen me verkeerde kant op.uitrusten in zo'n glazen hok na nog paar keer voor jantje L. heen en weer gesurvivald te hebben tussen hier en overkant.meisje vraag ik aan een voor mij eindelijk betrouwbaar persoonuitziend persoon.gelukkig ze doet normaal.heel gesprek,gezellig zelfs en ik zit aan het goede spoor nu zegt ze tot ze zich lachend onzihtbaar maakt.ik schreeuw hard naar de 7andere mensen in het hok.maak je maar onzichtbaar doe dan!ik trap er niet meer in! mensen kijken me bang aan..ik ben out gegaan en ook weer bij gekomen beseffend eindelijk dat ik tripte van doornappelzaad en ik nog leefde.juiste spoor nu.nog 5min.bolletje coke nog wel tussen vingers, en sigaretten rokend die ik niet had maar door zulke levensechte hallus toch echt rookte.trein in.trein uit.ik besef dat ik dat er geen bolletje wit tussen mijn vingers kan zitten want was zonder geld weg gegaan.loop naar het huis van die chick waarmee ik was.tering mijn hele broek kapot gescheurd!!tringgg. ze doet open en zegt hysterisch gaat het je zit helemaal onder t bloed o jee!ik kijk in de spiegel.schrik me rot,dik bebloed oorlogshoofd met woeste zwarte ogen en wilde haren.ik kreeg te horen 2dagen weg te zijn geweest.ze was zelfs gaan zoeken en me op het station misgelopen waarschijnlijk.dikke snee door mijn bovenlip!staat niet verkeerd eigenlijk vind ik.languit nokkie gegaan met mijn face in een bord macaroni dat ik zelf op de grond had gezet paar uur eerder vertelde ze me.was aan begin van mijn trip.ze ging weg kon niet tegen al het bloed.ik belde met haar telefoon mijn maatje en z'n vriendin ff om te horen waar ik hun kwijt was geraakt.mijn tel was ik kwijt...maar ik kreeg er een herrinnering voor terug he!onvergetelijk! ik was in mijn 1tje daar weg gegaan omdat ik paddos ging plukken.ze hadden me nog geprobeerd tegen te houden en me te overtuigen van mijn hallu's.!@ damn dat avontuur van ruim 2dagen heb ik dus grotendeels alleen doorgebracht besefte ik..en wat een besef ineens van mijn 48uur voor lul staan overal!och en nog iets denk ik dan..ik herrinner hele ranzige sex met deze chick gehad te hebben en dat op film te hebben gezet..ik vraag niks ik hoor het vanzelf haha! geen ene,echt geen ene tripmiddel zo fukking bizar als de doornappel. ik heb me zeker 4 a 5 weken depressief gevoeld erna!!! als er een duivel bestaat mensen....dan moet je m water geven en oogsten als die klaar is! als je durft deze trip aantegaan en je komt weer normaal uit je trip,wat in ruim 80% van de gevallen met zo'n dosering niet gebeurd dan heb je iets in je pocket zitten waar ik stiekem beetje proud op ben.alsof je op een andere planeet bent geweest. lange story maar was een ode aan de doornappel