Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Over het algemeen slaap je lekker op 25 Mg Seroquel. En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Maurits schreef:En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Knabbel schreef:Seroquel is kut.
Albert Einstein schreef:
fredrik schreef:Maurits schreef:En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Oei, dit vind ik toch wel een erg gevaarlijk advies Maurits. Seroquel word altijd opgebouwd, afhankelijk van de reden om dit te nemen neem je 200mg pas op je 2e of 3e dag. Ik kan zo snel even niet vinden wat er gebeurt wanneer je dit niet doet.
Hoeveel je pakt maakt voor de badtrip waarschijnlijk niks uit, het feit dat je iets neemt waardoor je weet dat het allemaal snel over is is vaak genoeg om tot rust te komen en vaak lekker door te trippen. Mensen met een badtrip vergeten vaak dat het allemaal niet echt is en dat het weer over gaat en wanneer ze dan in dit geval Seroquel nemen dringt dat weet tot hun door. Ze weten immers dat het dan zal stoppen en dat brengt rust.
Albert Einstein schreef:
manus schreef:1) ...de bijwerkingen zijn verschrikkelijk zoals bij alle anti-psychotica.
2) Jullie zijn idioten en hebben geen flauw benul waar je over praat.
Albert Einstein schreef:
manus schreef:De meest voorkomende bijwerking is je opgesloten voelen in je lichaam/bewegingsdrang/kramp. Jullie zijn idioten en hebben geen flauw benul waar je over praat.
Ik zal maar denken: die jongens weten niet beter. De enige gelegitimeerde toepassing is wanneer iemand verlamd is door angst. Ik zal wel weer smartass reacties krijgen van: je weet zelf niet waar je over praat; gelukkig weet ik wel beter. Ik wens jullie allen een goede nachtrust en Gods zegen.
gandwarf777 schreef:manus schreef:De meest voorkomende bijwerking is je opgesloten voelen in je lichaam/bewegingsdrang/kramp. Jullie zijn idioten en hebben geen flauw benul waar je over praat.
Ik zal maar denken: die jongens weten niet beter. De enige gelegitimeerde toepassing is wanneer iemand verlamd is door angst. Ik zal wel weer smartass reacties krijgen van: je weet zelf niet waar je over praat; gelukkig weet ik wel beter. Ik wens jullie allen een goede nachtrust en Gods zegen.
Hoe kom je daar nou bij. De meest voorkomende bijwerking van seroquel is sedatie en toegenomen eetlust. Seroquel behoort tot 1 van de top van de antipsychotica die geen extrapiramidale bijwerkingen veroorzaakt doordat hij een losse binding aangaat met de D2 receptor.
Die dingen die je noemt heb ik alleen ervaren op eerste generatie antipsychotica..
manus schreef:Laatst merkte iemand terecht op dat er ook geen recreatief gebruik plaatsvindt van antibiotica en chemokuur; waarom dan wel van seroquel?
Fool schreef:manus schreef:Laatst merkte iemand terecht op dat er ook geen recreatief gebruik plaatsvindt van antibiotica en chemokuur; waarom dan wel van seroquel?
Wat een logica, ooit gedacht aan ritalin, dexamfetamine, morfine en oxycodon?
CrazyGuy schreef:goddamn ik heb zo'n hekel aan mensen die lopen te pronken met hun kennis.
ga leren leven man. het interesseert niemand welke connectie er met wat voor verbinding met een D2 of watdan ook receptor wordt gemaakt.
manus schreef:1) ...de bijwerkingen zijn verschrikkelijk zoals bij alle anti-psychotica.
2) Jullie zijn idioten en hebben geen flauw benul waar je over praat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
CrazyGuy schreef:goddamn ik heb zo'n hekel aan mensen die lopen te pronken met hun kennis.
ga leren leven man. het interesseert niemand welke connectie er met wat voor verbinding met een D2 of watdan ook receptor wordt gemaakt.
manus schreef:Een driedubbele negatie die kende ik nog niet
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:CrazyGuy schreef:goddamn ik heb zo'n hekel aan mensen die lopen te pronken met hun kennis.
Dit forum is in zijn aard bedoeld voor harm reduction door educatie, niet zodat jij random Internet mensen kunt vertellen wat voor mongool je bent. Laat staan je ronduit debiele gedrag toe te juichen.
En dat wat Ivo zegt. Dat ook.
Knabbel schreef:Fool schreef:manus schreef:Laatst merkte iemand terecht op dat er ook geen recreatief gebruik plaatsvindt van antibiotica en chemokuur; waarom dan wel van seroquel?
Wat een logica, ooit gedacht aan ritalin, dexamfetamine, morfine en oxycodon?
Kom op Fool, je gaat nu niet ontkennen dat seroquel niet, recreatief gebruikt kan worden..
JHW schreef:JongGeleerd schreef:CrazyGuy schreef:goddamn ik heb zo'n hekel aan mensen die lopen te pronken met hun kennis.
Dit forum is in zijn aard bedoeld voor harm reduction door educatie, niet zodat jij random Internet mensen kunt vertellen wat voor mongool je bent. Laat staan je ronduit debiele gedrag toe te juichen.
En dat wat Ivo zegt. Dat ook.
Inderdaad D2 verbinding en receptor verduidelijken de boel helemaal. Dat ik daar zelf niet op gekomen was: D2 verbinding receptor tssss.
En Jonggeleerd jij kent ook heel moeilijke woorden: harm reduction. Je mag misschien wel meespelen met de grote mensen.
Fool schreef:Maurits schreef:Over het algemeen slaap je lekker op 25 Mg Seroquel. En je kunt het gebruiken om een bad trip op psychedelica de kop in te drukken. Bij een serieuze bad trip zou ik overigens 200 Mg + slikken.
Dat zou ik niet doen.
Skippy123 schreef:Het is niet te vergelijken (denk ik) maar ik krijg dagelijks 600mg XR (24 uur werkzaam) seroquel voorgeschreven, ik heb ze vaker tijden niet ingenomen en dan in eens weer wel. Ik denk dat bij iedereen het weer anders is welke bijwerkingen erbij zijn, ik heb altijd enorme spierkrampen en dat ik me idd gevangen kan voelen in m`n lichaam. Van de bijwerkingen kan ik dan weer angstig worden waardoor het dus weer erger word.
Maar als je het af en toe eens in wilt nemen zul je er zeer waarsch (met die dosering) enkel van in slaap vallen of idd heel lazy van worden.
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten