PoisonDrink schreef:Bier schreef:Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.
Ga dan naar een apotheek.
Denk je dat ik dat meekrijg als ik een ssri voorgeschreven krijg?
PoisonDrink schreef:Bier schreef:Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.
Ga dan naar een apotheek.
PoisonDrink schreef:Moet je voor daro hoestdrank te kopen een kaartje of iets dergelijks laten zien/scannen/..?
Je kan ook altijd iemand anders sturen..
Flameon schreef:enkel met recept te verkrijgen gok ik
PoisonDrink schreef:Flameon schreef:enkel met recept te verkrijgen gok ik
In België niet denk ik.
Bier schreef: Ze kijken toch naar je medicijnendossier bij de apotheek ofnie dan?
Bier schreef:Of bij de apotheek jatten haha.
Pètrofiets schreef:Op mijn oude stage had ik ook de sleutel van de medicijnenkast.
Pètrofiets schreef:Op mijn oude stage had ik ook de sleutel van de medicijnenkast.
Bier schreef:Ohja dan zal ik een keer naar België moeten...
Flameon schreef:Pètrofiets schreef:Op mijn oude stage had ik ook de sleutel van de medicijnenkast.
Ik heb hem nog steeds .... en ik heb op het werk de taak: "bestellen van medicatie"
PoisonDrink schreef:Bier schreef:Ohja dan zal ik een keer naar België moeten...
Weet niet of het nu nog altijd zo is..
Bier schreef:Dus dan zit ik twee uur in de trein voor niks misschien?
Flameon schreef:Daarbij gaan we jou dit soort info niet geven bier. Als je het wilt dan moet je maar zelf uitzoeken hoe je er aan komt!
Bier schreef:Flameon schreef:Daarbij gaan we jou dit soort info niet geven bier. Als je het wilt dan moet je maar zelf uitzoeken hoe je er aan komt!
Lomperik...
Bier schreef:Godverdomme in België kun je ze wel gewoon zo bij de apotheek halen!
Flameon schreef:
Tsja je blijft er maar over door zeuren. Ga kijken bij de apotheek als je het zo hoog nodig nodig hebt, en als dat niet werkt dan neem je de trein naar belgie of ga even google. Zo simpel is het
Bier schreef:Dit geneesmiddel is niet leverbaar in Nederland.![]()
![]()
Flameon schreef:Bier schreef:Flameon schreef:Daarbij gaan we jou dit soort info niet geven bier. Als je het wilt dan moet je maar zelf uitzoeken hoe je er aan komt!
Lomperik...
Tsja je blijft er maar over door zeuren. Ga kijken bij de apotheek als je het zo hoog nodig nodig hebt, en als dat niet werkt dan neem je de trein naar belgie of ga even google. Zo simpel is het
PoisonDrink schreef:Wat ga je vragen? Geef me iets tegen de hoest waar dextromethrofan in zin?
Bier schreef:Daro hoestcapsules voor droge hoest.
PoisonDrink schreef:Dat hebben we in België niet.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten