Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Melatonine

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Re: Melatonine

Berichtdoor Multitude » wo dec 05, 2012 4:32 pm

Ik heb het idee dat het beter werkt nu ik het een korte tijd gebruikt heb.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Melatonine

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 8:55 pm

Multitude schreef:Ik heb het idee dat het beter werkt nu ik het een korte tijd gebruikt heb.



Het kan zijn dat je lichaam er aan moet wennen dat je opeen wel zin hebt om te slapen als je dat normaal daarvoor niet had. Hoe lang gebruik je het nu?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor Multitude » wo dec 05, 2012 9:08 pm

2 weken, 1 tot 3 pilletjes van 100 ug.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Melatonine

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 10:23 pm

Multitude schreef:2 weken, 1 tot 3 pilletjes van 100 ug.



Ik zit er net wat langer aan, maar ik moet inderdaad zeggen dat het de laatste tijd inderdaad ook veel soepeler bij mij gaat. Er wordt geadviseerd dat je het rond dezelfde tijd inneemt elke dag zodat er een soort van ritme inkomt. Dit lukt mij nog niet helemaal, probeer het wel vaak, doe jij dit ook?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor Multitude » do dec 06, 2012 2:04 am

Nou, ik ga de laatste weken ongeveer tussen 10 en 12 slapen, stapavonden (zoals deze) uitgezonderd. Dan neem ik ongeveer een half uurtje daarvoor m'n pilletjes, al laat ik die wel onder m'n tong smelten. Eerst ging ik ongeveer tussen 6 uur 's ochtends en 1 uur 's middags naar bed, dus het is wel een stuk regelmatiger.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Melatonine

Berichtdoor Tomaat » di dec 11, 2012 10:24 pm

Heb het vandaag voorgeschreven gekregen in pillen van 2mg. Heb er ongeveer een uurtje geleden een genomen maar ik moet zeggen dat het tamelijk op mijn maag ligt. Zijn er nog mensen die daar last van hebben of is dat nog een achterloper van mijn pizza vanavond en een zwaar alcoholweekend?
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » ma dec 17, 2012 3:51 pm

Vandaag komt de dokter en ik ga ook een voorschrift vragen.
Ik slaap al 5 jaar dramatisch slecht , benzo's weiger ik omdat ik ze te erg misbruik (eindigen met n gans doosje lormetazepam 2 mg te nemen op 1 avond)
Zopiclone en zolpidem helpen voor geen meter , zolpidem word ook misbruikt door mij aangezien dit een vreemd effect teweeg brengt.

Dus ik hoop dat melatonine toch een goed zal werken.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor Tomaat » ma dec 17, 2012 4:22 pm

endorr schreef:Vandaag komt de dokter en ik ga ook een voorschrift vragen.
Ik slaap al 5 jaar dramatisch slecht , benzo's weiger ik omdat ik ze te erg misbruik (eindigen met n gans doosje lormetazepam 2 mg te nemen op 1 avond)
Zopiclone en zolpidem helpen voor geen meter , zolpidem word ook misbruikt door mij aangezien dit een vreemd effect teweeg brengt.

Dus ik hoop dat melatonine toch een goed zal werken.


Verwacht er geen wonderen van.
Het is geen slaapmiddel waar je plots moe van wordt, het helpt gewoon het ritme te herstellen. Dus zoveel mogelijk op hetzelfde uur nemen is de boodschap.

Je krijgt er wel 'zin' van om te gaan slapen, wat goed is als je net zoals ik altijd moe werd om 3-4-5 uur in de namiddag maar 's avonds door allerhande activiteiten (werk, school, uitgang...) niet kon/wou slapen en daardoor je bioritme deed opschuiven naar de verkeerde uren.

Als je iets zoekt om beter in slaap te raken of door te slapen ga je hiermee niet veel geholpen zijn vrees ik. Tenzij het een bioritmeprobleem is, dan is Melatonine een grote stap in de goede richting.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » ma dec 17, 2012 4:26 pm

Tomaat schreef:
endorr schreef:Vandaag komt de dokter en ik ga ook een voorschrift vragen.
Ik slaap al 5 jaar dramatisch slecht , benzo's weiger ik omdat ik ze te erg misbruik (eindigen met n gans doosje lormetazepam 2 mg te nemen op 1 avond)
Zopiclone en zolpidem helpen voor geen meter , zolpidem word ook misbruikt door mij aangezien dit een vreemd effect teweeg brengt.

Dus ik hoop dat melatonine toch een goed zal werken.


Verwacht er geen wonderen van.
Het is geen slaapmiddel waar je plots moe van wordt, het helpt gewoon het ritme te herstellen. Dus zoveel mogelijk op hetzelfde uur nemen is de boodschap.

Je krijgt er wel 'zin' van om te gaan slapen, wat goed is als je net zoals ik altijd moe werd om 3-4-5 uur in de namiddag maar 's avonds door allerhande activiteiten (werk, school, uitgang...) niet kon/wou slapen en daardoor je bioritme deed opschuiven naar de verkeerde uren.

Als je iets zoekt om beter in slaap te raken of door te slapen ga je hiermee niet veel geholpen zijn vrees ik. Tenzij het een bioritmeprobleem is, dan is Melatonine een grote stap in de goede richting.



Ik heb ergens gelezen dat het kijken naar een computer scherm of tv de aanmaak van melatonine remt , en aangezien ik zowat constant op de pc zit lijkt me het niet slecht om melatonine te gebruiken.
En ik weet dat ik hier geen wonderen mag van verwachten.
Ik was goed met etumine om te slapen , maar dat effect slaat na enkele maanden om , in het begin kan je je er niet van wakker houden , na een tijdje gebruik merk je er helemaal niets meer van..

Orlanzapine of met andere woorden zyprexa , heb ik ook geprobeerd , hielp niet en kwam ik 10 kg van aan , wat ik niet echt leuk vind.
Dat nam ik dan nog samen met sipralexa (anti depressiva) kwam ik nog eens 10 kg van aan.
Gelukkig ben ik dat gewicht ondertussen al kwijt.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor Tomaat » ma dec 17, 2012 4:30 pm

endorr schreef:
Ik heb ergens gelezen dat het kijken naar een computer scherm of tv de aanmaak van melatonine remt , en aangezien ik zowat constant op de pc zit lijkt me het niet slecht om melatonine te gebruiken.


Klopt, een uurtje voor je gaat slapen je pc uitzetten is dan mss ook een stap in de goede richting?
En moest je een kleurenlamp of iets dergelijks hebben: een zacht, blauw licht schijnt de aanmaak van melatonine edit- te onderdrukken-...
Laatst bijgewerkt door Tomaat op di dec 18, 2012 7:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » ma dec 17, 2012 4:37 pm

Tomaat schreef:
endorr schreef:
Ik heb ergens gelezen dat het kijken naar een computer scherm of tv de aanmaak van melatonine remt , en aangezien ik zowat constant op de pc zit lijkt me het niet slecht om melatonine te gebruiken.


Klopt, een uurtje voor je gaat slapen je pc uitzetten is dan mss ook een stap in de goede richting?
En moest je een kleurenlamp of iets dergelijks hebben: een zacht, blauw licht schijnt de aanmaak van melatonine te stimuleren...



Zou lezen de aanmaak van melatonine ook remmen? anders ga ik gewoon voor het slapen een uurtje lezen ofzo.
Maar ik vrees toch dat mijn probleem niet opgelost zal zijn met melatonine , ik heb nu eenmaal ook geen idee wat de andere opties zijn , aangezien ik benzo's weiger door mijn misbruik. Ik begin telkens met 4 tabletten , word sochtends wakker en het hele doosje is leeg zonder dat ik er van weet. Dus nee , dat doe ik niet meer.
En buite lichte inslapers en benzo's , vrees ik zeer weinig middelen te kennen die de slaap goed bevorderen.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor supergabbur » ma dec 17, 2012 4:58 pm

Als ik het goed heb komt die melatonine remming bij tv kijken of achter de computer zitten door het licht van het scherm en moet je daar met lezen met een klein leeslampje geen last van hebben. Ik kan het mis hebben hoor.

Sowieso sterkte verder met je slaapprobleem, weet uit eigen ervaring dat het ongelooflijk kut kan zijn.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » ma dec 17, 2012 5:51 pm

supergabbur schreef:
Sowieso sterkte verder met je slaapprobleem, weet uit eigen ervaring dat het ongelooflijk kut kan zijn.



Dankje.
Ik heb net bij de apotheek geweest , het is 2 mg.
ik kreeg nog een ander middel voorgeschreven (geen idee hoe het noemt) maar dat is pas morgen beschikbaar in de apotheek.
het zou iets zijn wat je wat rustiger maakt en de slaap nog extra zou bevorderen.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor Einstein » ma dec 17, 2012 7:27 pm

Was het niet juist zo dat blauw licht de aanmaak van melatonine remde? Bij een gewoon leeslampje moet je daar inderdaad geen last van hebben.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » di dec 18, 2012 2:54 pm

Ik kreeg alsnog een middel genaamd atarax.


De werkzame stof in Atarax is hydroxyzine.
Hydroxyzine is een anti-allergiemedicijn.Artsen schrijven het voor bij jeuk door allergie.

Hydroxyzine werkt versuffend. Dat kan wel nuttig zijn als u door de jeuk slecht slaapt.



Vreemde dokter heb ik..
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor Einstein » di dec 18, 2012 6:22 pm

Ja, anti-allergiemiddelen worden wel vaker off-label voorgeschreven als slaapmiddelen zonder echt misbruikrisico. Bij sommigen werkt het voor geen meter, maar vaak helpt het wel.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Melatonine

Berichtdoor Tomaat » di dec 18, 2012 6:55 pm

Einstein schreef:Was het niet juist zo dat blauw licht de aanmaak van melatonine remde? Bij een gewoon leeslampje moet je daar inderdaad geen last van hebben.


Oei ik heb dit weekend juist het omgekeerde gehoord. :keta:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Melatonine

Berichtdoor Claviceps » di dec 18, 2012 7:39 pm

Een mogelijke optie die je kunt proberen is: Mindfulness Meditation. Zie bijvoorbeeld deze studie: Mindfulness-Based Approach to The Treatment of Insomnia
This case study along with previous studies (Ong et al., 2008, 2009) add to the growing body of evidence supporting the use of a mindfulness-based approach for the treatment of insomnia.

Limitations such as lack of a control group and lack of specificity of treatment mechanisms need to be addressed in research studies before MBT-I can be routinely recommended as an efficacious treatment. A randomized controlled trial is currently underway that seeks to provide more rigorous evidence for a mindfulness-based approach to insomnia.

In the meantime, mindfulness meditation has been successfully applied to many chronic conditions and, as demonstrated in the case of Maria, holds promise for the treatment of chronic insomnia.

Einstein schreef:Was het niet juist zo dat blauw licht de aanmaak van melatonine remde? Bij een gewoon leeslampje moet je daar inderdaad geen last van hebben.

"Production of melatonin by the pineal gland is inhibited by light to the retina and permitted by darkness. Its onset each evening is called the dim-light melatonin onset (DLMO). It is principally blue light, around 460 to 480 nm, that suppresses melatonin, proportional to the light intensity and length of exposure. " - Wiki
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor Tomaat » di dec 18, 2012 7:58 pm

Claviceps schreef:Een mogelijke optie die je kunt proberen is: Mindfulness Meditation. Zie bijvoorbeeld deze studie: Mindfulness-Based Approach to The Treatment of Insomnia
This case study along with previous studies (Ong et al., 2008, 2009) add to the growing body of evidence supporting the use of a mindfulness-based approach for the treatment of insomnia.

Limitations such as lack of a control group and lack of specificity of treatment mechanisms need to be addressed in research studies before MBT-I can be routinely recommended as an efficacious treatment. A randomized controlled trial is currently underway that seeks to provide more rigorous evidence for a mindfulness-based approach to insomnia.

In the meantime, mindfulness meditation has been successfully applied to many chronic conditions and, as demonstrated in the case of Maria, holds promise for the treatment of chronic insomnia.

Einstein schreef:Was het niet juist zo dat blauw licht de aanmaak van melatonine remde? Bij een gewoon leeslampje moet je daar inderdaad geen last van hebben.

"Production of melatonin by the pineal gland is inhibited by light to the retina and permitted by darkness. Its onset each evening is called the dim-light melatonin onset (DLMO). It is principally blue light, around 460 to 480 nm, that suppresses melatonin, proportional to the light intensity and length of exposure. " - Wiki


Excuses, zal het omgekeerd verstaan hebben dit weekend.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Melatonine

Berichtdoor Paradise » vr dec 21, 2012 7:38 pm

Er zijn programmas die de kleurtemperatuur van je scherm veranderen naar de avond toe zodat je minder wakker blijft van laat op de pc te zitten.

Als ik melatonine neem is het enige dat ik nog wil doen slapen, val er niet van in slaap maar ik heb geen zin om nog iets anders te doen.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Melatonine

Berichtdoor endorr » vr dec 21, 2012 8:32 pm

In maanden dat ik niet gedroomd heb (ja ik weet 't , je droomt elke nacht , maar gewoon vergat..)
Heb ik vorige nacht eindelijk nog eens intens gedroomd , enkel jammer dat het een erge nachtmerrie was , ben er nog steeds niet goed van eigenlijk..

Ging over een DF meet met een persoon , die echt gruwelijk afliep.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Melatonine

Berichtdoor knetterspetter » zo dec 23, 2012 9:43 pm

melatonine, ik ben er zo nu en dan mee in de weer geweest. De juiste dosering en tijdstip van inname is een delicate kwestie, en dit kan ook nog eens veranderen per dag.

De gouden regels voor mij zijn:

geen nicotine/wiet/drank/drugs/thee/koffie...niets. Alleen de melatonine het werk laten doen. Vanaf een uur 18.00/19.00 langzaam een kleine dosis gaan innemen, bijv elk uur 1 mg totdat je gaat slapen. Dit werkte beter bij mij dan ineens 5 mg een uur voor het slapen gaan.

Geen tv/pc vanaf een uur voordat je het licht uit doet.

Combineer het met een avondwandeling/lezen/mediteren.

Alleen als ik alles in stelling bracht zoals bovenstaand werkte het, maar dan werkte het ook erg goed. Zeer goede nachtrust en een heel fijn uitgeslapen gevoel. Nooit duf sochtends.

Maar ik denk dat iedereen zijn eigen manier van melatonine gebruik moet zien uit te vinden.

Een dosering tussen de 3-6 mg was voor mij ideaal. Alles daarboven werkte tegendraads, werd er juist actiever of een beetje down (mentaal) van.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor spuky10 » vr dec 28, 2012 2:56 pm

mooie tips om sowieso beter te slapen!! en laat de melatonine het laatste restje doen. gebruik het niet als hardcore slaapmiddel maar als laatste duwtje naar een goede nachtrust.
dus idd: geen opwekkende middelen gebruiken, heldere beeldschermen of cafeïne houdende dranken voor het slapen.. ook een goede: niet hard sporten voor het slapen!!!
succes
spuky10
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 5:57 am

Re: Melatonine

Berichtdoor martin0101001 » ma maart 04, 2013 4:24 pm

ik slik ze van 5 mg, en als je beetje leuke luciede dromen wil hebben neem ik er nog een 10mg oxazepam bij :) :keta:
martin0101001
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: za nov 10, 2012 1:11 am

Re: Melatonine

Berichtdoor Socrates » do jul 10, 2014 4:31 pm

Is het ook zo dat je steeds meer moet nemen om hehzelfde effect te krijgen omdat je lichaam het steeds minder zelf gaat produceren (aangezien de pil het voor je lichaam doet) waardoor je uiteindelijk niet meer zonder kan, dus verslaafd raakt?
I like desperate men, men with broken teeth and broken minds and broken ways. They interest me. They are full of surprises and explosions. I also like vile women, drunk cursing bitches with loose stockings and sloppy mascara faces. I’m more interested in perverts than saints. I can relax with bums because I am a bum. I don’t like laws, morals, religions, rules. I don’t like to be shaped by society.
Avatar gebruiker
Socrates
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma sep 02, 2013 2:25 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor Schepje » do jul 10, 2014 4:36 pm

Sporadisch heeft het best een goed effect op me, als je elke dag niet kan slapen is een ander verhaal.
Het is meer als je van nature goed slaapt maar eens in de zoveel tijd gewoon geen ritme hebt.
Totaal geen paardenmiddel.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Melatonine

Berichtdoor Ali G » do jul 10, 2014 6:26 pm

Ik heb een keer 30 pillen van 0.1 genomen in de hoop dat het op een benzo zou lijken, maar ik merkte er eigenlijk niets van. Behalve dan dat ik me best triest voelde dat ik 30 pillen had geslikt :roll2:
R.E.S.T.E.C.P! Do ya even know wha it spellz?
Avatar gebruiker
Ali G
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 469
Geregistreerd: zo maart 30, 2014 12:20 pm
Woonplaats: Staines Ghetto

Re: Melatonine

Berichtdoor Prototype » do jul 10, 2014 6:32 pm

Ali G schreef:Ik heb een keer 30 pillen van 0.1 genomen in de hoop dat het op een benzo zou lijken, maar ik merkte er eigenlijk niets van. Behalve dan dat ik me best triest voelde dat ik 30 pillen had geslikt :roll2:

Klimtox at his best :lol:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Melatonine

Berichtdoor Hassan » do jul 10, 2014 6:54 pm

ik heb ook eens 30 pillen gepakt, maar dat was 3mg. ik merkte er weinig van, ben wel in slaap gevallen op de bank :roll2:
Hassan
Offline
 

Re: Melatonine

Berichtdoor manoes » za jul 12, 2014 5:06 pm

prima slaapmiddel
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner