FRESH schreef:Toch blijft het niet goed
Ik geloof ook dat er cortisol vrij kan komen en dat bouwt dan weer af.
Misschien kun je het als doping zien maar dan alleen effectief op zeer korte termijn. Langer gebruiken zal negatief werken.
Fristiboi7 schreef:Wat een mal topic
Monologic schreef:Propanolol is een betablokker. Houdt je bloeddruk wat lager.
Poseidon schreef:Monologic schreef:Propanolol is een betablokker. Houdt je bloeddruk wat lager.
Doe af en toe zware krachtraining op alcohol en temazepam of oxazepam en dat gaat best lekker. Marcheer op die combo ook niet slomer door stad en land. Doet weinig met je bloeddruk dus zie er het gevaar niet van in.
John Doe schreef:Je zou zeggen dat dit een slechte combinatie is omdat benzo's spierverslappend werken. Maar ik ken iemand die zweert erop betere resultaten te halen met oxazepam in zijn bloed.
John Doe schreef:Inderdaad ja.. herkenbaar die verhalen over GHB als soort van doping, maar het breekt dus je spieren af in plaats van andersom?
John Doe schreef: Duursport is meer mentaal, terwijl je het bij krachttraining van je spierkracht moet hebben. Of niet?
Poseidon schreef:John Doe schreef: Duursport is meer mentaal, terwijl je het bij krachttraining van je spierkracht moet hebben. Of niet?
Vaatvernauwende uppers zijn denk ik de zwaarste afrader om op te sporten.
Verder wat Italiona zegt. Denk niet dat je ver vooruit komt op Dormicum of Roofies.
John Doe schreef:Het lijkt me ook niet fijn om een rondje te hardlopen na een nakkie. Kan me ook niet voorstellen dat je daar beter van presteert..
JongGeleerd schreef:John Doe schreef:Het lijkt me ook niet fijn om een rondje te hardlopen na een nakkie. Kan me ook niet voorstellen dat je daar beter van presteert..
Geloof mij, je bent superhuman met speed op. Je krijgt er wel spijt van...
JongGeleerd schreef:Been there, done that, lijktsuperabsoluut niet te werken.
FRESH schreef:Ga toch fietsen
JongGeleerd schreef:FRESH schreef:Ga toch fietsen
Ook wel gedaan, vroegah fietste ik wel onder invloed van speed naar m'n werk. Ik kon dan ook nog eens ongeveer een kwartier later weg.
John Doe schreef:Het engste daarvan vind ik dat je ook echt voelt dat je hartslag veel te hoog is, als je een lange afstand doet op speed.
Exceptional schreef:John Doe schreef:Het engste daarvan vind ik dat je ook echt voelt dat je hartslag veel te hoog is, als je een lange afstand doet op speed.
Ik fiets aan de speed per definitie niet.
Moet een beetje rijmen, anders kan ik het niet onthouden.
John Doe schreef:Hahah sjonge jonge, is dit het gemiddelde niveau hier of ben jij een uitzondering?
Perry schreef:Zegt hij, terwijl hij met een lach van voldoening naar zijn reflectie in het computer scherm kijkt
Exceptional schreef:John Doe schreef:Hahah sjonge jonge, is dit het gemiddelde niveau hier of ben jij een uitzondering?
Het gemiddelde niveau is lager.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten