Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Welke drugs wil je nog proberen

zo nov 18, 2012 11:05 pm

LSD maar toch redelijk wat schrik van...

di nov 20, 2012 8:52 am

DMT

wo nov 21, 2012 10:15 pm

2C-B, 6-APB, 4-FA, LSD
Misschien:
GHB, Methamphetamine <- deze twee vind ik ook wel angstaanjagend.

do nov 22, 2012 9:26 am

Ik ga eindelijk khat gebruiken binnenkort. Daar heb ik een tijdje terug hard naar gezocht zonder succes, ik had het al opgeven want om nou door de stad te gaan lopen om elke Somaliër die ik tegenkom om drugs te vragen ging me net iets te ver.
Maar nu blijkt een vriend er opeens makkelijk aan te kunnen komen dus... :mrgreen:

do nov 22, 2012 5:47 pm

Drefbon schreef:Ik ga eindelijk khat gebruiken binnenkort. Daar heb ik een tijdje terug hard naar gezocht zonder succes, ik had het al opgeven want om nou door de stad te gaan lopen om elke Somaliër die ik tegenkom om drugs te vragen ging me net iets te ver.
Maar nu blijkt een vriend er opeens makkelijk aan te kunnen komen dus... :mrgreen:

Dat lijkt me nu echt niet chill. Honderden van die smerige takjes afkluiven om je een beetje high te voelen... nee, geef me dan maar een litertje energiedrank. :P

Qat is alleen goed om mee te scrabbelen =D

za nov 24, 2012 4:19 pm

AH-7921. Omnomnomnom :snort:

di nov 27, 2012 2:42 pm

Einstein schreef:AH-7921. Omnomnomnom :snort:

dit alsook o-desmethyltramadol

Methamphetamine, 4-MAR/4-EAR, Phenmetrazine, Brotizolam, Methaqualone, Opium(have tried but I want more), PCP/PCPy, Modafinil, ... Veel meer maar dat is wel in de top.

Het meeste van PIHKAL/TIHKAL :keta:

di nov 27, 2012 4:15 pm

:#: drugs is slecht, zeg 'nee' tegen drugs.

wo nov 28, 2012 2:14 am

DMT, 5-Meo-Mipt, en een aantal 2c's.

wo nov 28, 2012 7:02 pm

2C-B, 2C-I, LSD, 4-AcO-DMT, DMT en Methamfetamine.

En nog een stel RC's.

wo nov 28, 2012 11:16 pm

6-APB
Truffels/paddo's
Misschien 3-FA

In de toekomst vast meer, eerst vooral verder experimenteren met LSD :D

vr nov 30, 2012 1:23 am

neus schreef::#: drugs is slecht, zeg 'nee' tegen drugs.

Ik zeg zo vaak nee, maar Drugs luistert niet :snort:

zo dec 02, 2012 2:21 pm

LSA, om te zien of het echt zo kut is. :#: :#:

En ik ga toch maar Etizolam, aMT en Ethylfenidaat bestellen.

Vooral benieuwd naar aMT omdat de meningen daarover zo verdeeld zijn.

wo dec 05, 2012 2:40 pm

Ga het wat rustiger aan doen. Ooit wil ik wel eens wat meer ervaring opdoen met psychedelica, drugs louter voor het plezier zoiets loopt niet goed af denk ik. LSD trekt mijn aandacht, deels ook het therapeutisch effect, al denk ik dat ik hier nog niet echt klaar voor ben.

Verstuurd van mijn eeepc met Tapatalk

wo dec 05, 2012 5:46 pm

Enkel LSD wil ik graag eens proberen, verder heb ik alle drugs die me aanspreken al eens gebruikt.

2 weken terug paddos gegeten en is me bijzonder goed bevallen, echt lachen. Dus LSD is mogelijk ook iets voor mij.

ma dec 10, 2012 7:26 pm

http://en.wikipedia.org/wiki/L-838,417 :s

Stof met een benzo-achtige werking, maar dan zeer selectief angstremmend, zonder hypnotische werking :#:

ma dec 10, 2012 10:00 pm

Paddo's. Ik ben benieuwd of ze erg anders zijn dan truffels. Voor mijn gevoel zou het tussen truffels en lsd in moeten zitten qua ervaring.. Iemand die daar ervaring mee heeft?

ma dec 10, 2012 11:13 pm

In truffels en paddos zit dezelfde werkzame stof (toch ?), het zal dus erg, zo niet precies op truffels lijken..

ma dec 10, 2012 11:42 pm

Oizo schreef:DMT

Zonet mijn eerste DMT trip achter de rug.
Ik ben er niet goed van :love:

di dec 11, 2012 12:07 am

Nice :love: DMT is goed spul :woeh:

Gman007 schreef:In truffels en paddos zit dezelfde werkzame stof (toch ?), het zal dus erg, zo niet precies op truffels lijken..

In principe zitten er alleen psilocybine en psilocine in paddo's en truffels, waarbij psilocybine waarschijnlijk in het lichaam meteen in psilocine wordt omgezet. De enige echt werkzame stof zou dan psilocine zijn. Veel soorten paddo's (en vast ook truffels) bevatten verder kleine gehaltes baeocystine en norbaeocystine, maar meestal in verwaarloosbare hoeveelheden, zodat ze niet echt van invloed zijn op het effect. In de praktijk werken truffels en vrijwel alle paddo's dus via dezelfde werkzame stof :geek:

di dec 11, 2012 11:25 am

MushRockker schreef:Keta
LSD
Nog een aantal 2c'tjes
4-ho-MiPT
4-aco-dtm

+ 25B-NBOMe
+ 6-APB

di dec 11, 2012 10:28 pm

Einstein schreef: In de praktijk werken truffels en vrijwel alle paddo's dus via dezelfde werkzame stof :geek:

Truffels en paddo's zouden dan dus niet veel moeten verschillen :) Wie weet dat de kans om paddo's te doen zich nog voordoet. Maar ik ga er niet specifiek achteraan.
Vraag ik me wel af waarom paddo's dan verboden zijn geworden en truffels niet. Vanwege hoeveelheid werkzame stof?

di dec 11, 2012 10:34 pm

Echt nog heel veel, aangezien ik net begonnen ben met een experimenteren.
Mijn lijstje tot nu toe:
- 6apb
- 4fa/fmp
- salvia
- DMT
- LSD
- Truffels
- Paddo's
- Ketamine
- 2cb

Zou vast nog wel veel meer willen, maar die moet ik eerst ontdekken :P

di dec 11, 2012 10:52 pm

hmm-hmm schreef:Vraag ik me wel af waarom paddo's dan verboden zijn geworden en truffels niet. Vanwege hoeveelheid werkzame stof?

Had ooit het verhaal opgevangen dat dat puur door de onnauwkeurigheid van de wetgever zo is gekomen (iets met de legale definitie van 'paddenstoel' of zoiets), maar kan ook wel aan het gehalte werkzame stof liggen ja :P

wo dec 12, 2012 12:27 am

http://www.youtube.com/watch?v=Y8vaRVwF0xA

wo dec 12, 2012 12:36 am

Einstein schreef:
hmm-hmm schreef:Vraag ik me wel af waarom paddo's dan verboden zijn geworden en truffels niet. Vanwege hoeveelheid werkzame stof?

Had ooit het verhaal opgevangen dat dat puur door de onnauwkeurigheid van de wetgever zo is gekomen (iets met de legale definitie van 'paddenstoel' of zoiets), maar kan ook wel aan het gehalte werkzame stof liggen ja :P

Dit klopt dus inderdaad. In de wet staat dat de verkoop van hallucinogene paddenstoelen verboden is. Maar de truffel valt niet onder de definitie van paddenstoel aangezien het een knol is. Hierdoor valt hij buiten het paddoverbod :)

wo dec 12, 2012 12:39 am

Yay wetten :woeh:

za dec 15, 2012 12:09 am

4-aco-dmt wil ik toch wel echt eens doen!

za dec 15, 2012 3:36 pm

Telefoonhoorn schreef:4-aco-dmt wil ik toch wel echt eens doen!

+1

di jan 01, 2013 7:09 pm

Op dit moment bestaat mijn to do list denk ik uit de volgende stoffen:

PCP (maar dan nu eens goed)
DXM
5-meo-dmt
DOM
Mescaline (misschien)
MDMA (ja nu toch wel dus, maar zeker nog geen haast mee)

Aan de persoon die meldde 4-aco-dmt te willen proberen; ik vind het persoonlijk een enorme aanrader; als ik er meer ervaring mee zou hebben dan een klein aantal trips zou het nog best eens m'n favoriete tryptamine kunnen zijn; vond het zelf voelen als een soort ideale kruizing tussen DMT en paddo's. Visuals doen met ogen dicht meer denken aan DMT in een niet-breakthrough dosis en met ogen open doen de visuals meer denken aan paddo's. Mindfuck is in vergelijking met paddo's mild (kan op 4-aco-dmt een stuk beter gesprekken in een kamer vol mensen volgen dan me op paddo's zou lukken) maar wel aanwezig en lichamelijk is het eigenlijk zeer aangenaam, wel zo'n tryptamine buzz (tinteling als het ware) zoals DMT en paddo's ook hebben maar niet die koude slapheid die paddo's hebben en geen misselijkheid. Wel een soort 'moeheid'; stof is totáál niet stimulerend maar dat vind ik op zich ook wel relaxed. Ben de laatste weken ook weer wat aan het experimenteren met het spul en het wordt me meer en meer duidelijk dat ik best fan ben van deze substantie :)
Plaats een reactie