Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzodiazepinen

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor beanhead » do dec 15, 2011 2:39 am

ja maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik al wel wat ervaring had met gabaergische stoffen en dat ie niet met zijn bullshit non-benzoic z drugs die geen flikker doen moet afkomen :grin:

die zolpidem ja wat is me dat man, ik begin met 10mg en sluit mijn ogen, wacht een periode en val nog steeds niet in slaap. hup verdubbel dosis tot tweemaal toe en nog niet :#:

Als het aan mij zou liggen had ik die brotizolam hoor :beer: .

Ik vind GHB eigenlijk nog steeds het enige middel dat me makkelijk laat inslapen én fris in de morgen laat opstaan maar het is nu eenmaal makkelijker(veiliger) om gewoonweg een receptje in handen te hebben.
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor beanhead » do dec 15, 2011 2:40 am

maar eigenlijk durf ik niet zo goed zeggen waar ik al dan niet ervaring mee heb

heb altijd schrik dat ze het als drug seeking behaviour beschrijven en me gewoonweg niets voorschrijven :|
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Schism » do dec 15, 2011 2:44 am

Bij mij werkten temazepam en lorazepam niet. Ook niet in hoge doseringen, daarna ergens anders naar doorgestuurd en aangegeven dat ik wel goede ervaringen had met bepaalde middelen. Ik noemde er een paar op, en mocht uitkiezen bij welke ik mij het fijnste voelde. :P
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor beanhead » do dec 15, 2011 3:06 am

zou je niet eens beter gaan slapen , schoolganger :beer:

Ik weet het ik heb een terrorkop maar heb ik je zo getraumatiseerd met onze meet toen :eek: (on a serious note: wel vervelend die nachtmerries lijkt me, je blowt toch met regelmaat? )
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor da_pj » ma jan 23, 2012 8:56 pm

beanhead schreef:ja maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik al wel wat ervaring had met gabaergische stoffen en dat ie niet met zijn bullshit non-benzoic z drugs die geen flikker doen moet afkomen :grin:

die zolpidem ja wat is me dat man, ik begin met 10mg en sluit mijn ogen, wacht een periode en val nog steeds niet in slaap. hup verdubbel dosis tot tweemaal toe en nog niet :#:

Als het aan mij zou liggen had ik die brotizolam hoor :beer: .

Ik vind GHB eigenlijk nog steeds het enige middel dat me makkelijk laat inslapen én fris in de morgen laat opstaan maar het is nu eenmaal makkelijker(veiliger) om gewoonweg een receptje in handen te hebben.

Ik neem steeds 2 flunitrazepams voor het slapen, en dat help wel :grin:
Om de 2 weken of meestal om de 10 dagen ga ik achter 3 doosjes 8-) . Overdag neem ik 3 a 4 diazepams 10 mg. Ik heb echt een supper dokter :hulde: . Meestal doosjes fluni's over dan, maar kan steeds van pas komen :grin:
Greeetttzzz

Zit meestal op drugsforum.nl, vergeet vaak dit forum :oops:
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Davinci » ma jan 23, 2012 10:41 pm

da_pj schreef:
beanhead schreef:ja maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik al wel wat ervaring had met gabaergische stoffen en dat ie niet met zijn bullshit non-benzoic z drugs die geen flikker doen moet afkomen :grin:

die zolpidem ja wat is me dat man, ik begin met 10mg en sluit mijn ogen, wacht een periode en val nog steeds niet in slaap. hup verdubbel dosis tot tweemaal toe en nog niet :#:

Als het aan mij zou liggen had ik die brotizolam hoor :beer: .

Ik vind GHB eigenlijk nog steeds het enige middel dat me makkelijk laat inslapen én fris in de morgen laat opstaan maar het is nu eenmaal makkelijker(veiliger) om gewoonweg een receptje in handen te hebben.

Ik neem steeds 2 flunitrazepams voor het slapen, en dat help wel :grin:
Om de 2 weken of meestal om de 10 dagen ga ik achter 3 doosjes 8-) . Overdag neem ik 3 a 4 diazepams 10 mg. Ik heb echt een supper dokter :hulde: . Meestal doosjes fluni's over dan, maar kan steeds van pas komen :grin:
Greeetttzzz

Zit meestal op drugsforum.nl, vergeet vaak dit forum :oops:


Je hebt misschien een 'super' dokter, maar ben je niet massas afhankelijk van je benzos?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor da_pj » di jan 24, 2012 7:19 pm

Davinci schreef:
da_pj schreef:
beanhead schreef:ja maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik al wel wat ervaring had met gabaergische stoffen en dat ie niet met zijn bullshit non-benzoic z drugs die geen flikker doen moet afkomen :grin:

die zolpidem ja wat is me dat man, ik begin met 10mg en sluit mijn ogen, wacht een periode en val nog steeds niet in slaap. hup verdubbel dosis tot tweemaal toe en nog niet :#:

Als het aan mij zou liggen had ik die brotizolam hoor :beer: .

Ik vind GHB eigenlijk nog steeds het enige middel dat me makkelijk laat inslapen én fris in de morgen laat opstaan maar het is nu eenmaal makkelijker(veiliger) om gewoonweg een receptje in handen te hebben.

Ik neem steeds 2 flunitrazepams voor het slapen, en dat help wel :grin:
Om de 2 weken of meestal om de 10 dagen ga ik achter 3 doosjes 8-) . Overdag neem ik 3 a 4 diazepams 10 mg. Ik heb echt een supper dokter :hulde: . Meestal doosjes fluni's over dan, maar kan steeds van pas komen :grin:
Greeetttzzz

Zit meestal op drugsforum.nl, vergeet vaak dit forum :oops:


Je hebt misschien een 'super' dokter, maar ben je niet massas afhankelijk van je benzos?

Neen helemaal niet :grin: Het enige dat ik echt dagelijks neem is mijn methadone omdat ik daarmee wil afbouwen. Wat al aardig gelukt is want ben de helft al afgebouwd :rock: Omdat ik tegen mijn doc zei dat ik nu meer craving begin te hebben naar bruin (soms, niet altijd) en het in mijn hoofd soms zeer onrustig is heeft hij mij ook Diazepam voorgeschreven. Ik neem niet elke dag de opgegeven dosis, soms een dag zelf maar 1tje. De flunitrazepams helpen mij echt wel om lekker uit te slapen en fit op te staan. Is steeds handig als je wat op reserve hebt, je weet nooit wanneer er iemand een stressbal is ofzo :lol: Vooral mijn moeder, mijn vader drinkt dan een pilsje en hangt de kettingroker uit :lol:
Heb 2 filmpjes gemaakt zodat jullie eens mijn kop kunnen zien en dat ik niet zit op te scheppen, zoals hier soms wel is gebeurd. Heb de filmpjes opgenomen in mijn slaap-onderhemd, dus dit draag ik niet buitens huis :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=OjSaczFT ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=5plaQlAq ... re=related

Is in het Engels omdat het op Youtube is en ik graag ervaringen wil horen van andere mensen over de hele wereld!
Eenmaal afgebouwd met de meet, dan afbouwen met de andere meds!
Greeetttzzzz
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor hmkey » di feb 14, 2012 11:54 pm

Neen helemaal niet :grin: Het enige dat ik echt dagelijks neem is mijn methadone omdat ik daarmee wil afbouwen. Wat al aardig gelukt is want ben de helft al afgebouwd :rock: Omdat ik tegen mijn doc zei dat ik nu meer craving begin te hebben naar bruin (soms, niet altijd) en het in mijn hoofd soms zeer onrustig is heeft hij mij ook Diazepam voorgeschreven. Ik neem niet elke dag de opgegeven dosis, soms een dag zelf maar 1tje. De flunitrazepams helpen mij echt wel om lekker uit te slapen en fit op te staan. Is steeds handig als je wat op reserve hebt, je weet nooit wanneer er iemand een stressbal is ofzo :lol: Vooral mijn moeder, mijn vader drinkt dan een pilsje en hangt de kettingroker uit :lol:
Heb 2 filmpjes gemaakt zodat jullie eens mijn kop kunnen zien en dat ik niet zit op te scheppen, zoals hier soms wel is gebeurd. Heb de filmpjes opgenomen in mijn slaap-onderhemd, dus dit draag ik niet buitens huis :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=OjSaczFT ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=5plaQlAq ... re=related

Is in het Engels omdat het op Youtube is en ik graag ervaringen wil horen van andere mensen over de hele wereld!
Eenmaal afgebouwd met de meet, dan afbouwen met de andere meds!
Greeetttzzzz


Je filmpjes zijn verwijdert, door de user, zegt youtube, of heeft youtube het eraf geschopt :woeh:
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor 25tolife » ma maart 05, 2012 10:43 pm

Dacht misschien ook handig hier dus bij deze:

Extra info over eventuele gevolgen van langdurig (chronisch) gebruik van benzodiazepinen/slaapmedicatie.

Dit Is nog in de maak alle tips/opmerkingen/kritiek zijn welkom!

Nadelen/gevolgen van langdurig gebruik

- verminderde alertheid
- afname geheugenfuncties
- kans op ontstaan van verslaving
- verhoogd val risico
- hoger verkeersongevallen
- hoge kosten (direct en indirect)
- tolerantie en heftige ontwenningsverschijnselen bij afbouw
- Er –in tegenstelling tot dat wat veel hulpverleners en patiënten denken- zeker
voordelen verbonden zijn aan het staken van benzodiazepinegebruik.
- Er duidelijke risicogroepen aan te wijzen zijn voor het problematisch gebruik van
benzodiazepinen.

Aanvullende informatie

Een redelijk accurate schatting is dat nu 12% van de Nederlandse bevolking benzodiazepinen gebruikt, waarvan het in 90% van de gevallen om een herhalingsrecepten gaat.
Benzodiazepines zijn volop in de media, het kost gemiddeld 4 euro per maand om benzodiazepines te gebruiken (bron: Farmacotherapeutisch Kompas; zie bijlage onderaan). Om financiële redenen hoeven mensen dus niet te stoppen. Toch ziet VWS dit als kans om mensen met hun neus op de feiten te drukken en benzodiazepinengebruik af te keuren. “Slaap- en kalmeringsmiddelen zijn niet onschuldig!”, schrijft het DGV in haar voorlichtingsfolder. Helaas is er van eerlijke voorlichting geen sprake. De gebruiker wordt betutteld en de benzodiazepines worden ongenuanceerd beoordeeld. Het is echter essentieel dat de patiënt weet waarom het wellicht beter is om te stoppen, in plaats van alleen veroordeeld te worden om het gebruiken van benzodiazepines. Enige nuance is hier wel op zijn plek. Benzodiazepinengebruik moet gezien worden als een tijdelijke overeenkomst die gesloten wordt tussen patiënt, arts en geneesmiddel, de overeenkomst moet opgeheven worden zodra de uitgangspunten van de overeenkomst niet meer geldig zijn.

Natuurlijk zijn er goede redenen te bedenken waarom langdurig gebruik van benzodiazepines niet goed is. Over de bijwerkingen van benzodiazepines en lange termijn gevolgen kan een dik verslag gemaakt worden. Over alle mogelijke ontwennings-verschijnselen , en de geestelijke en lichamelijke verslaving die er ook bij komt.
Helemaal zeker is het niet maar er zijn aanwijzingen dat langdurig gebruik van benzodiazepines, net als langdurig gebruik van alcohol, blijvende geheugenstoornissen, dementie, ten gevolge kan hebben. Van kortwerkende middelen zijn ook black-outs na intoxicatie beschreven.

Als er ook (regelmatig) alcohol word bij gebruikt is het extra lastig om het goed af te bouwen en met de drank zo snel mogelijk stoppen. Het werkt beide dempend op het centraal zenuwstelsel wat als gevolg heeft dat het effect van beide middelen sterker worden. En is dus altijd zoals ook iedere arts zou zegt absoluut af te raden. Anders zit je later letterlijk op je eigen extra blaren als je stopt. Daar heeft niemand wat aan en al helemaal jijzelf niet!

Overdosis

Overdosis van benzodiazepines worden met enige regelmaat genomen. Soms wil iemand "er even niet zijn" soms betreft het een serieuze suïcidepoging. De verschijnselen beperken zich meestal tot slaapdronken zijn en verwardheid. In combinatie met alcohol en andere slaap- en kalmeringsmiddelen kunnen benzodiazepines wel een dodelijk gevolg krijgen. Overdosering kan worden tegengegaan door toediening van een benzodiazepine antagonist (flumazenil). Door de beschikbaarheid van dit middel zijn veel suïcides voorkomen.

Therapie/Arts

De eerste reden om de overeenkomst te verbreken heeft betrekking op de ziekte/klachten van de patiënt. Na verloop van tijd is de ziekte wellicht in ernst verminderd en zou behandeling met benzodiazepines niet meer nodig zijn. Als dit niet het geval is, moet wellicht een andere therapie ingezet worden die de ziekte beter kan behandelen. Het inzetten van een nieuwe behandeling is in deze situatie belangrijk, omdat benzodiazepines verslavend zijn en gebruik daardoor vervelend voor de patiënt is. Het verslavende element alleen al zou reden genoeg zijn de overeenkomst te verbreken.


Laatste aanvulling:


• Langdurig gebruik van benzodiazepines kan aanleiding geven tot ongewenste effecten zoals geheugenstoornissen, concentratie- en coördinatiestoornissen, duizeligheid, depressie, emotionele armoede, toegenomen angst, en psychische en fysieke afhankelijkheid.
• Bij personen die gedurende lange tijd benzodiazepines gebruiken, kunnen ontwenningsverschijnselen optreden wanneer ze stoppen met de inname.
• De acute symptomen zijn psychisch (zenuwachtigheid, slapeloosheid, hallucinaties, concentratiestoornissen, agressie, …) en/of fysiek (hoofdpijn, tics, tremor, zweten, tintelingen, gastro-intestinale problemen, …). Bijna alle acute ontwenningsverschijnselen zijn een uiting van angst. Bepaalde symptomen zijn bijzonder karakteristiek voor ontwenning van benzodiazepines, met name de overgevoeligheid voor divers eprikkels (geluid, licht, aanraking, smaak, geur) en perceptiestoornissen (b.v. gevoel van trillende vloer, gevoel dat de muur of vloer scheef staat).
• Bij een minderheid van de patiënten, geschat op 10 à 15 %, treden langetermijneffecten op die pas na enkele maanden of zelfs jaren verdwijnen. De belangrijkste langdurende symptomen zijn angst, slapeloosheid, depressie, verschillende sensoriële en motorische symptomen, maagdarmstoornissen en geheugenstoornissen en cognitieve stoornissen.
Het stoppen met benzodiazepines moet dan ook gebeuren onder begeleiding van een arts. De kans op slagen is moeilijk voorspelbaar. Jonge leeftijd is een gunstige factor terwijl lange duur van de inname, hoge dosis, en de ernst van de klachten waarvoor het benzodiazepine werd gestart, eerder negatieve factoren zijn.
• Er bestaat geen twijfel dat afbouwen van chronisch benzodiazepinegebruik gradueel moet gebeuren, met progressieve daling van de dosis over een aantal maanden.
Plotse of te snelle afbouw, vooral wanneer hoge doses werden gebruikt, kan ernstige dervingverschijnselen (convulsies, psychotische reacties, acute angsttoestand) uitlokken, en verhoogt de kans op langdurige symptomen. De snelheid van afbouwen moet individueel worden vastgesteld. De snelheid hangt af van meerdere factoren zoals dosis en type benzodiazepine, gebruiksduur, levensstijl, vroegere ervaringen.

gezondheid.be
e-psychiater
Trimbos
Wikipedia
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor hmkey » vr maart 30, 2012 1:20 pm

Wat aanvullende(mogelijke) bijwerkingen bij langdurig gebruik:

-Verhoogt risico op kanker
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrazepam#Cancer
http://www.huffingtonpost.com/dr-peter- ... 65440.html

"In addition to the increased death rate, there was "an overall cancer increase of 35% among those prescribed high doses."

-Verlaagd libido.
-Bij mannen, verminderde sperma productie, vooral bij de meer toxische benzodiazepines(bv Mogadon)

-Tolerantie, dusdanig dat je een epileptische aanval kunt krijgen als je abrupt stopt met gebruik, na langdurig gebruik, zonder rustig aan af te bouwen onder goede begeleiding van de arts/voorschrijver.
-Maagproblemen, dusdanig dat je een maagbeschermer nodig hebt wil je niet de hele dag met pijn in je maag rondlopen
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor hmkey » za maart 31, 2012 11:46 am

Misschien een goede informatieve tabel om in de OP te hebben?


:rock:
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Schism » za maart 31, 2012 12:34 pm

Ik zal binnenkort even een plek vinden om alles even toe te voegen. Maar die tabel ziet er erg onbetrouwbaar uit.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Einstein » za maart 31, 2012 1:39 pm

Dit soort tabelletjes is vaak een beetje (/heel erg) nattevingerwerk, geloof ik. Als er meer animo voor is wil ik het echter best in de openingspost zetten :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Schism » za maart 31, 2012 1:45 pm

Nou, liever niet. Dan bljift het maar in deze post. Dit is geen goede indicatie. Voor die teksten zal ik wel een plek zoeken. :)
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor hmkey » za maart 31, 2012 4:45 pm

Einstein schreef:Dit soort tabelletjes is vaak een beetje (/heel erg) nattevingerwerk, geloof ik. Als er meer animo voor is wil ik het echter best in de openingspost zetten :rock:


Heb m niet zelf gemaakt hoowr :woeh: ma goed dan negeer je um toch :P
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Schism » wo apr 04, 2012 12:09 pm

25tolife en hmkey: Kijk beiden even bij 'Dosering/afbouwen' en 'Toxicologie'.
Ik heb sommige teksten verdeeld omdat ze bij die rubriek beter pasten.
Voor de rest heb ik een nieuwe rubriek aangemaakt die er staat na de rubriek 'Bijwerkingen'.

Ook heb ik de laatste zin van 'Therapie/Arts' weggelaten:
25tolife schreef:Het verslavende element alleen al zou reden genoeg zijn de overeenkomst te verbreken.

Omdat dit zou aanduiden, en mensen misschien zou aansturen om verslaafd te blijven, terwijl zij eigenlijk een goede arts zou kunnen hebben. Tenzij het afbouwen veel te snel gaat, en je arts daar geen gehoor aan geeft is het geen reden om een andere arts te gaan zoeken.

Als er aanpassingen gemaakt moeten worden hoor ik het wel. :)
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor cristo » zo apr 22, 2012 5:54 pm

Tabel lijkt me niet echt accurraat.

Vind dat Pascal gelijk heeft, ken veel mensen die verslaafd zijn aan benzo's en voor wie dagelijks 4 valiums of xanax voorgeschreven is. Ikzelf krijg en vraag vooral vs om hypnotische benzo's, om te kunnen slapen na een speed-binge ( midazolam-clonazepam-nitrazepam-flurazepam,..)...
Ik neem ze echter niet dagelijks, zodat ze hun werking behouden.
En probeer ook zonder benzo's na een speed-come down te slapen dmv ogen sluiten en op commando te slapen, wat vreemd genoeg regelmatig lukt of een paar joints op te smoren. :stoned:
cristo
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do apr 19, 2012 12:50 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor ndo » ma nov 05, 2012 11:03 pm

Als je silm bent en goed dingen uit de duim kan zuigen kan je voorgeschreven krijgen wat je wil
ndo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: ma nov 05, 2012 8:04 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Schism » do jan 31, 2013 9:58 am

Ik heb het topic even ge-update, zodat informatie over specifieke middelen nu makkelijker te vinden zijn. :)
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Pilletje » vr feb 01, 2013 6:36 pm

Pascal schreef:Ik heb het topic even ge-update, zodat informatie over specifieke middelen nu makkelijker te vinden zijn. :)



Nice :hulde:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Einstein » vr aug 09, 2013 3:36 am

Na eergisteren heel veel flurazepam gegeten te hebben heb ik eindelijk het echte benzodiazepinegevoel gemerkt. Chill spul maar uiteindelijk zijn opioïden meer mijn ding.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Poseidon » zo aug 11, 2013 12:58 am

Einstein schreef:Na eergisteren heel veel flurazepam gegeten te hebben heb ik eindelijk het echte benzodiazepinegevoel gemerkt. Chill spul maar uiteindelijk zijn opioïden meer mijn ding.


Yeah, right 8-)

Zie benzo's meer als een lekker sausje. Zo van de coca is de biefstuk & de oxazepam maakt het stuk vlees nog lekkerder. Zo kan temazepam de roes van wijn net dat extra geven waar je naar hongert.
De betere categorie opiaten (morfine, opium, heroine) hebben echter geen ketchup of citroenmayo nodig. :woeh:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Paradise » di aug 13, 2013 4:51 pm

ndo schreef:Als je silm bent en goed dingen uit de duim kan zuigen kan je voorgeschreven krijgen wat je wil



Zoiets?

http://www.youtube.com/watch?v=NEwspgySg5s

Ze geeft hem dan nog 20 lorazepams :stoned:
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Die_egte_papi » do aug 29, 2013 9:44 pm

Het is benzodiazepines, paupers.
Coke gebruiken is eigenlijk net zoiets als een aap wurgen in de dierentuin. Eigenlijk ben je KaKa stoer maar anderen zijn daar jaloers op dus gaan ze maar zeiken.
Avatar gebruiker
Die_egte_papi
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 29, 2013 6:28 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor zaagmans » wo maart 05, 2014 8:38 pm

Die_egte_papi schreef:Het is benzodiazepines, paupers.


Kan allebei, mongool.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Winehouse » vr maart 21, 2014 6:32 am

Goede info die je gegeven heb posteigenaar! Wat ik jammer vind is dat het een beetje standaard is. Ik bedoel dit niet als kritiek, maar op google vind je hetzelfde. Zelf zou ik het graag op een wat hoger niveau willen lezen. Weet niet hoe anderen daar over denken? Dit is natuurlijk wel begrijpelijk voor iedereen, maar een stukje literatuurdoorspitterij zou niet verkeerd zijn en vanuit daar een eigen verhaaltje schrijven.
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Perry » vr maart 21, 2014 11:14 am

Succes zou ik zeggen, Winehouse
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Frog » vr maart 21, 2014 11:22 am

Druks schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Paradoxical_reaction
Benzodiazepines, a class of psychoactive drugs called the "minor" tranquilizers, have varying hypnotic, sedative, anxiolytic, anticonvulsant, and muscle relaxing properties, but they may create the exact opposite effects. Susceptible individuals may respond to benzodiazepine treatment with an increase in anxiety, aggressiveness, agitation, confusion, disinhibition, loss of impulse control, talkativeness, violent behavior, and even convulsions. Paradoxical adverse effects may even lead to criminal behaviour.[2] Severe behavioral changes resulting from benzodiazepines have been reported including mania, schizophrenia, anger, impulsivity, and hypomania.[3]
Paradoxical rage reactions due to benzodiazepines occur as a result of an altered level of consciousness, which generates automatic behaviors, anterograde amnesia and uninhibited aggression. These aggressive reactions may be caused by a disinhibiting serotonergic mechanism.[4]
Paradoxical effects of benzodiazepines appear to be dose related, that is, likelier to occur with higher doses.[5]

Self aggression has been reported and also demonstrated in laboratory conditions in a clinical study. Diazepam was found to increase people's willingness to harm themselves.[7]


Benzo rage dus. Iemand hier ervaring mee? :rock2:

yep, wel is gehad ja, de neiging te gaan snijden in mezelf is wel een voorgekomen en gebeurt ( boehoe iam a lill emo, maar serieus leuk is anders :oops: )
En ook wel is gehad vooral na hoge dosering de volgende dag, dat ik best wel een beetje rage achtig werd ja.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor Ricardo1G2 » wo maart 26, 2014 1:48 am

informatief topic!
ik gebruik momenteel bij behoefte clobazam ( Frisium), een 1,5 benzo- terwijl de meeste 1,4 benzo's zijn las ikzelf na wat surfen....mijn arts zei dat dit ervoor zorgde dat mijn motoriek veel minder verstoord werd....
voordien een tijdje elke dag cloxazolam ( Akton ) genomen, geen superzware benzo, maar heb toch even moeten tanden bijten om met dagelijks nemen te stoppen...
Dus ik zal zeker niet meer dagelijks benzo's nemen, zeker geen sterke( xanax,valium,lexotan)
heb ook een keer xanax retard 2 mg genomen, dat was voor mijzelf wel de beste/sterkste benzo, zeker anxiolytisch....vond het nietzo erg verslavend, maar de ir xanax lijkt me wel snel tot afhankelijkheid te leiden....
Misschien is gabapentine of pregabaline ook een goed alternatief? geen ervaring met deze drugs, maar schijnen ook voor angsten te werken enzo.....iemand die deze neemt ofzo?
Ik denk dat ik binnekort ook misschien één van deze zal krijgen, samen met naltrexon, nadat ik definitief van de bupe af ben ( temgesic S.L.), samen met Naltrexon dan.
Arts sprak ook over Tizanidine, een sterke spieronstpanner, maar ken dit niet
Avatar gebruiker
Ricardo1G2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: di jun 19, 2012 9:45 am

Re: Benzodiazepinen

Berichtdoor dupe » do apr 30, 2015 1:21 pm

Doosje Oxazepam in het bezit. Nooit eerder gehad. Is het wat? 10 mg overigens.
God behoed mij van de ondergang
Avatar gebruiker
dupe
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: za feb 28, 2015 9:18 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner