Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc slaat niet meer lekker in

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Mdtizlle » do feb 07, 2013 3:33 am

Beste mensen

De laatse 2 keer dat ik xtc nam sloeg het anders in dan normaal.
Ik voelde me down en wou naar huis.
1 januari heb ik het laatst genomen.

Nu komt subway xl4 er aan een feest waar ik mij op verheug. Het is op 2 maart
Hier zou ik graag xtc willen nemen maar ben bang dat het weer niet lekker inslaat.
Mensen zeggen dat ik met een beetje speed dit vervelende gevoel weg kan halen.

Maar hier aan jullie de vraag.

Wat kan ik doen om een leuke avond op xtc te beleven?
Hebben jullie ervaring met een pil die niet zo lekker inkikt?

Dank alvast voor de reacties
Mdtizlle
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 07, 2013 3:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Multitude » do feb 07, 2013 3:59 am

Combineren met speed is sowieso geen goed plan, slecht voor de hersentjes (niet dat xtc op zich al heel erg goed is, maar dit is in dokterstermen extrasuperslecht).

Hoe vaak en hoe veel gebruik je? Het beste is om minstens 3 maanden tussen gebruik te laten. Als je dit niet doet dan verliest de xtc na een tijdje z'n effect en met een beetje pech krijg je dat ook niet meer terug. In dat geval kan je het beste een flinke pauze inlassen. Als je dan toch per se drugs moet gebruiken op dat feestje dan kan je misschien gewoon voor de speed gaan (al is mensen adviseren te beginnen met speed vrij waardeloos).

Als je wel al gewoon lang genoeg tussen je gebruik hield dan heb je misschien gewoon een keer een wat mindere avond gehad. Ik voel me ook niet altijd hetzelfde, de ene keer wil ik keihard dansen, de andere keer gewoon wat chillen en praten. Als het daar dan niet het feest voor is kan dat vervelend zijn. Maar dat gaat dus alleen op als je denkt dat je verstandig genoeg bent geweest.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Huggybear²³ » do feb 07, 2013 11:19 am

Heb 't ook eens gehad (of ja 2x, maar de 2de keer was ik zo kankerstoned dat dat nogal overstemde en ik dus de hele avond totaal geen energie had), maar niet zo erg als jij beschrijft, want ik voelde me nog wel lekker, maar gewoon niet het wow-effect wat het eerder had. Na die keer heb ik er de keren dat ik nam minstens een half jaar tussen gehouden en nu is het gewoon weer als van ouds :kleuter:
Dus wat ik zou doen is gewoon eens even een tijd geen xtc doen. Ik ben wel een leek, dus dit is niet een objectieve waarheid, maar gewoon mijn ervaring... Maar ik merk wel als ik er langere tijd tussen laat, ik toch de beste ervaringen ermee heb. :roll2:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Tripper » do feb 07, 2013 11:31 am

Ik zou hier serieus mee uitkijken. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt, maar als dat zo is, kan het desastreuze gevolgen hebben. Je kan in een wat langdurige depressie terecht komen. Soms is de koek op, bij de een wat sneller dan bij de ander. Het kan ook aan de soort pil liggen. Als dit geen pure xtc pil is. Test je je pillen?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Ivo » do feb 07, 2013 1:31 pm

Om een fatsoenlijk antwoord te geven, gaan we moeten weten hoe vaak en hoeveel je xtc nam voor 1 januari, anders moeten we raden...

Je kan een slechte pil gehad hebben, je kan wat moe aan de avond begonnen zijn zodat dat overstemde, je tolerantie kan het verpest hebben,... Kan echt vanalles zijn.


Speed erbij nemen om het lekker in te laten slaan mag je echt niet doen. Als je nog dat love-gevoel krijgt van XTC, ga je dat met speed erbij zeker niet krijgen. Speed overstemt het XTC-gevoel serieus, je wordt er enkel wat vager van, niet euforischer. En er is ook extra kans op hersenschade als je de 2 combineert.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Mdtizlle » vr feb 08, 2013 5:43 am

Alvast wat goede reacties.
Ik denk dat ik evn wacht met gebruiken tot lowlands.
Mischien wat speed op subway.

Verder laat ik mijn pillen testen en woon in den haag dus daar zijn niet heel veel slechte pillen.
Ik had 1 januari 200 mg capsules met allleen mdma.
Verder heb ik het een tijdje te veel gedaan maar hoop door de lange pauze het oude gevoel terug te krijgen.

Hebben jullie alsnog tips voor subway laat ze achter want zit nog te twijfelen.
Mdtizlle
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 07, 2013 3:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Afca_Remy » vr feb 08, 2013 1:19 pm

Zelf ook vaak en veel xtc misbruikt en de laatste paar keer was het ook niet meer zoals eerst.. Laatste keer 4-5 maanden er tussen gelaten en ging ik wel lekker maar de crash in de rest vd week is het niet meer waard! Daarvoor had ik ook 3 keer dat het niet lekker er in kwam maar dat heeft ook met je gedachten te maken.. Want je hoopt dat het deze keer wel lekker gaat en dus denk je onderbewust er teveel aan!

Beste is Idd subway alleen op pep bijvoorbeeld.. En gewoon pas weer met lowlands x nemen! Dan ga je Wss weer als de brandweer 8-)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Huggybear²³ » vr feb 08, 2013 2:07 pm

Wat trouwens ook kan helpen is pre-loaden met piracetam. Als je er meer over wil weten moet je maar even zoeken op dit forum of even googlen, ben ik nu te lui voor 8-)
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Youngster » vr feb 08, 2013 2:08 pm

Als ik jou was had ik een grote pauze genomen. Maar ik ben jou niet, dus ik ga lekker wél knallen op subway :) tot dan!
Youngster
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: ma sep 10, 2012 10:43 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Multitude » vr feb 08, 2013 4:44 pm

Verstandige keuze om even te wachten :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Mdtizlle » za feb 09, 2013 3:43 pm

Kan niks duidelijks vinden over piracetam kan iemand hier wat over uitleggen?

Alvast bedankt
Mdtizlle
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 07, 2013 3:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor skyhigh » za feb 09, 2013 3:50 pm

Zou ik mogen vragen welke pillen je had? woon namelijk zelf ook in Den Haag dus mischien ken ik welke je genomen hebt
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Mdtizlle » za feb 09, 2013 4:04 pm

Ik had bij dekmantel mdma capsules.
Verder blauwe sterren lichtblauwe batch.
Blauwe spookjes.
Blauwe defqons.
Gele spookjes.
Blauwe paul franks (erg fijn).
Rode speelkaartjes (kut).
Dat is alles wat ik heb gebruikt.
Mdtizlle
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 07, 2013 3:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Mdtizlle » za feb 09, 2013 4:05 pm

Die mdma capsules waren wat groter denk dat er 500 mg in kan.
En zaten halfvol met poeder en stukjes kristallen.
Mdtizlle
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 07, 2013 3:27 am

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor skyhigh » za feb 09, 2013 5:38 pm

ik ken alleen de blauwe spookjes en blauwe sterren, binnekort ook blauwe defqons maarja mag hier niet de namen zeggen van dealers dus doe ik ook niet, maar komen die blauwe sterren heel toevallig uit rijswijk?
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Einstein » za feb 09, 2013 6:42 pm

Mdtizlle schreef:Kan niks duidelijks vinden over piracetam kan iemand hier wat over uitleggen?

Alvast bedankt

gezondheid/piracetam-topic-t4974.html

Verder is (langdurig) pauze houden de enige manier om wat aan het probleem te doen, ervan uitgaande dat je normale pillen hebt. De enige manier om te weten dat je normale pillen hebt is ze naar het testcentrum te brengen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor skyhigh » za feb 09, 2013 7:30 pm

nee wauw gewoon weten of ze uit rijswijk kwammen daar zijn ze teminste 100% goed test ze namelijk zelf altijd maar was gewoond beetje entausiast en kom er telksens achter hoe klein de wereld eigenlijk is
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor davy jones » za feb 09, 2013 7:48 pm

Gast, als je de serotoninevoorraad in je brein er door heen gejaagd hebt word je depro.
Sommige beetje, sommige lange tijd.

Waarschijnlijk heb je brandhout van receptors gemaakt. Kappen = enige oplossing. Lange tijd. Las lange partyvakantie in dude. Anders eindig je nog in Valeriuskliniek. :s

Check us wat oudere posts hierover van mattie Davinci.
Die kan het beter uitleggen 8-)
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor frozentoast » za feb 09, 2013 11:16 pm

Heb ik ook een keer gehad, maar kwam denk ik omdat ik net op de threshold zat. Had totaal geen energie, vond mezelf een verspilling van ruimte en wou teringgraag in m'n bed liggen janken. Had trouwens ook geen kater daarna.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Ivo » za feb 09, 2013 11:19 pm

skyhigh schreef:maarja mag hier niet de namen zeggen van dealers dus doe ik ook niet

Al mocht het wel, heel slim zou het niet zijn...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Tripper » ma feb 11, 2013 12:32 pm

davy jones schreef:Gast, als je de serotoninevoorraad in je brein er door heen gejaagd hebt word je depro.
Sommige beetje, sommige lange tijd.

Waarschijnlijk heb je brandhout van receptors gemaakt. Kappen = enige oplossing. Lange tijd. Las lange partyvakantie in dude. Anders eindig je nog in Valeriuskliniek. :s

Check us wat oudere posts hierover van mattie Davinci.
Die kan het beter uitleggen 8-)


Luister naar deze stoney malonie! Soms is de koek op, bij jou is dit het geval. Het beste is stoppen voor een langere tijd, dan praten we over langer dan een paar maanden, misschien zelfs een jaar of langer. En ik kan je nu al vertellen dat ook al stop je een jaar, je zal voortaan een flinke dip krijgen na xtc. Dat is het fucke van X. Wat is geluk en wat is ongeluk. Je hebt nu de kans om wat van je leven te maken. :lol:
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Xtc slaat niet meer lekker in

Berichtdoor Afca_Remy » ma feb 11, 2013 6:28 pm

Tripper schreef:
davy jones schreef: Wat is geluk en wat is ongeluk. Je hebt nu de kans om wat van je leven te maken. :lol:

En dat is toch wat belangrijker dan maar een nachtje lol!!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron