Huggybear23 schreef:Om te pre-loaden voor mdma heeft t bij mij zeker effect gehad
Tripkip schreef:Huggybear23 schreef:Om te pre-loaden voor mdma heeft t bij mij zeker effect gehad
Ben daar ook benieuwd naar...
megatrippie schreef:We zijn vandaag begonnen met slikken van piracetam.
Starten met een dosis van pakweg 4 gram per dag en willen dat zo'n 1 a 2 week volhouden om daarna zo'n 2 gram per dag tot ons te nemen.
Petrovic schreef:slaperig
Gman007 schreef:Tripkip je kunt eventueel ook nog naar vinpocetine kijken. Een beetje hetzelfde verhaaltje, maar ik vind het ook goed werken!
Vinpocetine has been implicated in one case to induce agranulocytosis, a condition in which granulocytes are markedly decreased. Some people have anecdotally noted that their continued use of vinpocetine reduces immune function. Commission E warned that vinpocetine reduced immune function and could cause apoptosis in the long term.
Gman007 schreef:Ik denk dat het een week "inwerkingstijd" ongeveer heeft. 5 gram per dag is wel een redelijk hoge dosis om te nemen. Maar na een week zou je toch zeker wat moeten merken. Het is echter onschadelijk verder dus waarom je het niet zou blijven nemen weet ik niet, tenzij het vanuit een financieel oogpunt is. Alhoewel dit goedje toch redelijk goedkoop is. Maar geld is geld
Sjoerd101 schreef:Neem van mij aan, die website is betrouwbaar. De eigenaar is een bekende van me
Dr.Gonzo schreef:Sjoerd101 schreef:Neem van mij aan, die website is betrouwbaar. De eigenaar is een bekende van me
boenkeng schreef:Iemand ook bekend met de website piracetam.nl het komt nogal amateuristisch over namelijk. Ik stuur via die website een soort van mail waarna de webmaster mij benaderd om geld over te maken...
Sjoerd101 schreef:Neem van mij aan, die website is betrouwbaar. De eigenaar is een bekende van me
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast