zannypopper schreef: een dubbel voorschrift flurazepam haha die krijg ik ook al elke maand van de huisarts
Poseidon schreef:Ik vermoed trouwens dat benzo's een van de betere remedies tegen extern bepaalde depressie vormen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:externe depressies (bijv. ontstaan door het overlijden van een geliefde of het verlies van je werk)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:Ik nam soms 6 pillen van 1mg per dag, ben uit mezelf geminderd tot 2mg per dag, en de flurazepam vangt meestal de afkick een beetje op de volgende dag omdat het langer doorwerkt, zeker als ik het samen gebruik.
Maar is trillen en zware hyperventilatie & paniekaanvallen normaal?
Vooral heel hard trillen, lijkt erg op een afkick van alcohol vind ik.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
zannypopper schreef:Ik nam soms 6 pillen van 1mg per dag, ben uit mezelf geminderd tot 2mg per dag, en de flurazepam vangt meestal de afkick een beetje op de volgende dag omdat het langer doorwerkt, zeker als ik het samen gebruik.
Maar is trillen en zware hyperventilatie & paniekaanvallen normaal?
Vooral heel hard trillen, lijkt erg op een afkick van alcohol vind ik.
zannypopper schreef:meestal slaap ik geen minuut snachts en pas als ik nuchter word van de benzo's die ik neem rond 00.00/01.00 krijg ik mijn klop en val als een blok inslaap dat is de ironie.
Amvitamientje schreef:Ik heb dat bij bepaalde benzo's ook! Voornamelijk de langwerkende. Probeer eens een benzo met een wat kortere werking!
Bier schreef:zannypopper schreef:meestal slaap ik geen minuut snachts en pas als ik nuchter word van de benzo's die ik neem rond 00.00/01.00 krijg ik mijn klop en val als een blok inslaap dat is de ironie.
Ik dacht dat ik de enige was bij wie dat zo is...
snuifduif schreef:Wats deze, denk je zomaar ongemerkt terug te kunnen komen na 1 jaar
Druks schreef:Perry schreef:Afhankelijk zijn is niet zonder kunnen, tolerant zijn is veel nodig hebben voor effect
Ja en dat gaat hand in hand. Je beantwoord zijn vraag weer eens niet, lamlul.
Druks schreef:Perry schreef:Afhankelijk zijn is niet zonder kunnen, tolerant zijn is veel nodig hebben voor effect
Ja en dat gaat hand in hand. Je beantwoord zijn vraag weer eens niet, lamlul.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten