Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs wil je nog proberen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Welke drugs wil je nog proberen

Berichtdoor Pilletje » do jan 24, 2013 11:47 pm

PCP al denk ik niet dat ik het snel ga tegenkomen. :(
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker

Berichtdoor ADDER » di feb 12, 2013 4:28 pm

Ketamine, ben van tijd tot tijd depressief schijnt daar goed voor te zijn.
Dex Amphetamine, heb ADHD en ritaline werkt voor geen meter dus dan blijft dit over,mijn huisarts doet moeilijk.
Meth,ben avontuurlijk ingesteld.
LSD, lijkt me gaaf om een keer echt te trippen.
ADDER
Newbie

Berichtdoor Ahote » di feb 12, 2013 6:53 pm

DMT wil ik sowieso wel eens proberen alhoewel dat nu nog niet hoeft voor mij
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Oizo » vr feb 15, 2013 12:02 am

4-AcO-DMT, heb het in huis.
Nu enkel nog een goed momentje vinden :)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor happsy » vr feb 15, 2013 12:05 am

DMT, Hasjolie, truffels en 4-AcO-DMT :)
happsy
Newbie

Berichtdoor bertusbrandhof » vr feb 15, 2013 12:48 am

Ik ging s met een chick samen ff op visite bij maatje en zn vrouwtje.ik was al 8wk gestopt met alles(pakte eerder alles)zelfs met tabak voor t eerst in carriere.wij op de citta en vlak voor we dr waren lekke band.achter als altijd.stukje lopen.daar gekomen besloten te blijven pitten daar.iedereen chill beetje drinken en smoken van mijn heerlijke dikke oogst haze van bij me pa achter uit de tuin.WOW!ja,en toen kreeg ik voor de eerste trek in die 2mnd tering!maar ik wou niet toegeven aan tabak,alc en superhaze.eigelijk had ik allang toegegeven aan die zak met zo'n 2000doornappelzaadjes die daar in de keukenla lag.paar weken teru lang de spoorlijn weg gehaald.maar goed ik ging ze eten.ik wist al ruim 15jr alle verhalen.imbecielmaker genoemd ergens in afrika.een ritueel.om je op je 13e man te maken, als je er onbeschadigd uit komt!ik nam er eerst stuk of 30.ongeduldig.nog maar30. 15min voorbij voel niks.schijt joh we houden van trippen,gaan gewoon!ik neem dus maar gewoon een handje vol gelijk. zeker paar100.BAM!mijn hart vibreert eng.ik wil 112 bellen.kan niks meer.ik sta met al me vrienden paddos van de stoep te plukken.droge bek!moet maar kan niet pissen.we lopen. totaal geen besef dat ik deed trippen.rozedonuthond.draakjes van vuur.lord of the ringswereld rechts van me.zegt er opeens een kerel links op de stoep;kijk, ik heb hier een apparaatje en als ik die tegen mijn lichaam druk ben ik onzichtbaar.kerel je bent gek denk ik.hij drukt dat dingetje zo klein als sleutel tegen zich aan en WTF!!ik schrik me de tyfus he!onzichtbaar!ik kijk naar mijn maatjes.die ratten hebben ook zo een apparaatje!onzichtbaar!ik zoek verborgen cameras.leip!ze zijn er weer.ik praat tegen chris.kijk m aan. gvd! onzichtbaar.tís niet leuk meer.naar wordt het.voel me veraden!ik verstop me ongezien achter een bouwkeet.waar blijven ze?duurt me te lang loop naar ze toe.alleen dat chicky waarmee ik was gekomen liep er nog nu.vaag.ik moet naar het ziekenhuis de andere kant op zegt die kut ineens,en jij rechtdoor naar station.loop alleen.rare kleurloze grijsgroene wereld trouwens!tering heb nog nooit zoveel geld in mijn zakken gehad.basecoke halen dus.was toch in de buurt.ik rookte ook al hele tijd sigaretten.nooit gerookt eerder vieze dingen.zware.ik kocht wel 20 bolletjes rose basecoke.veilig in mijn zak doen dacht ik.ik liet wat vallen.kut precies onder zo een boom vol roze bloemen,heb je echt aan de hommelseweg in arnhem.ik zag ieder blaadje voor een bolletje aan!achteraf gezien zeker paar uur daar voor lul gestaan!ik ga verder met wat ik in mijn zak heb.moet roken..naar station lopen en over 3kwartier thuis pijp vullen!BASEN WAS IK MEER DAN JAAR VANAF! ik doorlopen.kom bij station eindelijk. met al die vreemde schepsel en onbegrijpelijke shit gezien door de kieren van de bodem van een supermarktmandje paar100meter diepe driedimensionale wereld onderweg schoot t niet op.ik ben dus in supermarkt geweest.maar nu station.nieuwe trap.jezus wat een treden.honderden.met een afstand tussen de treden varieerend van 30 tot 50cm.poeh ben kapot maar op perron..wtf sporen veranderd!moet aan de overkant zijn.kut dat wordt trein missen.uur verder,gebroken,gortdroge strot,maar aan de overkant.neeee!!dit kan niet"Ede wageningen" op t vertrektijdenbord net als aan de kant waar ik net was staat er en andersom miijn bestemming aan die kant weer!ik lees het glashelder,alles stond stil in deze trip niks draaien en vervormen.grijs,koud,onbetrouwbaar.ik word gek moet vocht hebben hoe kom ik thuis!?ik heb nog maar 1 bolletje wit.mijn zakken van mijn trainingsbroek af gescheurd want ik voelde er bolletjes in zitten.1 tussen mijn vingers nog.kan er niet meer tegen..ga mensen vragen of zij t begrijpen.mensen fukken met me en worden onzichtbaar of sturen me verkeerde kant op.uitrusten in zo'n glazen hok na nog paar keer voor jantje L. heen en weer gesurvivald te hebben tussen hier en overkant.meisje vraag ik aan een voor mij eindelijk betrouwbaar persoonuitziend persoon.gelukkig ze doet normaal.heel gesprek,gezellig zelfs en ik zit aan het goede spoor nu zegt ze tot ze zich lachend onzihtbaar maakt.ik schreeuw hard naar de 7andere mensen in het hok.maak je maar onzichtbaar doe dan!ik trap er niet meer in! mensen kijken me bang aan..ik ben out gegaan en ook weer bij gekomen beseffend eindelijk dat ik tripte van doornappelzaad en ik nog leefde.juiste spoor nu.nog 5min.bolletje coke nog wel tussen vingers, en sigaretten rokend die ik niet had maar door zulke levensechte hallus toch echt rookte.trein in.trein uit.ik besef dat ik dat er geen bolletje wit tussen mijn vingers kan zitten want was zonder geld weg gegaan.loop naar het huis van die chick waarmee ik was.tering mijn hele broek kapot gescheurd!!tringgg. ze doet open en zegt hysterisch gaat het je zit helemaal onder t bloed o jee!ik kijk in de spiegel.schrik me rot,dik bebloed oorlogshoofd met woeste zwarte ogen en wilde haren.ik kreeg te horen 2dagen weg te zijn geweest.ze was zelfs gaan zoeken en me op het station misgelopen waarschijnlijk.dikke snee door mijn bovenlip!staat niet verkeerd eigenlijk vind ik.languit nokkie gegaan met mijn face in een bord macaroni dat ik zelf op de grond had gezet paar uur eerder vertelde ze me.was aan begin van mijn trip.ze ging weg kon niet tegen al het bloed.ik belde met haar telefoon mijn maatje en z'n vriendin ff om te horen waar ik hun kwijt was geraakt.mijn tel was ik kwijt...maar ik kreeg er een herrinnering voor terug he!onvergetelijk! ik was in mijn 1tje daar weg gegaan omdat ik paddos ging plukken.ze hadden me nog geprobeerd tegen te houden en me te overtuigen van mijn hallu's.!@ damn dat avontuur van ruim 2dagen heb ik dus grotendeels alleen doorgebracht besefte ik..en wat een besef ineens van mijn 48uur voor lul staan overal!och en nog iets denk ik dan..ik herrinner hele ranzige sex met deze chick gehad te hebben en dat op film te hebben gezet..ik vraag niks ik hoor het vanzelf haha! geen ene,echt geen ene tripmiddel zo fukking bizar als de doornappel. ik heb me zeker 4 a 5 weken depressief gevoeld erna!!! als er een duivel bestaat mensen....dan moet je m water geven en oogsten als die klaar is! als je durft deze trip aantegaan en je komt weer normaal uit je trip,wat in ruim 80% van de gevallen met zo'n dosering niet gebeurd dan heb je iets in je pocket zitten waar ik stiekem beetje proud op ben.alsof je op een andere planeet bent geweest. lange story maar was een ode aan de doornappel
bertusbrandhof
Newbie

Berichtdoor Multitude » vr feb 15, 2013 12:55 am

Leest lekker makkelijk weg.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Einstein » vr feb 15, 2013 1:17 am

:snort:
Alinea's zouden best handig geweest zijn, ja. :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor bertusbrandhof » vr feb 15, 2013 9:21 am

Helaas,iets te lang wakker hier en behoorlijk verstrooid van de keta steeds..
Maar gelijk heb je 't viel mij ook op!
Alleen te veel tijd en moeite in gestoken om er wat aan te willen veranderen.
En ach,lekkere chaotische vage teringzooi past wel bij de Datura..
peace :keta:
bertusbrandhof
Newbie

Berichtdoor the rabbitter » do maart 21, 2013 3:27 pm

eigenlijk alle drugs of beter gezegd ervaringen die in mijn ogen me een andere werkelijkheid kunnen verschaffen zonder dat dat ten koste gaat van mijn onafhankelijkheid..

huidige verlanglijstje:

LSD
LSA
Mescaline
Ketamine
2c-b en wellicht andere 2 ctjes
dmt
the rabbitter
Newbie

Berichtdoor Hi-Hat » wo maart 27, 2013 7:59 pm

Farmaceutische dexamfetamine
Een keertje de -S isomeer van Ketamine
Mescaline
DMT
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Smiley » ma apr 01, 2013 3:46 pm

DMT/Ayahuasca
Mescaline
AMT
25-I nbome
Heel veel kruiden :D
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Smiley
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor psychotrance » ma apr 01, 2013 4:09 pm

DMT
mescaline
GHB
ketamine
Speed
andere 2C'tjes dan 2CB
LSA
psychotrance
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Verf » ma apr 08, 2013 1:11 pm

Het wordt toch stilaan tijd om eens aan de ketamine te gaan. Altijd die MDMA, leuk maar vaak een beetje eentonig.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Verf
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » ma apr 08, 2013 2:02 pm

Verf schreef:Het wordt toch stilaan tijd om eens aan de ketamine te gaan. Altijd die MDMA, leuk maar vaak een beetje eentonig.

Veel plezier :D
Hier kun je je soms net iets te fijn van voelen :D
Misschien is 2C-B ook 'n aanrader voor je, aangezien je MDMA leuk, maar eentonig vindt?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Dreuge » ma apr 08, 2013 4:34 pm

sterk negerzaad
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~

~~~~~FREE GONZO~~~~~
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie

Berichtdoor Rups » ma apr 22, 2013 1:38 am

Eindelijk DMT geprobeerd, wat ik al heel graag wilde en eig. Echt altijd op nummer 1 van mijn to do list heeft gestaan.
Echt mijn favo drug vanaf nu af aan (heb ook een report erover geschreven, staat bij de reports, seconden van glas ^^)
Kan afgekruisd worden, heeft mijn liefde voor LSD overwonnen, fell immediately in love with it.
Voor de mensen die het hier willen proberen: Zorg dat je al ervaren bent met psychedelica, zoals lsd, voordat je het gebruikt.
Ik heb zelf vrij veel ervaring met LSD en 2-CB en mij overviel t ook gigantisch. Extreem heftig. Maar ook extreem gaaf en mooi en leerzaam.
Ik zou nu eigenlijk wel eens een keer mescaline en ayahuasca (het echte drankje) willen proberen.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.

Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » za apr 27, 2013 2:54 pm

Wat was je dosering rups?
Dat zla vast wel in je report staan.. ga hem ff opzoeken
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor XM77 » ma apr 29, 2013 12:18 am

Het lijstje is nog ongeveer hetzelfde als vorige keer: ketamine, 2C-B (of andere 2C), DMT, peyote, en misschien nog designerdrugs als 6-APB. Heb nu eindelijk serieuze plannen om een van dat lijstje af te werken: ketamine. :)
XM77
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Maus » vr jul 05, 2013 9:12 pm

Dex-amfetamine (van de apotheek) :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:

Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten

Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Maus » vr jul 05, 2013 9:17 pm

Eriksson schreef:Heroine, maar enkel net voor ik zou sterven;

Dan zou ik gaan speedballen; hero IV samen met crack IV :woeh:

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Multitude » za jul 06, 2013 2:58 am

Ik ben genezen van mijn lichte drang eens opiaten te proberen. DMT staat nog steeds bovenaan het lijstje. Soon.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Perry » zo jul 14, 2013 4:20 am

2C-B
6-APB
4-FA
LSD
GHB
DMT
Dit toch wel sowieso
Laatst bijgewerkt door Perry op zo aug 25, 2013 12:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Ahote » zo jul 14, 2013 4:38 am

2C-B
LSD
n,n-DMT
5-Meo-DMT
Methylone (-->en dat zal er binnekort van komen)
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » zo jul 14, 2013 5:38 pm

Alle RC's met een lustopwekkende werking om mijn research naar aphrodisia up to date te maken. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

Berichtdoor Enya » zo jul 14, 2013 5:39 pm

Alle middelen die zware kankers bij mij veroorzaken.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Enya
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Maus » zo jul 14, 2013 6:31 pm

Poseidon schreef:Alle RC's met een lustopwekkende werking om mijn research naar aphrodisia up to date te maken. 8-)

Welke rc's vind je tot nu toe het meest lust opwekkend?

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor DrugszCat » wo aug 07, 2013 6:21 pm

-Truffels
-2C-B
-4-FMP
-MDMA kristallen
DrugszCat
Newbie

Berichtdoor Klimtox » wo aug 07, 2013 6:32 pm

Wat ik zeker nog eens ga proberen:
- DMT

Perhaps:
- Coke
- Speed

Laatste twee al jaren lang twijfels over of ik dat nou eens zou moeten doen of niet :conf: .
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Multitude » wo aug 07, 2013 6:37 pm

Nog steeds:
DMT
Mescaline

Nieuw op de lijst:
4-Aco-DMT

Als ik het toevallig tegenkom:
Mephedrone
Diverse 2C'tjes

Twijfelgevallen:
Ketamine IM
Methamfetamine

@Klimtox:
Ik ben steeds meer geneigd om te zeggen dat je er beter niet aan kan beginnen.

Edit: Toelichting. Van psychedelica, MDMA en ketamine kan ik oprecht zeggen dat ik er onvergetelijke ervaringen en soms zelfs levenslessen aan heb overgehouden. Van speed totaal niet. Het is wel ontzettend leuk, maar uiteindelijk was m'n leven zonder speed niet minder geweest, en het spul heeft ook echt wel z'n nadelen. Met coke heb ik om eerlijk te zijn niet genoeg ervaring.
Laatst bijgewerkt door Multitude op wo aug 07, 2013 6:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs