Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef: dagelijks benzo gebruik
Selem schreef:Met andere woorden ik heb de eventuele "afkick" periode al ingebouwd en maak me weinig zorgen daar om.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Wellis
Druks schreef:Lijkt me toch vrij kut om met de afkick op de motor te zitten. Wel een mooi project om te lezen waarschijnlijk
Wellis
Selem schreef:IK heb nauwelijks tot geen tolerantie voor benzo's, de laatste keer was een week geleden, daarvoor 3 jaar niks. Maar dit zal ook allemaal gemeld worden in her rapport. Mocht u nog benzo's aanbevelen, ik hoor het graag. Ik heb wel maar tot aankomende vrijdag, daarna ga ik benzo's en andere tryptamines etc in de mix gooien, AKA afscheidsfeestje voor ik op reis ga
Selem schreef:Mocht u nog benzo's aanbevelen, ik hoor het graag
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Wellis
Wellis
Wellis
Selem schreef:Andere vraag; loop ik hiermee ook tolerantie voor psychedelica op? Zolang ik na de halfwaarde tijd ga zitten, zit ik volgens mij goed toch?
Edit; Iemand een betrouwbare site waar ik alle info betreffende deze benzo's kan vinden? Wil graag alle halfwaarde tijd etc bij dezelfde bron vandaan halen.
Wellis
Fool schreef:Selem schreef:Andere vraag; loop ik hiermee ook tolerantie voor psychedelica op? Zolang ik na de halfwaarde tijd ga zitten, zit ik volgens mij goed toch?
Geen tolerantie, maar als je onder invloed bent van benzodiazepines zul je zeker minder effect ervaren van psychedelica.
Over het algemeen moet je trouwens enkele malen de halfwaarde tijd rekenen, na 2x de halfwaardetijd zit er nog 25% in je bloed, na 3x de halfwaardetijd nog 12.5%, etcetera.
Bijkomend nadeel van benzo's is dat veel benzo's worden afgebroken in andere, actieve benzo's. Ook deze hebben weer hun eigen halfwaardetijd.
Wellis
Wellis
Wellis
Selem schreef:Zou het voor dit verslag van belang zijn om alle stoffen die ik tot me heb genomen in deze periode te vermelden of alleen de benzodiazepinen? Ben bijna klaar met de afkick en mijn verslag aan het fatsoeneren . EINDELIJK... -.-
Wellis
Wellis
Fool schreef:The GABA(A) Receptor Complex and Benzodiazepines
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Selem schreef:Pff hahah, uhm 24 dagen achter elkaar verschillende benzo's (RC en niet RC) gebruiken. Doseringen lagen in het begin laag maar op mijn laatste dag gebruikte ik 20mg Temazepam en 100mg Oxazepam. Tolerantie .
Albert Einstein schreef:
Wormenkrabber schreef:Beetje vage onderzoeken doe je. Maar tis wel geinig. Wanneer begin je met heroïne?
Wellis
Selem schreef:Wormenkrabber schreef:Beetje vage onderzoeken doe je. Maar tis wel geinig. Wanneer begin je met heroïne?
Tja wou weten hoe de afkick was, en dat heb ik geweten . Maar de hero verslaving laat ik voorlopig even voor wat het is . Wil het wel eens een keer proberen, beetje roken that is. Maar dan alleen om even te kijken wat het is. Geen zin om de afkick daarvan te moeten doorlopen .
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag... Ik heb dus ook andere stoffen gebruikt in deze tijd, is het interessant deze ook te vermelden? Het gaat hier eigenlijk voornamelijk om psychedelica, een enkele keer MDMA en een enkele keer coke. En los van het vermelden van andere stoffen, is het interessant mijn ervaringen van deze stoffen toe te voegen? Eigenlijk staat het voornaamste deel van die trip reports hier toch al. Dus het lijkt me een beetje dubbel. .
EDIT: @Maurits Voor hoelang zat je aan de Oxa?
Albert Einstein schreef:
Wellis
Wellis
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten