door Frog » do sep 03, 2015 4:47 pm
Gezond eten en bewegen is toch echt het beste wat je kan doen, ik weet niet hoe het met de topic starter zelf ervoor staat precies, maar ik vind dat mensen soms nogal makkelijk naar allemaal middeltjes grijpen in het algemeen.
Zelf ook periode gehad dat ik dacht melatonine en5 htp nodig gehad te hebben, valeriaan ook, en zink en calcium,ijzer en magnesium,voelde me eigenlijk helemaal niet lekkerder erbij, en het kan ook nog eens flink in de kosten gaan lopen.
Kleine voetnoot zink en ijzer deed wel mijn zaadproductie stijgen, maar om nu te zeggen dat het effect zo overweldigend was dat viel ook wel weer mee.
Veel Supplementen en toevoegingen zijn volgens een of ander flut onderzoekje - vul ruimte voor online magazines, etc al dan gesponsord- meerwaarde hebben moet je echt bij weg blijven imo, maar goed wie ben ik dat beweren....
Tuurlijk zal er en kern van waarheid in zitten, en het ene middel help beter als het andere, maar je kan er ook veel kwaad mee doen, zeker als je van alles door elkaar gaat gebruiken.
Wat trouwens bij deze middelen net zo als bij "medicijnen" geld is the power of suggestion, als jij denkt dat het helpt, dan helpt het ook dat is imo minimaal 50% van het de hele werking van wat je al dan niet slikt.
Zo goed mogelijk eten, zo nu en dan multi-vitamine als aanvulling, zeker niet elke dag, en eventueel magnesium ( werkt wel ok tegen klappertanden, en wat stijfheid als je uppers gebruikt) verder ga ik echt net meer.
Beetje erg offtopic dit maar pas gewon een beetje op wat je slikt en geloof niet alles wat ze schrijven en beweren over al die wonder stofjes, je bent je eigen proefkonijn dus pas er beetje mee op.