1.2. Samenstelling
Bevat per 5 ml stroop 7,5 mg dextromethorfanhydrobromide-monohydraat.
Bevat daarnaast als hulpstoffen: glucose, alcohol, propyleenglycol, glycerol, citroenzuur, natriumbenzoaat, natriumcitraat, natrium saccharine, kleurstof El 24, kersen- en mentholsmaak en water.
Daro Hoestprikkeldempende Hoeststroop met Dextromethorfan HBr 7,5 mg/5 ml is verkrijgbaar in een flacon van 150 ml, verpakt in een kartonnen doos, voorzien van een bijsluiter en een maatbeker.
Aalpoepert schreef:Because that's not how she rolls
PoisonDrink schreef:En waarom zou je eigenlijk zo'n ranzige drank willen drinken als je evengoed pilletjes kan slikken?
En waarom zou je eigenlijk DXM gebruiken als er ketamine, lachgas, enz.. bestaat?
Bier schreef: 2.) Omdat ik denk dat ik niemand ken die me dat zou willen leveren.
Tisjeboy schreef:10 - 15 piek voor 50 patronen!
Tisjeboy schreef:Ja, investeer in lachgas!!! Twee tientjes voor een n2o cracker, 10 - 15 piek voor 50 patronen!
PoisonDrink schreef:Hoeveel is een 'piek'?
Bier schreef:Hoe lang doe je daarmee ongeveer dan?
PoisonDrink schreef:Lachgas is best chill. Heb ooit één maal DXM gedaan, maar vond er weinig aan. Had ook geen al te hoge dosis gedronken, maar wat smaakte dat slecht.
Pascal schreef:Heel kort in jouw geval. Sinds het maar kort duurt, en jij er vast nooit genoeg van kan krijgen.
Tisjeboy schreef:Bij bepaalde websites kun je ze gewoon bestellen, die crackers, en die patronen kun je bij de groothandel halen als je een pasje hebt, en anders ook op internet.
Bier schreef: Hoe lang werkt het?
Bier schreef:Ik denk dat mijn moeder dat vrij verdacht vind als ik dat laat opsturen...
Bier schreef:Die hoestdrank heb ik nog nooit op. Hoeveel had je genomen? 1 flesje ofzo?
Pascal schreef:PoisonDrink schreef:Hoeveel is een 'piek'?
Tisjeboy schreef:Ligt natuurlijk aan je gebruik, en of je het combineert. Als je het combineert met wiet of hasj dan heb je ook wat minder lachgas nodig, je kun dan wat langer op het gevoel teren.
Twee patronen per ballon, dus je hebt je 25 trips per doosje van 50 patronen. Lachgas duurt ongeveer één tot twee minuten, maar dat kun je wel verlengen als je der bij blowt. Dus voor één of twee aovnden moet het genoeg zijn.
En sommige websites hebben afhaalpunten, ik ga voor lachgas altijd naar een afhaalpunt.
Tisjeboy schreef:Pascal schreef:PoisonDrink schreef:Hoeveel is een 'piek'?
![]()
Helden.
Bier schreef: Dan vind ik het wel erg duur voor wat het is...
Tisjeboy schreef:Ligt natuurlijk aan je gebruik, en of je het combineert. Als je het combineert met wiet of hasj dan heb je ook wat minder lachgas nodig, je kun dan wat langer op het gevoel teren.
Twee patronen per ballon, dus je hebt je 25 trips per doosje van 50 patronen. Lachgas duurt ongeveer één tot twee minuten, maar dat kun je wel verlengen als je der bij blowt. Dus voor één of twee aovnden moet het genoeg zijn.
En sommige websites hebben afhaalpunten, ik ga voor lachgas altijd naar een afhaalpunt.
PoisonDrink schreef:Bier schreef: Dan vind ik het wel erg duur voor wat het is...
Hoeveel kost zo'n hoestsiroop dan? Ik dacht dat het hier al iets van een 7 euro was?b
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten