Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Voordat ik naar bed ging nam ik 2x 500mg Tyrosine in. Ik weet niet of het er mee te maken had, maar ik voeld me de volgnde ochtend top. Opgewekt en vrolijker dan normaal. Hoe dat kan is m echt een raadsel
Gistren had ik het even slecht. Notmaal stop ik altijd een tijdje, maar nadat ik gestopt was, heb ik 1 dag geslikt maar toen de dag daana ( gisteravond ) merkte ik heel weinig, maar opeens werd ik duizelig, hoofdpijn, down en lichtelijk een beetje misselijk. Ook had ik het gevoel dat ik ging zweten en leek het alsof mn voorhoofd, ijskoud was ( maar ik had het erg warm ).
Wat doet dit spul eigenlijk bij een gemiddeld mens?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Chamey schreef:een zware vorm van ADD. Ik was er ook vaak depressief door. De euforie, zorgde voor een prettiger verloop van de dag. Echter werd dat steeds minder. Je geeft aan dat de tolerantie verdwijnt.
Maar hoelang moet zoiets in godsnaam duren? Ik slik me suf aan vitamines en tyrosine. Ik neem alles in waarvan men zegt dat goed voor je is. Maar waarom duurt het zolang eerdat een lichaam zich hersteld? lol
Ben al dagen zo moe. Gisteravond om 21:00 naar bed gegaan en in slaap gevallen als een blok. Nu op dit moment ( 13:15 uur ) ben ik nog steeds dood en dood moe. Men zegt dat dit kan komen door een gebrek aan Dopamine in het systeem. Moeten die capsules met Tyrosine, dat niet aanvullen? mooi niet, zo heb ik het idee. Is een lichaam niet in staat zich zo snel te herstellen dan?
Chamey schreef:kan me herinneren dat ik me weken geleden ook zo moe voelde. Zat om 11:00 uur in de ochtend al te knikkebollen op de bank. Toen 8 dagen gestopt en de 9de dag, was het effect deels terug. Maar dit duurde 1 dag .
Hoelang zou jij zeggen dat er gepauzeerd moet worden? tot de moeheid weg is, of gewoon een maand stoppen? Ik heb geen idee wat hier gemiddeld voor staat. Davht juist dat ik een tekort aan Dopamine had, maar dat spul giert dus nog steeds door mn lichaam en word niet afgebroken ofzo? Door de onderstaande lijst op ppgpraktijk.nl, ging ik twijfelen. Hier staat namelijk de effecten die je ondervind bij een dopamine teKORT: ( bovenaan staat dus mijn klacht) dus nu wel of geen Tyrosine slikken??
Is toch niet zo'n schokkende dosering? dit deed ik 1x per dag. In de avond.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten