-YOKI- schreef:Vond ook dat de afkick met piracetam beter te doen was.
Delicate schreef:Vraagje, ga binnenkort voor het eerst truffels nemen. Daarnaast wilde ik pre-loaden voor een feest wat ik later in de week heb. Nu vroeg ik me af of dit met elkaar in conflict raakt? Want wil eigenlijk 2 weken voordat ik het feest heb beginnen met de kuur maar de truffels vallen middenin de kuur. Iemand een idee?
Davinci schreef:-YOKI- schreef:Vond ook dat de afkick met piracetam beter te doen was.
Piracetam heeft geen afkick volgens mijn dokter en research Het kan natuurlijk wel zijn dat je serotonine systeem zodanig gefucked is dat piracetam een pauze knop is; zodra je stopt, merk je dat je serotonine systeem nog altijd volledig uit balans is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Glazuur schreef:Kunnen jullie een beschrijving geven van de effecten die jullie merken bij de piracetam? En welke dosis nemen jullie, hoe vaak per dag enzo?
Ik gebruik nu sinds twee weken 2 x 1gr per dag+1gram choline. Ik heb geen versterking van het effect van wiet gevoeld bijvoorbeeld, en voor de rest merk ik er tot nu toe weinig van. Ligt dit aan de dosis?
Vooral mijn korte termijn geheugen verbeterde, al valt dat ook tegen aan het einde van mijn 240 caps maar ik ging wel keihard op een beetje mdma. Alleen slikte ik het daar niet voor. Nu ik mijn pot bijna leeg heb twijfel ik of ik het opnieuw moet kopen. Zijn er hier leden die het al lange tijd gebruiken?Davinci schreef:Glazuur schreef:Kunnen jullie een beschrijving geven van de effecten die jullie merken bij de piracetam? En welke dosis nemen jullie, hoe vaak per dag enzo?
Ik gebruik nu sinds twee weken 2 x 1gr per dag+1gram choline. Ik heb geen versterking van het effect van wiet gevoeld bijvoorbeeld, en voor de rest merk ik er tot nu toe weinig van. Ligt dit aan de dosis?
Je verwachtingen zijn te hoog, het is geen wondermiddel. Als je veel blowt, moet je niet verwachten dat je tolerantie gaat smelten.
'Effecten' is ook een groot woord, ik ervaar het als een onzichtbare hulp:
-beter zicht
-beter geheugen
-meer kleur in mijn beeld
-minder bijwerkingen met stimulerende stofjes
-harder trippen
Dit vraag ik me dus ook af. Ik las ook dat pramiracetam beter was dan piracetam maar ook dat betwijfel ik.Gman007 schreef:Heeft iemand duidelijke ervaringen met aniracetam vs piracetam? Ik heb zelf met tevredenheid piracetam gebruikt maar twijfel of ik nu misschien eens aniracetam moet bestellen. Kan maar moeilijk goede vergelijkingen vinden. Theoretisch is het een stuk sterker, maar is dat ook zo in de praktijk? Help please
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten