Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
zo okt 07, 2012 5:03 pm
So many drugs, so little time, only so much my nose, stomach, liver & kidneys can handle
zo okt 07, 2012 5:08 pm
Ach, vroeger was ik altijd al heel bang dat iets op miraculeuze wijze van de markt zal verdwijnen of gewoon geen kans meer kreeg en ik dus alles snel moest doen. Er is genoeg tijd om alles rustig te proberen. Ik bedenk me net dat dat lijstje niet eens alles is. Kanna, Kratom en Ayahuasca als ik wat ouder ben moeten er ook nog bij. En ook nu ben ik vast nog iets vergeten.
Edit: 4-aco-dmt
Oke, nu stop ik.
zo okt 07, 2012 5:57 pm
Hmmm. Wil ooit wel eens weten wat ketamine precies is... voor de rest zoveel mogelijk verschillende psychedelische stoffen
zo okt 07, 2012 6:10 pm
Nog nooit ketamine gedaan, Lavalamp?
zo okt 07, 2012 8:40 pm
Eko schreef:Einstein schreef:@Eko: Tiletamine lijkt me ook wel wat voor jou
Ervaring mee, Einstein?
Helaas niet

Is ook niet zomaar te krijgen, geloof ik.
Ik meen dat het juist wat 'zwaarder' is in vergelijking met ketamine, terwijl de nieuwe ketamine-analogen wat meer de euforische, minder psychedelische kant op gaan.
zo okt 07, 2012 10:34 pm
Eko schreef:Nog nooit ketamine gedaan, Lavalamp?
Klopt. Trippen is extatisch, introspectief en kleurrijk. Precies drie dingen die mij aanspreken. Keta lijkt volgens velen gewoon raar te zijn... Hoewel ik volgens mij door lachgas te combineren met acid/paddo's toch al bepaalde aspecten van de 'what-the-fuck-raarheid' heb mogen ervaren, vind ik het niet dringend om het te proberen.
zo okt 07, 2012 11:00 pm
Keta
LSD
Nog een aantal 2c'tjes
4-ho-MiPT
4-aco-dtm
ma okt 08, 2012 12:04 am
Nog steeds Keta...
ma okt 08, 2012 12:10 am
pcp
ma okt 08, 2012 12:55 am
Shaggy schreef:pcp
Nummer 1 op m'n lijstje
ma okt 08, 2012 5:30 pm
Toch nog maar eens updaten, na wat dingen te hebben gelezen
Mescaline
4-Ho-MiPT
5-MeO-MiPT
2c'tjes
en andere psychedelica
PCP
3-MeO-PCP
4-MeO-PCP
Tiletamine
N-ethyl-Ketamine
2-MeO-Ketamine
en andere dissociatieven
Laatst bijgewerkt door
Eko op ma okt 08, 2012 5:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ma okt 08, 2012 5:35 pm
Misschien een keertje helemaal pure coke, om te weten of het echt zo leuk is.
ma okt 08, 2012 7:27 pm
keta
truffels
2cb (heb het net binnen, dus gaat binnenkort gebeuren!)
6-apb
wo okt 10, 2012 9:09 am
LSD
do okt 11, 2012 1:46 pm
Eigenlijk nog steeds een beetje hetzelfde lijstje als een jaar terug.
Ketamine
2C-B (of soortgelijk)
DMT
Peyote/San Pedro/mescaline
Dat alles er nog steeds opstaat is niet echt een goed teken. Of juist wel. Ligt eraan hoe je het bekijkt. =P
di okt 23, 2012 7:35 pm
Azgaza schreef:Recent besloten om DOM wel eens te willen proberen; verder staat PCP nog steeds op het lijstje en misschien 5-meo-DMT.. verder kan ik zo snel niet zo veel bedenken.
Oja en recent besloten dat ik waarschijnlijk toch wel één keer MDMA ga proberen. Toch wel, na echt járen volhouden dat dat nooit gaat gebeuren, maar ik besef me dat men afkeer ertegen vooral associatief was en niet per se logisch verantwoord; te vaak vroeger zelf met LSD op mensen gezien op véél te véél MDMA en me daar echt de pleuris aan geërgerd... maar als ik het probeer wordt het gewoon binnen met men vriend en geen andere mensen en geen LSD-perspectief dus dan wordt het misschien nog wel leuk ook
di okt 23, 2012 8:29 pm
Ketamine R, soon yoki soon!
di okt 23, 2012 8:58 pm
4-ho-mipt
4-meo-mipt
3fa
3mmc
6apb
Etizolam
MDAI
di okt 23, 2012 9:01 pm
Ik had verwacht dat je eerder meer dissociatieven zou willen proberen, endorr, of hebt ge die al allemaal gebruikt?
di okt 23, 2012 9:04 pm
Eko schreef:Ik had verwacht dat je eerder meer dissociatieven zou willen proberen, endorr, of hebt ge die al allemaal gebruikt?

Ik heb 't er effe mee gehad , dat is te verslavend voor mij..
IK heb 5 dagen aan n stuk elke dag gesnoven , plots kreeg ik het inzicht toch maar te stoppen vooraleer dit een verslaving word.
Ik heb me 4 dagen kut gevoeld toen ik gestopt was , tot ik 4 mec kreeg , nu voel ik me terug als normaal.
Tijdens die 4 dagen ergerde ik me aan alles , alles liep mis , alles voelde mis aan , alles was gewoon mis , ik stond op , rookte een peuk , kroop terug in mijn bed , dat was toen mijn leven , puur om van die ergerlijke zaken af te raken.
Methoxetamine , geen lachertje als je overmatig gebruikt.
wo okt 31, 2012 7:06 pm
Meth, 2c-b/2c-i/2c-e, LSD en 4-Aco-DMT zijn mijn hoofddoelen, en verder een hele waslijst wat ik nog graag ooit geprobeerd zou willen hebben.
zo nov 11, 2012 3:53 am
Verschillende RC psychedelica, DPT, aMT, Mescaline, LSA, andere niet vernoemde psychedelica, hydrocodone, O-desmethyltramadol, PCP, n-ethyl-ketamine en alle andere ketamine derivaten & analogen
combis: nexusflip + ketamine + lachgas , hippieflip + ketamine + lachgas, jediflip + ketamine + lachgas
zo nov 11, 2012 5:59 am
DMT en mescaline, die wil ik nog echt meemaken. En misschien keta+GHB, al weet ik dat het niet slim is, de verhalen die ik heb gehoord zijn wel interessant.
zo nov 11, 2012 8:52 am
Ooit een keer basecoke en een keer 4fmp. En morfine. Dus geen oxycontin tramadol ect maar echt 'gewoon' morfine
zo nov 11, 2012 1:06 pm
Mescaline. Misschien maar eens een cactusje kopen om azymuth van in de verre toekomst te plezieren.
zo nov 11, 2012 2:05 pm
Multitude schreef:DMT en mescaline, die wil ik nog echt meemaken. En misschien keta+GHB, al weet ik dat het niet slim is, de verhalen die ik heb gehoord zijn wel interessant.
Keta+GHB bezorgde mij een van de slechtste ervaringen die ik ooit met drugs had, het waren slechts hele lage doses maar ik was helemaal van jet padje (en dan niet op de leuke manier).
vr nov 16, 2012 5:29 pm
Ketamine en analogen ( n-ethylketamine
DMT-kristallen
Mescaline
Methamfetamine
Methyleendioxypyrovalerone ( MDPV)
DOM- STP
Modafinil
Synthethische cannabis ( JWH-enzoveel...)
vr nov 16, 2012 5:59 pm
GHB
zo nov 18, 2012 9:58 pm
DMT
Mescaline
zo nov 18, 2012 10:40 pm
Eigenlijk wil ik alles wat ik nog niet gebruikt nog wel proberen.
Bovenaan mijn lijstje staan:
- Mescaline (wordt aan gewerkt.)
- Methamfetamine
- PCP (daar zoek al jaren tevergeefs naar.

)