fredrik schreef:Maurits schreef:En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Oei, dit vind ik toch wel een erg gevaarlijk advies Maurits. Seroquel word altijd opgebouwd, afhankelijk van de reden om dit te nemen neem je 200mg pas op je 2e of 3e dag. Ik kan zo snel even niet vinden wat er gebeurt wanneer je dit niet doet.
Hoeveel je pakt maakt voor de badtrip waarschijnlijk niks uit, het feit dat je iets neemt waardoor je weet dat het allemaal snel over is is vaak genoeg om tot rust te komen en vaak lekker door te trippen. Mensen met een badtrip vergeten vaak dat het allemaal niet echt is en dat het weer over gaat en wanneer ze dan in dit geval Seroquel nemen dringt dat weet tot hun door. Ze weten immers dat het dan zal stoppen en dat brengt rust.
spikeycloud schreef:Hoezo is dat niet echt dan? Wat is dan volgens jou wel echt? Je ervaart het toch?
spikeycloud schreef:fredrik schreef:Maurits schreef:En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Oei, dit vind ik toch wel een erg gevaarlijk advies Maurits. Seroquel word altijd opgebouwd, afhankelijk van de reden om dit te nemen neem je 200mg pas op je 2e of 3e dag. Ik kan zo snel even niet vinden wat er gebeurt wanneer je dit niet doet.
Hoeveel je pakt maakt voor de badtrip waarschijnlijk niks uit, het feit dat je iets neemt waardoor je weet dat het allemaal snel over is is vaak genoeg om tot rust te komen en vaak lekker door te trippen. Mensen met een badtrip vergeten vaak dat het allemaal niet echt is en dat het weer over gaat en wanneer ze dan in dit geval Seroquel nemen dringt dat weet tot hun door. Ze weten immers dat het dan zal stoppen en dat brengt rust.
Hoezo is dat niet echt dan? Wat is dan volgens jou wel echt? Je ervaart het toch?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten