Amvitamientje schreef:Oke mooi zo!!
Waarschijnlijk waren die bijwerkingen door de venlafaxine. Die gaan vanzelf (maar langzaam) weg. Merk je de positieve effecten van de venlafaxine al? Na ongeveer 3 weken zou je die moeten merken! Duurt het langer als 6 weken, zoek dan even contact op met je behandelaar.
Op welke dosis flurazepam zit je per dag? Misschien een idee om langzaam af te bouwen?
1 tabletje per dag dus zal wel meevallen denk ik, heb langer dan een drietal weken geen flurazepam genomen en niks van afkick gevoelt, alsook van de xanax-afkick voel ik niks (zonder flurazepam in mijn bloed natuurlijk)
Ik denk momenteel niet dat ik een verslaving heb aan benzo's omdat ze continue binnen handbereik liggen en ik heb niet het gevoel mij constant te verdoven dat ik had ik voor de venlafaxine wel..
Dus om je vraag je beantwoorden, ja voel het wel degelijk, heb nu nog wel sombere dagen en gedachten maar de ergste komen er nog maar zelden door.. de dosis word waarschijnlijk nog een beetje opgeschroeft zit nu op het laagste weet niet precies hoeveel mg het is..
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.