Gman007 schreef:Zijn drugsgebruikers niet net alzheimer patientjes?
wij wel, parkinson komt er wrs ook nog bij

Davinci schreef:Gman007 schreef:Zijn drugsgebruikers niet net alzheimer patientjes?
wij wel, parkinson komt er wrs ook nog bij
-ArKady. schreef:optimist![]()
![]()
wizkit schreef: Optimist tot in de kist![]()
Delicate schreef:Bedankt voor al deze informatie, heb meteen wat besteld. Zal laten weten of het net zo goed werkt als bij jullie!
Saikedellik schreef:Ga je toevallig 11/08 naar Paradigm Festival in Groningen?
Woekkes schreef:Beste leden,
Ik merk dat hier best veel mensen geïnteresseerd zijn in smartdrags/nootropics. Daarom wil ik jullie waarschuwen om NIET bij piracetam.nl te bestellen aangezien deze OPLICHTERS zijn!! Ik heb nooit mijn bestelling aangekregen terwijl hij wel mijn geld heeft!!
Ik heb me nog maar net aangemeld op dit forum maar dit om jullie te kunnen waarschuwen voor de dieven achter piracetam.nl!!
FRESH schreef:In veel "studies" komt wel naar voren dat als je met piracetam begint, je een startdosis/ "aanvalsdosis" zou moeten nemen. En dan ook echt veel, twee dagen lang. Dan moet je denken aan zo'n 7 gram per dag voor de 1e twee dagen.
Het is niet wetenschappelijk bewezen dat dit ook zo werkt, maar het lijkt erop dat de stof niet bij iedereen direct wordt opgenomen als je met een lage dosis begint.
Saikedellik schreef:Capsules? Zijn die niet wat te klein ervoor? Hoeveel gebruik je per dag dan?
Ik gebruik een schema wat ik als advies kreeg, gaat uit van 5 dagen pre-loaden:
Dag 1+2: 7gr per dag
Dag 3: 3gr
Dag 4: 2gr
Dag 5: evt nog eens 1gr, op de "gebruikersdag"
Sjaak101 schreef:Woekkes, als het waar is wat jij zegt moet je gewoon even een mailtje sturen naar piracetam.nl. ik weet zeker dat het word opgelost.
Delicate schreef:Vroeg me wel af. Na het feest weer innemen of alleen 5 htp (na het slapen) en de gebruikelijke groene thee, vitamine c e.d.
PS. Van piracetam.nl
Delicate schreef:Laatst besteld. Netjes binnen de week binnen samen met choline. Doe nu een kuur van 3 weken puur om effecten te meten. 18 aug sta ik op een bootfeest dus 16 ermee stoppen als ik het goed las. Nu gewoon 2 per dag ~1.6 Gr. Gestart met 2x 7.
Vroeg me wel af. Na het feest weer innemen of alleen 5 htp (na het slapen) en de gebruikelijke groene thee, vitamine c e.d.
PS. Van piracetam.nl
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Na dit te lezen, ga ik maar eens die capsules bestellen denk ik...
Ivo schreef:Na dit te lezen, ga ik maar eens die capsules bestellen denk ik...
Woekkes schreef:Beste leden,
Ik merk dat hier best veel mensen geïnteresseerd zijn in smartdrags/nootropics. Daarom wil ik jullie waarschuwen om NIET bij piracetam.nl te bestellen aangezien deze OPLICHTERS zijn!! Ik heb nooit mijn bestelling aangekregen terwijl hij wel mijn geld heeft!!
Ik heb me nog maar net aangemeld op dit forum maar dit om jullie te kunnen waarschuwen voor de dieven achter piracetam.nl!!
Vinz schreef:Een website die zo in elkaar is gezet zou ik bij voorbaat al niets kopen.
:lol:Sjaak101 schreef:Woekkes, als het waar is wat jij zegt moet je gewoon even een mailtje sturen naar piracetam.nl. ik weet zeker dat het word opgelost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast